Baby en kinderkleding #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:05

De teckels blijven sowieso geweldig <3

Ik vind SWS echt zo lelijk :=
Hier vorig jaar uit gemak wel voor Teva’s gekozen. Zitten soepel, zijn niet duur en hij kon er ook op de camping goed mee vooruit in zand en water. Dit jaar gaan we nog even kijken wat we gaan doen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:21

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:24

Ik heb wel van kipling gehad maar ook shoesme. en die laatste koop ik rustig vooruit omdat ik weet welke maar ze heeft.
Oooh vorig jaar van vingino. die vond ik ook leuk.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:26

Ik heb graag sandalen met wat o ondersteuning, dus niet die platte, platte sandalen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:26

Hier vorig jaar een paar teva’s en een paar timberlands.
Teva’s vind ik lelijk, maar ze liepen zo lekker voor hem. Hij wilde altijd het liefst die aan. Ook nooit plekjes ofzo van gehad. Zelf heb ik met sandalen altijd wel ergens pijnlijke plekken, dus wil voor hem wel echt goede. Denk dat ik dit jaar ook maar voor teva’s weer ga.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:39

Zag idd ook shoesme, ook erg leuk en zagen er comfortabel uit.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:53

Met sandalen ga ik wel even wachten. vind die SWS zo verschillend dat er wel wat bij zit dat leuk is. verder loop ik zelf het liefst de hele dag op blote voeten en verwacht ik dat O dat ook zal doen.

jurkje blijft leuk idd laura. heb nog even getwijfeld over het teckel shirt maar ik heb hem toch maar gelaten. morgen eerst de carlijnq sale bij vente maar eens afwachten.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:05

B was okk groot fan van de Teva’s. Hij zag ze een paar weken geleden weer liggen en wilde ze eigenlijk gelijk weer aan. Dus kans is groot dat we daar deze keer weer voor gaan.
Liever dat hij iets graag draagt en dat het fijn zit, dan dat het mooi staat, maar hij ze eigenlijk niks vind..

En die salt water sandals lijken me zo stug van zool? Vind ik met veel sandalen. Meeste kindersandalen hebben een kurken zool oid, maar de buigzaamheid is dan ver te zoeken. Dat loopt toch voor geen meter?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:07

Nee zijn juist super soepel :) anders had ik ze nooit gekocht voor dat geld. Vind de TEVA zolen stugger.
Deze hebben juist een mooi soepel voetbed, gevormd. En hoe vaker ze nat worden, hoe soepeler ze nog worden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:21

Ik ga ook eens naar die sws kijken, zag ze idd overal en zien er leuk uit.
Ik vond die teva’s overigens niet zo stug. Bij de tenen buigen die prima mee.

Ik heb een Tiny Cottons lama shirt van marktplaats, echt mooie stof nog steeds ook al is het tweedehands en staat heel leuk :)

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:22

Even gegoogeld op de SWS maar lijken exact op Kipling. :j

Ik vind het nog te vroeg om dat soort dingen te kopen, kind heeft hele grote voeten en blijft maar groeien dus als het echt voorjaar is gaan we naar een winkel en dan moet ze passen.. :+ Alle schoenen zijn te klein, 1 paar schoenen die ik voor 'erbij' had van H&M passen nog en haar laarzen.. en ze loopt thuis op de boerderij altijd op laarzen en binnen zonder schoenen. Ik vind echt veel schoenen lelijk voor meisjes merk ik.. lastig hoor.. dochter vindt nu alles met mickey mouse en dat soort fratsen geweldig. :(

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:26

Kipling heeft stuggere (kurk) zolen met hardere randjes. SWS zijn super soepel en het leer is erg zacht. Heb ze beide in handen gehad en gepast bij gup, maar de kiplings halen het niet bij de SWS

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:38

Ah oke!

Ik heb net deze besteld! <3
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:29

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 14:33

Oh dat zijn wel echt prinsessnjurken. Snap die prijs wel als het handwerk is. Dat zijn wel wat uurtjes.

Bij haarspeldjes.com krijg je nu 20% korting met de code FLASH
Net ook weer een berg besteld voor Julia.
Voor Sophie maar niet gedaan. Ze heeft genoeg haar er voor, maar is misschien wat to much bij zo’n baby.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:35

Ja ze zijn echt prachtig :+: kwam ze tegen in een vlog van een Amerikaans gezin en zelfs in het echt zijn ze prachtig.

Eens zien of het prinsessenjurkenpatroon wat ik hem hiervoor als basis kan dienen :D

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:38

Hier vorig jaar ook Teva's gebruikt, misschien dat ze dit jaar nog wel passen, maar dat zie ik t.z.t. wel.

En eens wat spulletjes voor in de tuin gekocht voor meneer. Hij helpt ons al erg goed (blad in kruiwagen of aanhanger van de trekker), maar heeft geen gereedschap, dus pakt vaak dat van ons.

Afbeelding

Afbeelding

En nog een bezem.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:40

Leuke kleur en print, Henrieke. Lekker zomers.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:43

Leuk Henrieke!

Hier lading speldjes die ik zelf maak, altijd handig. Klikklak speldjes en aligator.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:49

Iemand hier ook ervaring met waterschoenen van enfant?

Vorig jaar al heel lang lopen zoeken naar fijne waterschoenen. Toen uiteindelijk die teva’s er maar voor gebruikt maar met klittenband niet heel ideaal. Plus dat ze zo lelijk bleken van het chloorwater. (En ze waren al zo lelijk :') )
Die goedkope plastic waterschoenen passen hem eigenlijk nooit en het plastic is veel te stug, lijkt me echt pijnlijk.

Hij heeft wel echt waterschoenen nodig, want in het pierenbadje gaat ie altijd onderuit :=

Leuk dat tuingereedschap henrieke! Is hier ook een groot succes. Wij hebben ook een kruiwagen erbij, daar zeult ie met deze dagen de hele dag mee rond :P
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 26-02-19 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:49

Ik vind Teva’s juist wel schattig voor die kleintjes. Ben afgelopen tijd ook al even aan het rondkijken geweest en zag hele schattige lichtgrijs/roze met kleine vosjes erop. Die zouden het zo maar kunnen worden voor deze zomer.

Michelle ik weet niet of het merk in NL te verkrijgen is maar Run By Kai heeft ook hele leuke sandaaltjes.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:51

Ik had dus teva’s waarmee hij in het water is gegaan. Maar het chloorwater bleekt ze wel, en het klittenband werd op het eind wel slechter.

Weet niet hoe vaak je er mee gaat zwemmen, maar afgelopen zomer was erg mooi dus waren we wel een aantal keer per week in het zwembad/ waterplas. (Maar volgens mij had hij daar blote voeten, maar dat weet ik niet meer)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:55

Ik las het gelijk nadat ik mn bericht had geplaatst dus had mn vraag maar weer weg gehaald O:) Maar bedankt! Het zou wel fijn zijn als ze wat (chloorvrij) water konden verdragen, even zien of ik dan nog waterschoenen erbij haal of toch voor sws ga.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-19 14:55

Ik heb altijd meduse watersandalen. Die zijn super soepel en fijn. Julia loopt er graag op.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:59

Oh, die meduse zijn nog goedkoop ook :+ Ga ik die deze zomer denk ik maar eens proberen.