Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dieselpaard

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:35

Ik heb gesolliciteerd op een baan die me echt heel leuk lijkt...en niemand weet het...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:35

Confession , mijn mam en ik zijn net een getrouwd stel. We noemen elkaar trut , kunnen elkaar wel schieten soms en we hebben vaak woorden maar op een niet serieuze manier en liggen dan beide slap. De lokale bevolking weet niet beter als we aan de kassa staan , maar op vakantie krijgen we rare blikken toegeworpen :') .

Of om moeders op te beuren als ze chagy is dan rijd ik even tegen haar , spontaan in de slappe lach :')

Wacht die 2de is echt fout haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:36

Ik speel nu een beetje met het idee om als ik straks terug kom uit Nieuw Zeeland, om dan op de terugweg een paar daagjes Dubai te doen. (Ik kom er toch langs, 2x, en het zou zonde zijn om dan niet wat langer te blijven.) Nu heb ik vandaag een beetje op hotels zitten zoeken, en ik heb echt de neiging om maar gewoon te boeken :))

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 22:45

_Cassidy schreef:
[qute="EskeGirl"]
Free2 schreef:
Bestaat er een andere manier dan de binnenste buiten methode dan? :wow: Die heeft mijn moeder mij geleerd toen ik een jaar of 10 was en sindsdien doe ik het altijd zelf :P

Ja: dekbed erin proppen, punten vastpakken en schudden. Maar dat lukte dus nooit :')[/qute]
Hoe is de buitenstebinnen methode dan? :o ik doe met schudden namelijk :')

Even om op deze vraag terug te komen: Je pakt de dekbedhoes en trekt hem binnenstebuiten. Dan ga je met je armen erin en pak je met de bovenste punten vd hoes de bovenste punten van je dekbed vast. Dan trek je de punten omhoog en schud je een aantal keer zodat de hoes naar onder zakt en hierbij dus met de goede kant naar buiten om het dekbed zit. Als finishing touch pak je de onderste 2 punten van het dekbed en duw je deze in de punten van de hoes en schud je met deze 2 punten nog een aantal keer zodat hij helemaal goed zit :)

Zo, ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd :P

evie21girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 23:18

Emmaa_ schreef:
Zo, om die broer zou ik ook flink pissig worden :=

Ik ben vannacht met mijn straalbezopen kop volledig over de zeik gegaan tegen de jongen die ik date omdat hij in slaap was gevallen. Nu is hij boos en weet hij niet of hij nog verder wil daten. Vind het heel jammer maar heb mezelf echt spierpijn van het lachen gegeven toen ik het gesprek teruglas :o

Vorige week precies hetzelfde gedaan/meegemaakt, alleen ging ik tekeer tegen zijn vrienden :+ En voor de nieuwschierige, het is niet goed gekomen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:27

evie21girl schreef:
Emmaa_ schreef:
Zo, om die broer zou ik ook flink pissig worden :=

Ik ben vannacht met mijn straalbezopen kop volledig over de zeik gegaan tegen de jongen die ik date omdat hij in slaap was gevallen. Nu is hij boos en weet hij niet of hij nog verder wil daten. Vind het heel jammer maar heb mezelf echt spierpijn van het lachen gegeven toen ik het gesprek teruglas :o

Vorige week precies hetzelfde gedaan/meegemaakt, alleen ging ik tekeer tegen zijn vrienden :+ En voor de nieuwschierige, het is niet goed gekomen ;(

Ik heb nog niks van meneer gehoord dus verwacht dat het ook niet goed komt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 10:42

Ik probeer voor mijn paarden altijd drie dezelfde dekens uit te zoeken, vind het zo leuk als ze alle drie in dezelfde dekens lopen. Ik heb dezelfde tic met halsters :=
Helaas heb ik twee paarden met maat 205 en een pony met 110, wat het dus heel lastig maakt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 11:08

:x er lag vanochtend toen ik ging douchen opeens een lang-keverachtig-insect in de douche. Nu ben ik bang dat ik een kakkerlakkenplaag in huis heb terwijl ik super netjes ben. Vanavond ga ik mijn hele badkamer en keuken grondig schoonmaken :x

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:28

Confession: Ik kan echt nooit van een persoon walgen of er boos op worden. Zelfs niet als diegene gemeen tegen mij is. Maar iemand die tegen homo's is kan wel woede opwekken.

