tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lieszje

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:42

Emoties inderdaad..
En hij jou de kans geven? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:43

biggirl schreef:
Lig met honderden tranen in bed op momenteel hij zegt heletijd dat hij wilt proberen en me kans geeft ? En ik zeg de heletijd dat t niks meer word nu zit die me een flink schuld gevoel aan te praten pff ik ben zo zwak voor hem niet normaal hoe hard ik er ook tegen vecht pff

Hey meid, gewoon blokkeren die hap. Waardeloze manipulerende zak hooi. Spoel door deze drol.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:47

Biggirl , geef hem nu geen kans om nog na te trappen. Hij is duidelijk bezig om je zo ver te vernederen dat ke als een zombie kruipend terug komt. Zeg hem maar dat hij hem in een molshoop moet stelen, heeft hij de hele wereld aan zijn ... hangen. Klootzak .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:53

Muziek helpt!

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 23:10

Dankjewel ! Doet me goed dit om te horen echt waar stuk voor stuk zijn jullie super lieve dames ! <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 23:24

Niet doorvertellen aub want dat schaadt mijn reputatie.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 23:30

lieveli schreef:

Waarom ben jij zo :') _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 23:50

Ik weet het niet |(

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 07:34

SavannahNx schreef:
lieveli schreef:

Waarom ben jij zo :') _O-

Zo is ze echt al jaren. Toen ik jong was al. Nou, dat is echt jaren terug.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 16:15

Dat gifje :') _O-

En wow dat is echt gewoon pure stalking, ik zou doodsbang zijn. Gelukkig dat je die kwijt bent, al had ik hem op mijn mail ook wel geblokkeerd.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:31

De laatste mail.... echt zoooooo zielig dat hij is.

Hij is boos over wat hij allemaal voor mij gedaan heeft... hij ging elk jaar naar een festival bij hem in de buurt en vroeg of ik in had om mee te gaan op zaterdag avond, hij kon via via kaarten regelen. Dus prima, gezellige avond uit en ik heb de munten voor het drinken voor ons beiden betaald. Toen ik twee dagen eerder terug kwam van vakantie (ivm dreigende stakingen van de KLM piloten) wilde hij met alle macht mij ophalen van Schiphol. Ik was net zo lief met de trein gegaan, maar hij stond er op. Hij kwam vervolgens ook nog eens 3 kwartier te laat opdagen, want hij had zich verslapen. Ik heb hem heel vriendelijk bedankt en er geen punt van gemaakt. Vervolgens bleef hij de hele dag hangen bij mij thuis, terwijl ik doodop was van de gemiste nacht en verwachte hij ook nog eens een maaltijd voorgeschoteld te krijgen ‘s avonds.
Maar hij heeft kaarten gekocht en is mij op komen halen, dus ik ben gewoon een valse heks dat ik hem dump.

Dan het funda neuzen... hij moet volgend jaar het huurpand uit waar hij met zijn bedrijf (in de bouw sector) in zit. De beste optie was om een woning, met bedrijfsbestemming en het liefst met al een loods er op, te kopen. Hij gaf een budget op (achteraf totaal onrealistisch met de schulden die zijn bedrijf heeft) en aangezien ik het altijd leuk vind om op Funda te neuzen, hielp ik hem mee in de mogelijke zoektocht. Als hij geen mogelijkheden zag, dan tekende ik op de plattegrond wat hij ervan zou kunnen maken als handige Harry. Omdat de verhuizing pas volgend jaar zomer zou zijn, had ik hem ook heel duidelijk gemaakt dat het zijn ding moest zijn en dat we tegen die tijd wel zouden zien hoe het met onze relatie (eventueel samenwonen) zou zitten, maar dat ik nu dus absoluut niet mee aan boord ging.
Nu ziet hij dat als zijnde dat ik met hem samen een toekomst plande en weer ben ik de valse heks die hem misleid heeft.

Oh en dat geld dat hij de laatste tijd heeft uitgegeven, we zijn 3 dagen wezen shoppen voor hem, twee nieuwe paar schoenen, drie spijkerbroeken, een overhemd en hij wilde per see een smartwatch. Ik had geen flauw idee toen nog dat hij zulke schulden had en heb hem, op zijn verzoek, gewoon geholpen met shoppen. Nu neemt hij het mij kwalijk dat hij in korte tijd een paar honder euro heeft uitgegeven.

