Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Afgelopen week ben ik tot de ontdekking gekomen dat de schutting die ze geplaatst hebben voor de overdracht bijna 10 meter te ver doorsteekt. Wat betekend dat een stuk van bijna 700 vierkante meter van onze grond bij hun tuin getrokken is
Anouk_H schreef:Ik lees dit topic al heeeeeel lang stilletjes mee, fijn dat er nu eindelijk vooruitgang is!
Maar begrijp ik nu goed dat jullie verwachtte ongeveer 7500m2 terug te moeten krijgen en dit nu maar 400m2 is geworden door die ontdekte fout?
Schuur_ schreef:Voor de mensen die zo afgeven op de buren omdat die zo lang door bleven vechten: er was dus wel ergens een punt waar ze gelijk in hadden. Als ze meteen hadden toegezegd waren zij nu een stuk grond onterecht kwijt geweest.
Desalniettemin had een constructievere houding vanuit de kant van de buren waarschijnlijk veel sneller deze fout aan het licht gebracht... Blij voor je TS dat dit nu eindelijk is opgelost. De dag dat het hek eruit ging zal wel een last van je schouders zijn gevallen
DuoPenotti schreef:Ik vraag met net als Suzanne nu wel af of kadaster ook in kosten mee betaald, want zij zijn het mede probleem.
Citaat:Het kadaster stelde voor om dit kosteloos recht te zetten door de splitsing uit 1994 opnieuw te doen. En dat is natuurlijk precies waar wij al een schikking voor hadden staan. Dat bespaarde ons heel wat geld uit.
Exitium schreef:DuoPenotti schreef:Ik vraag met net als Suzanne nu wel af of kadaster ook in kosten mee betaald, want zij zijn het mede probleem.Citaat:Het kadaster stelde voor om dit kosteloos recht te zetten door de splitsing uit 1994 opnieuw te doen. En dat is natuurlijk precies waar wij al een schikking voor hadden staan. Dat bespaarde ons heel wat geld uit.