Goof schreef:True
Ik kwam een keer vrienden van mn ouders tegen, vond ik ook niet echt relaxed hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik hou ook echt niet van naakt sauna's.. maar vooral omdat ik niet behoefte heb op menig ander naakt te zien
MMIDV schreef:Sauna![]()
Een man hoeft niet mee hoor, ik vind het heeeeerlijk tijdverdrijf met een vriendin
Al zou ik het ook best leuk vinden met een vent en zou dat ook nog best als date doen. Alleen niet op een eerste date.
Mijn lijf is mijn lijf, of dat nou in de slaapkamer is met het licht aan of uit, of in de sauna
Ben weleens een collega met haar man tegengekomen. Dat is 2 tellen gek maar daarna, ach ja net zo mens als ieder ander die daar rond loopt.
Laatste keer was ik in de voorjaarsvakantie met de bon van 'de dag van de leerkracht'. Dat was vlak voor de bon verliep, toen waren er wel wat andere leerkrachten en het risico op collega's was groot maar dat boeit me dan echt niet.
Klinkt als een leuke date jooproo!
Jullie zijn beiden een beetje afwachtend denk ik. Dus hup! Vraag haar hoe ze het vond en stel een volgende date voor en daar pak je gewoon haar hand vast of wat dan ook
jooproo schreef:Die fotodate was zeker erg leuk! Fijn ook dat het een hobby is van ons beide.
Blon_D schreef:Relaxed schreef:Ik geef alleen maar aan dat ik onzekere mannen niet wat vind.. soms merk je het pp de app al heel duidelijk, door bepaalde vragen of dit geval vd sauna. Dus geen vergelijking
Ligt er in mijn geval aan op welk gebied iemand onzeker is en in welke mate. Onzekerheid kan ook gigantisch verbloemd worden. Wat voor soort vragen zijn voor jou een uiting van onzekerheid?
DanielleB schreef:Zo.. Pff eindelijk ff verder gevraagd.
Vorige week al gevraagd of hij vandaag mee wou naar ouders, niet echt antwoord.. Vandaag qeer gevraagd, amper antwoord en duurde uren. Heb dan echt zoiets van als je niet wil, zeg het gewoon.. Dus gewoon alles gezegd, dat ik daar onzeker van wordt. Dat hij gewoon moet zeggen en niet na uren wat half.
Hij wil het rustig aan doen, dat is geen probleem.. Maar ook verteld dat ik af en toe geen hoogte van hem krijg en ik graag wel duidelihkheid heb en er anders onzeker door wordt.
Dus laat het nu allemaal maar gewoon door hem bepalen en nadenken of ik hier wel goed mee kan leven of dat het niet gaat werken.
Alik schreef:ja het is ook wel af en toe om flauw van te worden he maar goed ik blijf nog wel ff blijmoedig doorgaan