Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:57

Goof schreef:
True :+

Ik kwam een keer vrienden van mn ouders tegen, vond ik ook niet echt relaxed hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:57

Alik schreef:
*heeee jij ook hier? Ik herkende je zo gauw niet zonder kleren* :+

:')

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:06

Daarom ga ik ook absoluut _niet_ hier in de buurt naar de sauna, maar naar eentje onder Zwolle. Mooi een eind uit de buurt. Ken te veel mensen hier, heb hier ook teveel klanten zitten.

Naar de sauna voor een date zou ik ook echt niet doen. Ik ben gek op de sauna en ga er graag heen, maar niet met een date :n

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:20

Gianti schreef:
Ik hou ook echt niet van naakt sauna's.. maar vooral omdat ik niet behoefte heb op menig ander naakt te zien :')

Het voordeel van een bril/lenzen. Lenzen verdraag ik niet en een bril heb je niet op in de sauna :))
Als ik naar de sauna ga, is het bij mijn vriend in de buurt, midden in Duitsland. De kans dat ik daar bekenden tegenkom is zeer klein. Als ik hier in Nederland zou gaan, zou ik wat verder weg gaan, hoef echt geen bekenden naakt te zien.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 22:30

Sauna <3
Een man hoeft niet mee hoor, ik vind het heeeeerlijk tijdverdrijf met een vriendin
Al zou ik het ook best leuk vinden met een vent en zou dat ook nog best als date doen. Alleen niet op een eerste date.
Mijn lijf is mijn lijf, of dat nou in de slaapkamer is met het licht aan of uit, of in de sauna :))

Ben weleens een collega met haar man tegengekomen. Dat is 2 tellen gek maar daarna, ach ja net zo mens als ieder ander die daar rond loopt.
Laatste keer was ik in de voorjaarsvakantie met de bon van 'de dag van de leerkracht'. Dat was vlak voor de bon verliep, toen waren er wel wat andere leerkrachten en het risico op collega's was groot maar dat boeit me dan echt niet.

Klinkt als een leuke date jooproo!
Jullie zijn beiden een beetje afwachtend denk ik. Dus hup! Vraag haar hoe ze het vond en stel een volgende date voor en daar pak je gewoon haar hand vast of wat dan ook :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 07:12

MMIDV schreef:
Sauna <3
Een man hoeft niet mee hoor, ik vind het heeeeerlijk tijdverdrijf met een vriendin
Al zou ik het ook best leuk vinden met een vent en zou dat ook nog best als date doen. Alleen niet op een eerste date.
Mijn lijf is mijn lijf, of dat nou in de slaapkamer is met het licht aan of uit, of in de sauna :))

Ben weleens een collega met haar man tegengekomen. Dat is 2 tellen gek maar daarna, ach ja net zo mens als ieder ander die daar rond loopt.
Laatste keer was ik in de voorjaarsvakantie met de bon van 'de dag van de leerkracht'. Dat was vlak voor de bon verliep, toen waren er wel wat andere leerkrachten en het risico op collega's was groot maar dat boeit me dan echt niet.

Klinkt als een leuke date jooproo!
Jullie zijn beiden een beetje afwachtend denk ik. Dus hup! Vraag haar hoe ze het vond en stel een volgende date voor en daar pak je gewoon haar hand vast of wat dan ook :)

Niet op een eerste date? Hè jammer ;)

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 07:51

jooproo schreef:
Die fotodate was zeker erg leuk! Fijn ook dat het een hobby is van ons beide :).

Dat is zeker leuk! Ook een makkelijke, ongedwongen manier om te daten. Je bent samen maar ondertussen ook met je eigen ding bezig.

Blon_D schreef:
Relaxed schreef:
Ik geef alleen maar aan dat ik onzekere mannen niet wat vind.. soms merk je het pp de app al heel duidelijk, door bepaalde vragen of dit geval vd sauna. Dus geen vergelijking ;)

Ligt er in mijn geval aan op welk gebied iemand onzeker is en in welke mate. Onzekerheid kan ook gigantisch verbloemd worden. Wat voor soort vragen zijn voor jou een uiting van onzekerheid?

