Wij zitten nog in Duitsland en gaan rond een uur of 10 rijden dus ben benieuwd.
Anoniem
Geplaatst: 01-08-17 08:47
MarjanB schreef:
WoW die foto's zo naar als je in een tent zit!
Waar zitten jullie Marjan?
magda_90
Geplaatst: 01-08-17 08:47
Mijn oma zit daar midden in, ze belde al dat het niet fijn was de laatste dagen. Ook erg benauwd en drukkend en ze heeft al zo'n last van ouderdomskwalen.
MarjanB
Geplaatst: 01-08-17 08:52
Joolien schreef:
MarjanB schreef:
WoW die foto's zo naar als je in een tent zit!
Waar zitten jullie Marjan?
Zitten nu in kiel en gaan terug richting Nijmegen zullen vast net te hoog blijven maar wie weet
Sowee. Vandaag heb ik mezelf Herinnerd waarom ik op zonnige dagen niet echt veel naar buiten ga: ik verbrand van top tot teen. Alle niet-bedekte delen behalve mijn armen zijn hartstikke verbrand. En ja ik smeer zonnebrandcreme. Factor 50 om precies te zijn
Ik heb vandaag een mooie halo gezien trouwens. Ik zal vragen of mam de foto wil doorsturen
Nou de voorspelling van gisteravond kan de prullenbak in, door een onverwacht vroege storing is het helemaal overhoop gegooid in de lucht. Dit is de nieuwe voor vanavond/vannacht. Er is in zuid-Duitsland al een supercel actief, ik denk dat die doortrekt naar oost-Duitsland.
Ai, dat is aan de ene kant balen maar aan de andere kant voor de inwoners ook wel weer mooi. Inderdaad, een kleine factor is anders en het hele feest gaat niet door.
Zo hadden wij hier vannacht rondom de Bodensee een onweersbui die ik niet aan zag komen met enorm veel flitsen. Gisteravond kwam er al eerder een, eerder dan voorspeld inderdaad. Heb er helaas geen foto's van.
Joolien Wat betreft het steeds terugkerende slechte weer in Duitsland. Ik weet dat in de hogere luchtlagen een golfbeweging aanwezig is(straalstroom). Is deze verantwoordelijk voor dat vreselijke weer in Duitsland omdat ze precies in zo'n bocht zitten??
Maandag kwamen wij aan in Luxemburg. In de avond ging t los! Echt nog nooit zo veel onweer en regen/ hagel meegemaakt. Niet echt fijn in een tent... geen foto's want was vooral donker al. Alhoewel. Flitste de hele tijd door... hondjes vonden het ook niets en zijn normaal niet bang. Ging er echt op en zijn veel sporen te zien in omgeving van t weer.