Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb geen goede foto dus ik kan jullie nu nog niks laten zien (pas jurk was veel te groot en de foto's doen de jurk geen eer aan) maar ik ben helemaal happy.
Eleionomae schreef:Ik heb mn schoenen op de kop getikt bij een gewone schoenwinkel. Wel vh bruidsmerk Rainbow dus het was echt n gelukje! En met 50% korting
Thuis direct kijken of het bij mijn kerel z'n hemd en das past (want dat hadden we al) en yes! Het moest gewoon zo zijn
Morgen opzoek naar de jurk
[ [url=m/ZMxEOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eleionomae schreef:Ik heb mijn jurk gevondenik heb geen goede foto dus ik kan jullie nu nog niks laten zien (pas jurk was veel te groot en de foto's doen de jurk geen eer aan) maar ik ben helemaal happy.
Natuurlijk wel veel te duur maar gelukkig konden ze nog wel wat met de prijs doen
Ik ben er zelf geen persoon voor, maar ik ken wel mensen die bijvoorbeeld de hoepel gratis kregen of korting op de vermaakkosten

nou toen schrok ik wel even haha. Kwam daarna de vrouw die die toko runde kijken en na overleg tussen haar en de verkoopster mocht ik hem voor 1200 incl torselet en ceintuur naar keuze meenemen
wel boven budget maar niet dusdanig dat ik nog nee ging zeggen