Ik vind een beetje onzeker altijd wel oké. Maar ligt er wel aan waarover. Ze mogen best een beetje afwachtend zijn in het begin. Dat trekt eenmaal in een relatie dan toch wel weer weg.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:04

Wat gaan jullie hard :D Maar weinig date verhalen dit weekend zo te zien...

Ik hou echt van de sauna, ging altijd met m'n zusje of mijn ex, ex lijkt me duidelijk dat die nu niet meer meegaat en zusje is aan het reizen, dus ga ik woensdag lekker een dagje alleen. Lijkt me wel gezellig met iemand samen maar zou dat nooit doen met een date haha.. nog iets te ongemakkelijk.

Ik heb woensdag een 2e date gepland savonds met mijn date van vorige week. Hij is niet zo'n apper maar laat tussen neus en lippen door wel weten dat hij me leuk vind, en ik ben ook nog steeds erg geïnteresseerd in hem, dus heb er zin in!
Ben met veel matches aan het kletsen, teveel :+ wordt zowat een dagtaak en dat begint irritant te worden want ik heb wel wat beters te doen dan de hele dag chatten. Dus de minst interessante personen probeer ik voorzichtig af te kappen :+
Afgelopen vrijdag in de kroeg wederom iemand ontmoet, heb tegen diegene maar gezegd dat ik een date heb lopen momenteel en dat eerst wil afwachten. Wordt een beetje onrustig van al die mannen :+
Laatst bijgewerkt door anne_bento op 27-03-17 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:08

DanielleB schreef:
Zo.. Pff eindelijk ff verder gevraagd.
Vorige week al gevraagd of hij vandaag mee wou naar ouders, niet echt antwoord.. Vandaag qeer gevraagd, amper antwoord en duurde uren. Heb dan echt zoiets van als je niet wil, zeg het gewoon.. Dus gewoon alles gezegd, dat ik daar onzeker van wordt. Dat hij gewoon moet zeggen en niet na uren wat half.

Hij wil het rustig aan doen, dat is geen probleem.. Maar ook verteld dat ik af en toe geen hoogte van hem krijg en ik graag wel duidelihkheid heb en er anders onzeker door wordt.
Dus laat het nu allemaal maar gewoon door hem bepalen en nadenken of ik hier wel goed mee kan leven of dat het niet gaat werken.

Mhhh ik zou hier ook echt mega onzeker van worden.. rustig aan doen is prima, maar dit is gewoon een beetje irritant. Goed dat je het hebt aangegeven in ieder geval, en laat de bal inderdaad maar even bij hem liggen nu. Ik zou er overigens slecht tegen kunnen, en het misschien zelf afkappen. Misschien laat je dan iets moois liggen maar ik zou er gek van worden :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:19

Ja nou.. ik kijk het dus even aan, leg de bal bij hem neer, heb hem aangegeven dat ik wel wat duidelijkheid nodig heb en gewoon als ik iets vraag er niet uren om heen draaien maar gewoon zeggen hoe of wat. Als hij bij me is, wil hij me amper los laten, weet wel dat hij niet zo apperig is, maar ik heb de vraag 3x bijna gesteld in 2 uren en nog geen antwoord.
Dus heb het indd goed en duidelijk aangegeven, kijken hoe het oppakt en hoe het gaat, en anders stop ik er inderdaad mee na een tijdje.
Rustig aan doen is prima, maar wel duidelijkheid

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:25

Wel balen Danielle dat t zo loopt, hopelijk krijg je snel wat duidelijkheid!!!

Het was gisteren weer erg gezellig met mijn date :+ was de 5de keer gisteren en heb toch wel kriebels.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 10:36

Leuk Yonker!! na 5e date nog steeds gezellig en kriebels klinkt goed *\o/*

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:22

Lastig Danielle, ik zou ook wel graag duidelijkheid willen en knorrig worden als iemand vragen ontwijkt. Liever dat hij t zegt en je weet het, dan dat je geen antwoord krijgt of hij eromheen draait.

