Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
UhNee schreef:Ann1992 schreef:Ik snap de pyjamavraag wel hoor, vooral als je blijft slapen. Veel mannen dragen niet zo veel 's nachts, dus als jij dat ook niet doet dan zullen ze dat prima vinden. Als jij zegt dat je een pyjama tot je enkels draagt dan zullen ze zich daar allicht op aan willen passen.Afhankelijk van wat jij zegt zal er een T-shirt en/of trainingsbroek toegevoegd worden.
Tenzij je echt de indruk krijgt dat ze het om de spanning doen, dan negeer bovenstaande
Hahaha ik denk dat het hier om het laatste ging, aangezien hij antwoordde dat meer huid fijner knuffelde....
Sunrise_ schreef:Wat leuk al die pyjama's!
Mijn Tinder-sleepover-date was niet echt fantastisch. Wel heel gezellig, dat wel, en hij heeft een prachtig lijf, maar was steeds (ik denk onbewust) wel erg ruw/gehaast, na drie keer "ietsje zachter...?" vragen was ik er wel een beetje klaar mee. Next!
Emmaa_ schreef:Sunrise_ schreef:Wat leuk al die pyjama's!
Mijn Tinder-sleepover-date was niet echt fantastisch. Wel heel gezellig, dat wel, en hij heeft een prachtig lijf, maar was steeds (ik denk onbewust) wel erg ruw/gehaast, na drie keer "ietsje zachter...?" vragen was ik er wel een beetje klaar mee. Next!
Kan ik me voorstellen, als je het drie keer moet zeggen dan houdt het ook wel een beetje op..
Hier gister ook gegymdWas helemaal niet de bedoeling, toch gebeurd, was leuk. Fantastisch lichaam, ook de extensies werken naar toebehoren en hij heeft een hele lieve kat die kwijlt.