Ok.. Ik denk dat dat airbrush is dan (god ik word hier nog expert in). Ik wil persé deze, omdat ik die hier ook heb en weet dat ie niet oranje wordt of vlekt als het eraf komt of te nep lijkt ofzo...
@Kana: mocht je toch nog eens iets willen proberen, bestel deze bij captaintan.nl oid ! Het is een mousse en hij is gekleurd, dus kan eigenlijk niet mis gaan.... Hij kost daar alleen bijna 3x zoveel als dat ie hier bij de Primark kost maar mag hem niet meenemen in mijn handbagage
Ik kom hier even binnenvallen . Ik wil mijn vriend voor vaderdag nieuwe (leren of stevige stoffen) slippers geven. Hiervoor had hij Tommy hilfiger, maar daar hebben ze nu niet hele leuke van. Weet iemand welk merk nu een beetje hip is? Alvast bedankt!
Eleionomae
Geplaatst: 12-06-15 17:43
Avelienvd schreef:
Wat kost ie? en weet je welke maten ze hebben toevallig?
Rok is 7.99 en volgens mij gaan ze van s tot xl
Targaryen
Geplaatst: 12-06-15 21:04
Weet iemand webshops waar ze blauwe of zwarte Adidas Superstars in maat 38/39 nog wél in voorraad hebben?
Super leuke dingetjes Lau! Ben benieuwd naar alle zomer outfitjes straks .
Mooi die rok van de wibra, staat je goed! Denk dat het ook leuk is om het met een shirt te combineren in een van de kleuren die ook in de rok zitten (geel bijv), of zal dat niks zijn?
Hier vanmiddag ook even een zomer 'setje' gekocht bij de vila;
Het hemdje loopt tussen mijn schouderbladen, vind dat altijd fijn voor als het warm is. Broekje is zwart/donker grijs. Niet een broekje voor naar school, maar opzich wel een mooie lengte voor naar het water en op vakantie. En mijn nieuwe adidas , wat lopen die lekker zeg!
Ik wilde er ook een gele top bij, maar t is allemaal net niet de goede kleur geel dus nu nog op zoek naar een donker grijs shirt evt. En nog wat meer zwart want dit is schijnbaar mijn enige fatsoenlijk zwarte shirt
laughterline
Geplaatst: 12-06-15 23:36
Jee wat ben jij al bruin zeg! Ff ruilen?
Ik heb zojuist ook een zomers setje aangeschaft, kon m niet laten
Leuke outfits weer dames!! Ik twijfel nog steeds om die nike air max 1 aloha zal bestellen. Eigenlijk heb ik er even geen geld voor klaar staan maar vind ze wel erg leuk. Hmmm....
Ja afterpay wilde ik doen, maar kon niet op een of andere manier. Heb het geld wel (meer dan genoeg zelfs) maar moet eigenlijk ook sparen van mezelf haha. Ben bang dat ik ze morgen toch maar gewoon bestel.