Yonker, leuk dat je kriebels hebt!!

anne_bento, veel plezier alvast met je 2e date! Klinkt goed dat hij jou ook leuk vindt!

Ik had zaterdag 2e date met de date waarmee ik sushi ging eten en naar de rollerdisco ben geweest. Zo gezellig en makkelijk als het de eerste keer ging, zo ongemakkelijk voelde het nu. Had ook t idee dat hij echt wat van me verwachtte ofzo. Hij bleef ook maar zeggen dat hij me echt een hele leuke meid vond en steeds zn hand uitsteken in de hoop dat ik m zou pakken, arm om me heen slaan enzo.
Kreeg er een beetje de kriebels van.

Hij vroeg nog wel om een derde date, maar gezegd dat ik het gezellig vond maar er voor mij niet meer in zit en ik het een beetje zonde vind van onze tijd om dan verder te daten. Hij kreeg er helemaal waterige oogjes van..Arme jongen..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:23

Oeh hij was al helemaal hotel de botel op je dus...
Goed dat je het gelijk aan gaf dat er voor jou geen vonk was om er mee door te gaan

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:29

Ow wauw dat het dan zo'n omslag is, wel goed dat je idd eerlijk geweest bent!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:32

Wat goed dat je het hebt aangegeven! Sneu he voor zo iemand.. maarja wat moet je er dan mee.. jammer dat het zo gelopen is. Ik moet hetzelfde doen, die jongen is al helemaal hotel de botel voor mijn gevoel en ik krijg er enorme kriebels en irritaties van, zeg nu steeds geen tijd te hebben voor een date maar wordt tijd dat ik duidelijk gaan zijn naar hem dat het echt niks gaat worden, heb er een hekel aan iemand te telleurstellen -O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:38

Huh maar je hebt een tweede date gepland staan?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 12:41

Yonker schreef:
Huh maar je hebt een tweede date gepland staan?

Ik? niet met hem haha! Ik heb een paar dates met iemand gehad 2 weken geleden, die blijft me iedere dag appen, en was met de dates ook al vreselijk plakkerig.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:50

Ja, het was sneu voor hem. Snap ook niet zo goed dat iemand al zo snel hoteldebotel is eigenlijk.
Maar ja, als ik iets heb geleerd inmiddels is dat als het er voor mij niet is, het ook niet gaat komen, hoe aardig iemand ook is. Zo heb ik het wel vaker langer door laten lopen, omdat ik het toch een kans wilde geven en de ander ook niet wilde teleurstellen.

Maar inmiddels ook wel erachter dat t dan nog pijnlijker is voor de ander als ze echt hotel de botel zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 15:00

Ja is alleen maar goed van je!! Kan die vast wel waarderen die eerlijkheid.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 15:07

Alik schreef:
ja het is ook wel af en toe om flauw van te worden he maar goed ik blijf nog wel ff blijmoedig doorgaan :)

Ja ik ben het ff zat. Met beetje mazzel 1x in de 2 a 3 weken match, en dan de laatste aantal die niks terug zeggen of zodra je wat zegt je verwijderen... Nou ja laat dan maar

Dan maar alleen genieten van het mooie weer en zonsondergangen :P

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 15:58

Inmiddels denk ik ook, ik heb vrienden en broers genoeg. Dus als ik datzelfde bij een date heb, dan is het gewoon: NEXT -->

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 08:06

Heb er eventjes genoeg van .
Tinder , daten en wat er bij hoort
Tref op van die sex belusten figuren
En ik wil niet puur sex om de sex
Ik wil iemand waarmee t klikt
Een speciale zeg maar ...
dun bezaaid als je niet piep meer bent geloof ik

En de persoon wasrmee t 300% klikt is verboden helaas

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 09:26

Klote is dat he zinzi..er komt vast vanzelf iemand voorbij. Ik hou dat mezelf maar voor iig. En ondertussen lekker genieten van het alleen zijn.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 09:41

Kan me voorstellen dat je het even zat bent dan... geniet van het alleen zijn en er komt vanzelf weer iemand op je pad :)