Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabixcoen schreef:love__mandy schreef:Blegh beterschap iedereen! Mijn hoofdpijn is nogsteeds niet weg. Ben wel al een stuk rustiger. Toch fijn zo'n vriendin
Fijn dat je die hebt, die van mij ligt te slapen, mocht er wakker maken maar doe het lekker niet!![]()
love__mandy schreef:gabixcoen schreef:Hihi je mag die van mij wel lenen? :p of gewoon een avondje meeskypen? Vinden we geen probleem haha
Edit: Slaap lekker arianne
Uhh, is dat niet een beetje raar haha! En heb geen skype!Enige in deze tijd?
gabixcoen schreef:love__mandy schreef:Nee hoor xD niks raars aan hoor :p moet je Skype downloaden :p
Uhm doe maar niet, ben te lelijk! Vooral na 110 uur ni slapen jeh jeh!
Edit: Laptop kan denk ni tegen skype, dan loopt ie vaak vast..
love__mandy schreef:gabixcoen schreef:
Whaha we bellen gewoon zonder camera hoor :p. Zijn nu weer bates motel aan het kijken
Ben vast een mietje maar durf dat echt niet sorry, ben nogal verlegen haha, oh kan trouwens ook niet, kan niet praten, als ouders me snappen mag ik niet op ponykamp morgen..
Misschien als ik wat zekerder ben in de middag haha!
love__mandy schreef:love__mandy schreef:
Hahah nouja je mag altijd pb sturen mocht je willen. Ze is er altijd alleen 's avonds.aar smiddags ben ik er altijd. Ik bijt (hap alleen) niet ofzo en ben zelf ook altijd verlegen dus dat moet goed komen hihi
Haha leuk in zal het onthouden, bedankt iig! Je maakt me vrolijk, ben dat gebeuren van vanmiddag dankjewel!
love__mandy schreef:love__mandy schreef:
Geen dank hoor :p altijd leuk nieuwe mensen leren kennen.
Ik heb mijn laptop verhaal een beetje laten bezinken.. Ik zie morgen wel hoe het gaat. Hates motel is nog 28 minuten dan een poging doen om te slapen
Ja inderdaad haha! Ja echt rot van je laptop.. die van mij is ook 3x stuk geweest heeft ons in totaal wel 1000 euro gekost helaas, maar t komt vast wel goed!
gabixcoen schreef:love__mandy schreef:@gabi who dat is vaak nagekeken zeg. Het is niet dat ik een laptop wil, als luxe zegmaar. Maar omdat ik hem ook echt nodig heb voor school. Aangezien veel lessen digitaal gaan MOET ik gewoon een laptop. Anders kan ik de helft van mijn vakken gewoon niet doen.
Maargoed ik neem aan dat ik er morgen wel meer over hoor. Heb iig een nieuwe laptop op het oog evt die qua prijs nog meevalt
Ik had m ook voor school, eigenlijk helemaal niet nodig gehad.. maarja howrse!Hij is zeker vaak nagekeken, de muis liep/loopt vaak vast, het duurde in het begin 5 sec moet opstarten, dat werd 5 min en nu is het halve minuut. Als ik met de muis bewoog ging ie wel is naar het vorige scherm en was mn tekst van 4 uur schrijven weg.. (Nog bedankt daarvoor laptop!
) en nog wat kwaaltjes.. is ook een aantal keer gecrasht..
Hoop echt dat die van jou goed komt zeg, wat voor merk is het als ik vragen mag?