Spoiler:
Confession: Ik vind dat ik minder recht heb op een eigen mening omdat ik een wit persoon ben. Nadat ik op Instagram veel posts heb gelezen erover ben ik er van overtuigd dat ik door mijn huidskleur een slecht mens ben, ook al ben ik absoluut niet racistische of respectloos tegen anderen. Dit vind ik overigens alleen van mezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:35

Hoewel het geen goede houding is vind ik het wel ontzettend lief van je, Lestrange. Ik zie vaak genoeg mensen die zichzelf een heleboel toeeigenen omdat ze blank zijn (white male supremacy syndrome say what) en ik vind het zo verfrissend als mensen openstaan voor de andere kant.

Ik kan wel snel boos worden, maar iemand die inderdaad tegen homorechten is haalt het ergste in mij naar boven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:39

Ja ik word daar ook enorm boos van. :n

Reden 1 dat ik een deel van mijn familie niet zo leuk vind. _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:42

Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids... :+ Nee, de bom is gebarsten.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:45

Seventeen schreef:
Lienie_F schreef:
confession: Ik kan Disney's After ever after van Paint helemaal meezingen, op een paar zinnen na die ik niet kan uitspreken :+

+1
Ik kan bijna alles van Paint meezingen, ben helemaal lyrisch van die gast hahaha :+

Confession; Stiekem haat ik mijn broertje echt heel erg. Hij is ontzettend denigrerend naar vrouwen/ons toe, hij heeft de kamer naast mij maar zijn kamer is een ontzettende stinkbende; ruimt nooit op en heeft altijd de computers aan staan die veel warmte afgeven waardoor het er ontzettend stinkt. Als hij geen school heeft slaap ik om 1 uur 's nachts nog niet omdat hij zijn muziek hard aan heeft en naar zijn vrienden loopt te schreeuwen. Hij vindt zichzelf he-le-maal geweldig, hij is de man in huis vindt hij zelf. Hij is superknap( lees; wast zichzelf bijna nooit. Stinkt een uur in de wind en hij eet letterlijk álles op in huis wat enigzins eetbaar is, waardoor hij onder de pukkels zit. Is ontzettend dik. En ik word echt pislink als ik aan hem denk en ben blij dat ik bijna het huis uit ga.

Hij vind dat vrouwen in de keuken horen, moeten afwassen, koken, zijn kleren wassen etc etc.
Als mijn moeder niet thuis is en ik ben bezig met mijn eigen was, gooit hij het van zichzelf erbij en durft hij te zeggen!; hier, mijn was.
Hij vindt dat wij het huis moeten schoonmaken en volgensmij hoopt hij ook dat wij zijn kamer opruimen, maar dat durft hij niet te zeggen... Ik word echt schijtziek van hem.
Zo... dat is eruit :') En dat was nog niet eens alles.

Grrrrrr

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:46

Amandavd schreef:
Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids... :+ Nee, de bom is gebarsten.

Dit klinkt heel herkenbaar :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:55

Ik heb een collega die altijd over alles zit te zeuren (ze is vrij nieuw dus dan lijkt me dat sowieso niet zo verstandig). Wij hebben bijvoorbeeld headsets in plaats van 'normale' telefoons, maar je zit misschien 10 minuten per dag aan de telefoon dus je hebt hem niet constant op of zo. Dat kon ze echt niet want daar kreeg ze pijn aan haar oren van (??? Het is een headset met zo'n soort kussentje op je oor) dus nu is er speciaal voor haar een "normale" telefoon gekocht en ik zie gewoon echt het verschil niet, waarom doet een gewone telefoon dan geen pijn? :') Gevolg: nu heb ik elke keer dat ze de telefoon opneemt de neiging haar een tik met die stomme telefoon van d'r te geven :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 11:57

iirrssjjee schreef:
Amandavd schreef:

Ik ben het ook vergeten en dat is stom, maar dat ze vervolgens zo'n mail stuurt en mij zegt dat ik voortaan niet meer hoef te komen... Nou, ben je bij mij aan het verkeerde adres. Heb haar eens onder de neus gewreven wat voor manieren zij wel niet hebben. Cadeau's die over datum zijn geven, alcohol geven aan iemand waarvan ze weten dat die niet drinks, cadeau's die ze van A hebben gekregen naar B geven. Die kinderen begroeten je nog niet eens en vragen meteen naar hun cadeau's en zijn ronduit smerig, komen met de broek op de knieën van de wc afgelopen, likken aan eten en leggen het vervolgens terug bij de rest. Kids kunnen er niks aan doen dat ze niet opgevoed zijn maar heb haar er wel ingepeperd dat de schuld ervan toch echt bij haar en mijn broer ligt. Ben zo pissig. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:02

