Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Mijn vriend is wel onderweg
Maar die land hier in Portugal waar geen zuchtje wind is
Karuna : vluchten annuleren kost natuurlijk veel gedoe, geld en tijd, en ook ellende. Als het kan, kan het.. zijn veel mensen van afhankelijk hoor! Niet alleen vakantie mensen maar ook mensen die echt ergens moeten zijn, misschien een begrafenis of zo.
Maar als je een beetje angst hebt is het al echt heel spannend zo, laat staan zo’n landing. Maar ze landen niet als het onveilig zou zijn. Ik las ergens dat piloten dit juist leuk vonden, een soort uitdaging
MarrieLeen schreef:Die buienlijn is net bij ons geweest, dat ging al even flink tekeer met regen en wind.En nu klaart het op idd.
Wat ook gevaarlijk is, want veel mensen zullen denken dat dit het was maar het ergste moet nog komen.
sureido schreef:Maar ze landen niet als het onveilig zou zijn. Ik las ergens dat piloten dit juist leuk vonden, een soort uitdaging
MarrieLeen schreef:Die buienlijn is net bij ons geweest, dat ging al even flink tekeer met regen en wind.En nu klaart het op idd.
Wat ook gevaarlijk is, want veel mensen zullen denken dat dit het was maar het ergste moet nog komen.
Wendy_Komen schreef:Vind deze man van Noodweer Benelux altijd zo'n toffe gast.
Wel sneu, nu gewoon in tranen...
https://fb.watch/bfsmVhMn65/