Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Essia

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 13:54

Zo jammer dit :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:45

UhNee schreef:
Ann1992 schreef:
Ik snap de pyjamavraag wel hoor, vooral als je blijft slapen. Veel mannen dragen niet zo veel 's nachts, dus als jij dat ook niet doet dan zullen ze dat prima vinden. Als jij zegt dat je een pyjama tot je enkels draagt dan zullen ze zich daar allicht op aan willen passen. :D Afhankelijk van wat jij zegt zal er een T-shirt en/of trainingsbroek toegevoegd worden.

Tenzij je echt de indruk krijgt dat ze het om de spanning doen, dan negeer bovenstaande :')

Hahaha ik denk dat het hier om het laatste ging, aangezien hij antwoordde dat meer huid fijner knuffelde.... :+

99/100 keer om het laatste idd :+

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 14:59

Ik had skittle man al heel vroeg vertelt dat ik in een Harry potter pyjama slaap :') nu toevallig een Eenhoorn pyjama.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:18

Haha baas in een eenhoorn pyjama _O-

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 15:58

Skittle man en ik gaan naar de film *\o/*

Hij lust alleen geen popcorn :wow:

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:05

Hahaha een eenhoorn pyjama!
Ik slaap in een joggingbroek in een trui haha. Niets sexys aan

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:06

Oee veel plezier bij de film! Enneh meer popcorn voor jou dus hahhaa

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:14

Veel plezier __laura! :)

Hahaha, ik had 't met mijn tinderdate over dansen. Zeg ik dat ik niet zo goed ben in dansen, die pasjes onthouden enzo. Antwoord hij: "als je in het ene niet zo goed bent, ben je vaak in het andere wel goed *D "
Zo fout :+ Ik moet even een goed antwoord verzinnen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:17

Ik heb een pyjama met beertjes van de Primark, ook zoooo sexy haha.

Ik en tinderman zijn morgen alweer twee maanden samen *D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:35

Mijn tinderman jatte elke keer mn koekiemonster pyjama :+

Heb dus maar een eigen koekiemonster pyjama voor hem gekocht :')

Kunnen we samen in onze koekiemonster pyjama broeken op de bank netflix en chillen O:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:36

Ik slaap in een hemdje of een shirtje + onderbroek . En als ik het warm heb trek ik dat uit. :')

Ik vind altijd maar dat ze het maar uit moeten trekken als het niet bevalt.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:46

Haha koekiemonster twins, zie het al helemaal voor me!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 16:49

Slaap meestal in n tshirt en als t echt heel koud is ooit een dunne broek.

En inderdaad als t m niet bevalt trekt ie t maar uit <<)

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:41

Wat leuk al die pyjama's!

Mijn Tinder-sleepover-date was niet echt fantastisch. Wel heel gezellig, dat wel, en hij heeft een prachtig lijf, maar was steeds (ik denk onbewust) wel erg ruw/gehaast, na drie keer "ietsje zachter...?" vragen was ik er wel een beetje klaar mee. Next!

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 17:46

Pyjama brigade hier
Als ik alleen slaap heb ik vaak wel n joggingbroek aan en n tshirtje. Als ik met iemand slaap een dun, kort broekje en n shirtje (of minder, afhankelijk van de situatie :') ) anders fik ik de kiet uit haha

Ajj sunrise dat is wel n beetje n afknappertje dan ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:02

Sunrise_ schreef:

Mijn Tinder-sleepover-date was niet echt fantastisch. Wel heel gezellig, dat wel, en hij heeft een prachtig lijf, maar was steeds (ik denk onbewust) wel erg ruw/gehaast, na drie keer "ietsje zachter...?" vragen was ik er wel een beetje klaar mee. Next!

Kan ik me voorstellen, als je het drie keer moet zeggen dan houdt het ook wel een beetje op..

Hier gister ook gegymd :+ Was helemaal niet de bedoeling, toch gebeurd, was leuk. Fantastisch lichaam, ook de extensies werken naar toebehoren en hij heeft een hele lieve kat die kwijlt.

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:08

Emmaa_ schreef:
Sunrise_ schreef:

Kan ik me voorstellen, als je het drie keer moet zeggen dan houdt het ook wel een beetje op..

Hier gister ook gegymd :+ Was helemaal niet de bedoeling, toch gebeurd, was leuk. Fantastisch lichaam, ook de extensies werken naar toebehoren en hij heeft een hele lieve kat die kwijlt.

Emma, geweldig _O-

Balen Sunrise... Volgende x gewoon ervan af schoppen, wie geen respect heeft mag de deur uit _-:(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:29

Ik slaap in een nachthemd (tot m'n knie, na het wassen tot net over m'n kont :+ )
M'n vriend slaapt wel in een pyama. Hij is ook heel lief en de eerste keren gymmen vroeg hij steeds of ik geen pijn had. Ondertussen gaat dat prima =:)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 18:57

Wat schattig ene man die slaapt in een pyjama.

