Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Flessuh schreef:Och, ik krijg nog bij alle dames in andere teams vanuit de hobby van m'n teamgenoten te horen "hey is dat niet wat voor je?" "hebben jullie in ieder geval dezelfde hobby"..
Alsof dat perse nodig is.
Gewoon ergens publiekelijk afspreken Zertab
Rytir schreef:Hoe snel na een break up slingerde jullie een dating app aan? Voor mij is het nu anderhalve maand geleden, enerzijds wil ik wel weer wat contacten op doen, anderzijds ben ik er nog niet en weet niet of ik er voor open sta als er echt een leuk iemand voorbij komt...
Maanlicht schreef:Ik had nog helemaal niet verteld hoe mijn last minute sportschool date is geweest.
Het was super leuk! Hij is echt heel aantrekkelijk, super goed lichaam. Hij is trainer, dus hij kon me goed helpen in de sportschool. Nadat we klaar waren hebben we bij mij thuis nog wat gedronken en heb ik hem rond 11 uur weggestuurd. Wilde ik helemaal niet, maar ik moest zaterdagochtend weer om 8 uur trainen. Uiteindelijk een ongemakkelijk afscheid bij de voordeur waarbij ik hem uiteindelijk een kus op de wang gaf en een knuffel. Ik wilde eigenlijk zoenen dus dat heb ik hem geappt, en toen is ie nog terug gekomen en hebben we gezoend. Was heel fijn!
Dinsdag gaat hij met mij mee naar crossfit, heeft hij nog nooit gedaan dus ik ben benieuwd.
Ik vind hem erg leuk, maar ik denk niet dat hij echt serieus is. We gaan het zien.