Hè getver ja, dat is heel herkenbaar Amanda.. En laat ik nou net zoveel op hebben met kinderen :+

Ik heb voor mijn afstuderen een bronzen ketting van mijn ouders gekregen, terwijl ik nooit maar dan ook nooit sieraden draag. Ik vind het ding foeilelijk. M'n moeder zei nog toen ze het gaf: als je het niks vindt, moet je het zeggen hoor! Dat durfde ik niet, nu ligt het op het kastje in m'n slaapkamer te verstoffen terwijl als ik het om laat smelten.. <<) Oh, oeps.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:14

iirrssjjee schreef:
Amandavd schreef:

Oh dat herken ik ook heel erg.

Confession 1: Ik heb een steeds grotere hekel aan mensen die wel vinden dat zij alles mogen zeggen... Maar pissig worden als jij eens een keer iets terug zegt :roll:

Mijn motto: als je kan uitdelen moet je ook kunnen incasseren :).

Confession 2: ik heb een enorme hekel aan schreeuwerige hoofdletters in een app of SMS of ander type bericht... Maar als ik woest ben doe ik dit net zo hard :')

Confession 3: Ik heb echt een hekel aan Nederland momenteel. Door het gedoe met de vluchtelingen staat iedereen recht tegenover elkaar. Voorstanders en tegenstanders zijn beide even radicaal en mijn Facebook pagina bevuilt zich enorm door alle negatieve berichten hier over...
Maar waarom heb ik er een hekel aan? Omdat ik eigenlijk geen keus kan maken tegen voor of tegen. Ik snap de voorstanders maar ik snap de tegenstanders ook... en dit komt omdat ik mij op dit moment in 2 samenlevingskringen bevind.
En ik vind het heel vervelend dat ik geen keus kan maken maar ik vind het negatieve gedrag van beide groeperingen net zo vervelend...
Zelfs zo vervelend dat ik er over zit te denken te stoppen met facebook :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:16

Oh ik flikker dat soort mensen gewoon van mijn FB af. :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 12:49

MarlindeRooz schreef:
Oh ik flikker dat soort mensen gewoon van mijn FB af. :')

Dat heb ik laatst al gedaan, maar je blijft bezig en dan denk je net weer al die mensen, die dit soort uitingen doen, verwijdert te hebben... en dan beginnen er weer nieuwe mensen... Zo hou je niemand meer over :').

We moeten gewoon met zijn alle normaal doen, dat gezeik elke keer weer.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:13

Confession1: Ik kan mijn laptop niet dicht klappen voordat ik alle programma's heb uitgeschakeld :')

Confession2: Ik vouw meestal mijn afval voor ik het deponeer _O-

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:16

Ik ben nu aan het bokken ipv het gezellig te hebben met vrienden in de pauze :Y) Bokt is veeeel interessanter :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:25

Confession: Ik ben zo trots op mezelf dat ik mijn verslag heb afgemaakt dat ik mezelf vrij wil geven totdat ik naar stage moet. Maar eigenlijk weet ik dat ik dit verslag heb afgemaakt omdat dat de kleinste taak was en ik tegen de rest op zie.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:44

Ik moet om 6 uur werken, daarvoor ook even koken en eten, dus zeg vanaf 5 kan ik niets doen, maar ik moet nog een volledig betoog schrijven en ik heb nog niet eens een onderwerp :))

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 13:47

Ik kan vreselijk boos worden op de manier waarop vriend dingen anders doet dan ik. Bijv. de afwas, ik doe eerst de glazen, dan bestek, borden, ketels en pannen. Hij smijt gewoon alles in het water en stapelt het dan heel onlogisch op het droogrek. Of handdoeken opvouwen, dat doet hij ook anders dan dat ik het doe. En dochter aankleden. Eerst de broek en dan de sokken. Doe toch *$&#&@ eerst die sokken aan dan zitten die niet dubbel onder de broek en gaat de broek ook makkelijker aan. En stofzuigen met de franse slag.
ooh en speelgoed opruimen. Hij flikkert alles in de kist. Zodat het amper past. Als je het logisch doet heb je plaats over.
:roll:
En zo kan ik nog wel even doorgaan. :')
Maar ik zeg er maar niks meer van. Kijk de andere kant op als hij bezig is, ben blij dat hij af en toe iets doet. :')