Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Andra_S schreef:ik erger me aan topicstarters op bokt die topics aanmaken zonder enige interpunctie zinnen die niet beginnen met een hoofdletter en niet eindigen met een punt zinnen die maar doorlopen en doorlopen en doorlopen en doorlopen dan moet je je als mede bokker maar door dat verhaal zien te worstelen ik vind dat zoooooo respectloos en dat er dan nog mensen zijn die inderdaad de moeite nemen om zich erdoor te worstelen en te reageren
Watte? Okay nog een keer:
Ik erger me aan topicstarters op Bokt die topics aanmaken zonder enige interpunctie. Zinnen die niet beginnen met een hoofdletter en niet eindigen met een punt. Zinnen die maar doorlopen, en doorlopen, en doorlopen, en doorlopen. Dan moet je je als mede-Bokker maar door dat verhaal zien te worstelen. Ik vind dat zoooooo respectloos. En dat er dan nog mensen zijn die inderdaad de moeite nemen om zich erdoor te worstelen en te reageren.
Winged schreef:Aan mensen uit het zuiden die niet begrijpen dat het in het noorden van het land momenteel bar en boos is qua weer