Hij komt nu ook nog met het feit dat er een boete binnen is gekomen van de avond waarop ik terug moest rijden. Hij wilde graag mee en ook drinken op het feestje van een vriendin van mij, dus ik moest terug rijden. Geen probleem hoor, ik rij graag en ik rij goed. Naar mijn idee heb ik niet te hard gereden, maar ik ga echt niet reageren dat ik de boete wel betaal... die kerel kan de rambam krijgen.

Hij is nu in de “ik ben zielig modus” ik ben benieuwd wanneer de “ik ben boos” modus weer begint.

Edit: Mail weggehaald
Laatst bijgewerkt door Daphara op 10-09-18 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:38

Ik zou die mail even weg halen persoonlijk. Ik snap dat het je raakt en dat je het wil delen maar hij heeft ook recht op privacy ondanks dat je er geen naam bij zet.

Ik zou hem op de mail ook blokkeren. Nu kun je het niet afsluiten en je bereikt er verder niks meer mee. Of ben je bang dat hij gekke dingen gaat doen als je hem blokkeert?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:45

capopjekop schreef:
Ik zou die mail even weg halen persoonlijk. Ik snap dat het je raakt en dat je het wil delen maar hij heeft ook recht op privacy ondanks dat je er geen naam bij zet.

Ik zou hem op de mail ook blokkeren. Nu kun je het niet afsluiten en je bereikt er verder niks meer mee. Of ben je bang dat hij gekke dingen gaat doen als je hem blokkeert?

Je hebt gelijk! Ik heb de mail verwijdert en ja, ik denk dat hij gekke dingen gaat doen als hij de mail niet meer als uitlaatklep heeft. Liever vastgelegd op de mail, dan dat hij hier weer elke keer voor de deur staat.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:47

Mss kun je je wijkagent eens om tips vragen. Want dit is wel een heel nare situatie. Sterkte..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:24

Ja. Vraag hulp voor het uit de hand loopt, zeker als hij ook een boze kant heeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:31

Ik ben een ramptoerist, mag ik de mail lezen?

Blokkeer hem verder en doe een melding bij de politie. Wat een griezel!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:31

Ik zou hier ook echt een melding van maken ja, vind dit persoonlijk wel heel eng.. :=

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:38

Waar moet je melding van maken dan? Ik heb eerder een stalker gehad die mij ook echt letterlijk bedreigde en brieven stuurde naar mijn werkgever en zelf daar kon de politie erg weinig mee. Nu heb ik een boze ex-date, die verongelijkt is, omdat na alles wat er gebeurt is, ik het niet wil uitpraten. Politie gaat daar echt niets mee doen, tenzij hij weer voor de deur staat en ik op dat moment 112 bel.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:09

lieveli schreef:
Ik ben een ramptoerist, mag ik de mail lezen?

Blokkeer hem verder en doe een melding bij de politie. Wat een griezel!

Je mag wat mij betreft de gehele mailwisseling hebben, als je wat wijs denkt te kunnen worden uit zijn zeer slechte spelling en door zijn emotie verdraaide eigen waarheid.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 21:21

Zal ik ze printen, met rode pen corrigeren en naar hem sturen?

Lastig die politie. Ik heb wel eens melding gedaan en toen werd er gelijk 3 weken gepost bij me. Enthousiastelingen hier.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 22:31

. Moest PM zijn.

Oh, echt iets voor mij, in plaats van een PM post ik de hele mailwisseling hier. |o

Nou, diegene die dat in die 5 seconden dat het er op stond hebben geopend... het spijt me, ik ga al achter een grote steen zitten.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:13

Echt moeilijk, mijn vader geeft me echt heel erg het idee dat ik het verkeerde heb gedaan door het uit te maken met mijn vriend. Alsof ik over 1 nacht ijs ben gegaan...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:26

Volg je hart...
Volgens mij heb je goed over je besluit nagedacht ;)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 17:31

Ik denk ook wel dat ik het goede besluit heb genomen, maar ik vind het nog steeds niet makkelijk. En om dan ook nog "veroordeeld" te worden... :(

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 18:16

Esmee_98 schreef:
Ik denk ook wel dat ik het goede besluit heb genomen, maar ik vind het nog steeds niet makkelijk. En om dan ook nog "veroordeeld" te worden... :(

Soms laten ouders zich beïnvloeden door het feit dat de ex vriend/vriendin zo leuk was, zo slim, rijke ouders heeft, goede vooruitzichten . Hij wil het beste voor je en denkt dat dat deze vent is . Je kunt je vader simpel vragen waarom hij dat denkt en luistert hij niet dan de opmerking maken dat hij er dan maar mee moet trouwen( kan vandaag dag) kon ik vroeger nog niet zeggen.