Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:48

Emmaa_ schreef:
Achteraf waren rokjes niet zo'n goed idee omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren en ik daar nogal pijnlijke plekjes van kan krijgen.

Nu dit toch genoemd wordt: heeft iemand hier dé gouden tip voor? :\

xSwanHeart

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:56

Heb hier zelf ook heel veel last van. Mijn collega doet sinds kort een kort fietsbroekje onder haar rokjes. Dat schijnt wel goed te helpen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 15:56

Panty verknippen en dan aandoen :(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:04

Fietsbroekje :j bij de h&m voor 5 euro. Kan nu eindelijk weer met een gerust gevoel jurken dragen zonder dat m'n benen schuren en open gaan

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:07

Inderdaad een fietsbroekje of een legging afknippen maar die gaan vaak kruipen. Of van die strakke fitnessbroekjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:17

Ik heb er zelf eigenlijk nooit last van, ik had er alleen wel eens last van met hockeywedstrijden als het heel warm was: ik gebruikte dan altijd wat talkpoeder en dan had ik er ook geen last meer van. :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:25

Lynaro schreef:
Ik heb ook wel eens een kort broekje gedragen op een festival terwijl mijn benen licht gaven. En daar heb ik dan ook echt wel commentaar op gehad, tsja dat soort mensen lopen er nu eenmaal rond.
Meen je dat nu? Ik ben echt héél erg bleek van mezelf, maar loop gewoon met shorts. En nog nooit wat over gehoord, maar moest het zo zijn zouden ze gewoon echt een snauw terug kunnen verwachten. Jeetje, wat grof. Waar men al wel niet commentaar op heeft.

Dat met bovenbenen heb ik ook soms! Zet dan altijd m'n benen wat breder neer _O- Maar weet eigenlijk ook niets, behalve een kort shortje oid.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:44

Hvelreki ik ben ook al vaker aangesproken over mijn melkflessen als ik in rokjes rondloop. Zooo dat staat je leuk nu alleen nog een kleurtje krijgen!.. Eh nee ik blijf zo wit hoor mevrouw :) Komen ze nog met allemaal tips hoe je je benen bruiner kan krijgen. Ik vind het prima zo hoor

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:50

De enige die er hier wat over zegt is mijn vader :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 16:54

Die klaagt alleen maar over het feit dat je mijn benen ziet. Hij ziet me liever met een broek die zelfs mijn tenen nog zou bedekken en een coltrui! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:19

Targaryen schreef:
Emmaa_ schreef:
Achteraf waren rokjes niet zo'n goed idee omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren en ik daar nogal pijnlijke plekjes van kan krijgen.

Nu dit toch genoemd wordt: heeft iemand hier dé gouden tip voor? :\

Ik heb helaas de gouden tip nog niet gevonden. Het helpt bij mij enigszins om het vettig te houden, dus een hele vette creme of Vaseline tussen je benen smeren :') Maar ook dat is niet prettig. Ik krijg er gewoon echt rode uitslag van die heel erg pijn doet, dus ik zorg eigenlijk dat ik idd een kortgeknipte legging onder mijn rokjes aan doe of iets in die trant. Ik heb er overigens alleen last van als het heel erg warm is, bij iets koelere temperaturen valt het nog wel mee

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:26

Ik heb geen festival ervaring haha

Met dat rokjes heb ik geen last van eigenlijk :o

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 17:30

Ik heb ook een lange boxer van sloggi of hunkemuller. Doe ik wel iets onder dan kan je hem een dag langer aan. Die heeft lange pijpen. Even zoeken in de winkel bij de basics. Huidskleur is die

Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:09

Hoi! Hopelijk geen probleem dat ik kom binnenvallen!?

Had een vraag over de Roshe runs: dragen jullie daar sokken in als je gewoon lange broek bij aan hebt?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :j

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:11

Ik doe of blote voeten, of lage enkelsokjes :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:17

Ik heb geen nike's, maar ik draag zelf het liefste sneakers zonder sokken (in de zomer).

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:23

ik draag meestal lage enkelsokjes. Die zie je verder niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:28

Ik draag altijd enkelsokjes, maakt me niet zo veel uit als dat een beetje te zien is. Ik krijg blaren van lopen in schoenen zonder sokken en daarbuiten gaan mijn voeten dan gigantisch stinken :=

Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:39

Oke! Bedankt allemaal!

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:13

Hvelreki schreef:
Lynaro schreef:
Ik heb ook wel eens een kort broekje gedragen op een festival terwijl mijn benen licht gaven. En daar heb ik dan ook echt wel commentaar op gehad, tsja dat soort mensen lopen er nu eenmaal rond.
Meen je dat nu? Ik ben echt héél erg bleek van mezelf, maar loop gewoon met shorts. En nog nooit wat over gehoord, maar moest het zo zijn zouden ze gewoon echt een snauw terug kunnen verwachten. Jeetje, wat grof. Waar men al wel niet commentaar op heeft.

Dat met bovenbenen heb ik ook soms! Zet dan altijd m'n benen wat breder neer _O- Maar weet eigenlijk ook niets, behalve een kort shortje oid.

Ja, meen ik serieus. Stond de eerste paar keren zo perplex dat ik er niet eens wat van durfde te zeggen :o Ik ben dan ook het type dat de volgende keer echt twijfelt of het nog wel kan :Y)
Ik snap niet dat mensen lang zonder sokken in sneakers kunnen lopen, hoe doen jullie dat? Dat gaat toch na een dag al stinken? Na een zomer moet ik mijn birckenstocks altijd al weggooien omdat ik vind dat ze stinken en dat zijn nog open schoenen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:17

Roshe Runs zijn gemaakt om met en zonder sokken te kunnen dragen. Ik draag ze zelf zonder als de temperatuur het toelaat, of met een panty onder een oversized shirt ofzo.

Voor schurende benen is idd een broekje het handigst, en toch is dat onder sommige jurkjes niet mooi :( maar het scheelt dat ik overwegend maxi-jurken en -rokken draag 's zomers.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:32

ik heb van die soort instappers sokken van de action. passen precies in de lage all stars. en niet van dat panty spul dus niet meteen klam

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:28

Noor schreef:
Hoi! Hopelijk geen probleem dat ik kom binnenvallen!?

Had een vraag over de Roshe runs: dragen jullie daar sokken in als je gewoon lange broek bij aan hebt?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :j

Ik draag er altijd Footies in, dat zijn van die sokjes die tot ongeveer de helft van je voet zitten maar wel hoog genoeg aan de achterkant zijn waardoor je geen blaren krijgt. Je ziet dus ook niet dat je sokken draagt. Ideaal! Aangezien je van blote voeten en warm weer stink roshe's krijgt.. (eh ja ik spreek uit ervaring..) :P

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:53

Ik doe idd ook footies aan van de H&M in m'n roshe runs. Blote voeten vind ik echt vreselijk :+ en als je sokken er boven uit komen, vind ik dat ook niet zo sexy eigenlijk :')

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:59

Ik heb vandaag mn bestelling binnen gekregen van Forever21, zaterdag besteld!!! Echt snel.. Ik heb een chillbroek, 2 shirtjes, mouwloos blousje en 4 jurkjes besteld. 2 jurkjes gaan terug.. Ik heb mn nieuwe favo winkel gevonden :-)