Nou zwemmeneer belde net weer lief om te polsen hoe mn dag was en om mij te fixen voor morgen :))
Morgen dus weer lekker naar t gooi voor mij haha :D

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 19:05

Oh ,ik wel ook wel even mijn verhaal doen !
Ik was een tijd geleden met een jongen Match , we noemen hem wel even 'M' .
Nooit gepraat en toen heb ik mijn Tinder verwijderd . Vervolgens was ik een keer uit en kwam ik hem tegen , maar ik was in gesprek en kon niet naar hem toe lopen en was hem toen uit het oog verloren . Vervolgens heb ik hem opgezocht op instagram ( Ja , hoe ik dat heb gedaan , geen idee aangezien ik een aantal drankjes achter de kiezen had ) en gevonden ! Ik heb hem toen een privé-bericht gedaan en hij voegde mij eigenlijk vrijwel direct toe op FB . Ik heb hem geaccepteerd en toen begon hij tegen mij te praten . Paar dagen later hadden we afgesproken en er was gelijk een klik van beide kanten , en dat maakte hij ook heel duidelijk . Alleen het probleem was : Hij is model en ging dezelfde week nog weg naar het buitenland voor 2 weken . Dus we hadden nog zo'n 4 keer afgesproken en toen ging hij die donderdag weg . Hij had mij super duidelijk gemaakt dat hij helemaal weg van mij was, dat hij zijn Tinder ging verwijderen en dat hij niets van andere moest hebben . De eerste paar dagen appte hij nog regelmatig maar dit werd steeds minder en op een gegeven moment negeerde hij me . Ik heb toen gezegd dat hij duidelijk moest zijn . Hij zei toen dat hij langer weg bleef dan verwacht en dat het voor hem niet makkelijk was op deze manier . Ik begreep het en had het voorgesteld een keer langs te komen daar . Datum doorgestuurd en hij zou het laten weten , hoor ik vervolgens niks meer . Toen heb ik hem een aantal weken later een bericht gestuurd : Dat ik aan hem dacht . Vervolgens had hij een spraakopname terug gestuurd : Dat hij mij graag wilde zien als hij terug was want hij kwam binnen 10 dagen terug . In die tijd hadden we normaal contact en hij belde mij een aantal keer ( Ik probeerde zo weinig mogelijk te appen want wou hem een keer moeite laten doen ) . Hij appte dat hij weer in Nederland was aangekomen ( Na uiteindelijk 2 maanden in Milaan te zijn geweest) . Die woensdag zouden we afspreken maar door omstandigheden is dat niet gelukt . Dag erna appte ik hem weer dat ik hem graag wilde zien maar kreeg no response . Na een aantal dagen nog steeds niets terug en heb ik hem een spraakopname gestuurd met dat ik geen hond was die achter zijn reet aan blijft lopen en dat ik het jammer vond dat het zo liep en dat ik naar mijn vriendinnen had moeten luisteren . Nu zijn we 2 weken verder en ben ik nog steeds wel gebroken want ik vond hem echt heel erg leuk ( ookal weet ik ergens wel dat het niet zou werken in verband met zijn modellenwerk) . -O-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 20:48

Oeh da's zuur Passorapard :\

Laptopman stuurt dat hij vond dat ik er een leuk meisje uitzag toen ik in de winkel kwam :o Wil daar leuk op ingaan maar weet even niks...

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:49

Passorapard wat vervelend... Maar als hij geen moeite voor je wil doen is hij je gewoon niet waard!

Mijn date was erg leuk! :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:49

Mijn tinderman in Amerika (weekje New York met vriend, een andere dan vliegbasis man) stuurt allemaal foto's door, pfoehh... Damn, he is hotttt!!!! :D <3

Hoop dat hij wat wil afspreken na zijn vakantie. :P O:)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:05

Ah Sunrise. Dat is naar. Dan zou ik er ook wel klaar mee zijn ja.

Passora, na dan is t gewoon einde oefening toch? Als t zo vaag moet gaan dan gaat t niks worden weet ik uit ervaring. Lekker verder Tinderen dus!

Met mij en mijn man gaat alles goed! Heb m nu sinds Dinsdag niet gezien maar hij komt zo mijn kant op. Fijn ongesteldheidsweekend voor mij nu. Blegh. Maja. Dan maar n beetje hangjassen en knuffelen!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:54

__laura schreef:
Ik had skittle man al heel vroeg vertelt dat ik in een Harry potter pyjama slaap :') nu toevallig een Eenhoorn pyjama.

Heb je die eenhoorn pyama van Primark? Incl capuchon met eenhoorn hoorn? <3