Wel leuk, al die hintjes overal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:Suusjepluus, jouw Secret Santa geeft aan dat er een gevaar voor jouw omgeving is als jij het pakket openmaakt. Gelieve dit te onthouden en je veiligheidsbril, koptelefoon, helm en bodyprotector te dragen als je het pakket besluit te openen.
Toralone schreef:Ik heb serieus pas 1 cadeautje voor mijn SSS... Ik schaam me kapot. Met nog 6 dagen (ok, 5, want de 9e is op een zondag), schaam ik me kapot... De doos is wel klaar. En het 1e cadeau zit erin... Dusssssss, ik schiet echt al op
Wel leuk, al die hintjes overal
M_D_H schreef:Secret Santa Lootjes VerzoekCitaat:Suusjepluus, jouw Secret Santa geeft aan dat er een gevaar voor jouw omgeving is als jij het pakket openmaakt. Gelieve dit te onthouden en je veiligheidsbril, koptelefoon, helm en bodyprotector te dragen als je het pakket besluit te openen.
Apple schreef:Ik sluit mij daar bij aanklef, nat, vochtig, kleverig, vies danwel snippers, kruimels, confetti, hooi, andere zaken die je nog tot midden augustus terug vindt in huis zijn geen succes