Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
_Cassidy schreef:[qute="EskeGirl"]Free2 schreef:Bestaat er een andere manier dan de binnenste buiten methode dan?Die heeft mijn moeder mij geleerd toen ik een jaar of 10 was en sindsdien doe ik het altijd zelf
Ja: dekbed erin proppen, punten vastpakken en schudden. Maar dat lukte dus nooit[/qute]
Hoe is de buitenstebinnen methode dan?ik doe met schudden namelijk

Emmaa_ schreef:Zo, om die broer zou ik ook flink pissig worden![]()
Ik ben vannacht met mijn straalbezopen kop volledig over de zeik gegaan tegen de jongen die ik date omdat hij in slaap was gevallen. Nu is hij boos en weet hij niet of hij nog verder wil daten. Vind het heel jammer maar heb mezelf echt spierpijn van het lachen gegeven toen ik het gesprek teruglas
En voor de nieuwschierige, het is niet goed gekomen
evie21girl schreef:Emmaa_ schreef:Zo, om die broer zou ik ook flink pissig worden![]()
Ik ben vannacht met mijn straalbezopen kop volledig over de zeik gegaan tegen de jongen die ik date omdat hij in slaap was gevallen. Nu is hij boos en weet hij niet of hij nog verder wil daten. Vind het heel jammer maar heb mezelf echt spierpijn van het lachen gegeven toen ik het gesprek teruglas
Vorige week precies hetzelfde gedaan/meegemaakt, alleen ging ik tekeer tegen zijn vriendenEn voor de nieuwschierige, het is niet goed gekomen
er lag vanochtend toen ik ging douchen opeens een lang-keverachtig-insect in de douche. Nu ben ik bang dat ik een kakkerlakkenplaag in huis heb terwijl ik super netjes ben. Vanavond ga ik mijn hele badkamer en keuken grondig schoonmaken

Nee, de bom is gebarsten. Seventeen schreef:Lienie_F schreef:confession: Ik kan Disney's After ever after van Paint helemaal meezingen, op een paar zinnen na die ik niet kan uitspreken
+1
Ik kan bijna alles van Paint meezingen, ben helemaal lyrisch van die gast hahaha
Confession; Stiekem haat ik mijn broertje echt heel erg. Hij is ontzettend denigrerend naar vrouwen/ons toe, hij heeft de kamer naast mij maar zijn kamer is een ontzettende stinkbende; ruimt nooit op en heeft altijd de computers aan staan die veel warmte afgeven waardoor het er ontzettend stinkt. Als hij geen school heeft slaap ik om 1 uur 's nachts nog niet omdat hij zijn muziek hard aan heeft en naar zijn vrienden loopt te schreeuwen. Hij vindt zichzelf he-le-maal geweldig, hij is de man in huis vindt hij zelf. Hij is superknap( lees; wast zichzelf bijna nooit. Stinkt een uur in de wind en hij eet letterlijk álles op in huis wat enigzins eetbaar is, waardoor hij onder de pukkels zit. Is ontzettend dik. En ik word echt pislink als ik aan hem denk en ben blij dat ik bijna het huis uit ga.
Hij vind dat vrouwen in de keuken horen, moeten afwassen, koken, zijn kleren wassen etc etc.
Als mijn moeder niet thuis is en ik ben bezig met mijn eigen was, gooit hij het van zichzelf erbij en durft hij te zeggen!; hier, mijn was.
Hij vindt dat wij het huis moeten schoonmaken en volgensmij hoopt hij ook dat wij zijn kamer opruimen, maar dat durft hij niet te zeggen... Ik word echt schijtziek van hem.
Zo... dat is eruitEn dat was nog niet eens alles.
Amandavd schreef:Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids...Nee, de bom is gebarsten.
Gevolg: nu heb ik elke keer dat ze de telefoon opneemt de neiging haar een tik met die stomme telefoon van d'r te geven
iirrssjjee schreef:Amandavd schreef:Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids...Nee, de bom is gebarsten.
Dit klinkt heel herkenbaar
Oh, oeps. iirrssjjee schreef:Amandavd schreef:Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids...Nee, de bom is gebarsten.
Dit klinkt heel herkenbaar

.
MarlindeRooz schreef:Oh ik flikker dat soort mensen gewoon van mijn FB af.
.
Bokt is veeeel interessanter