Emmaa_ schreef:Achteraf waren rokjes niet zo'n goed idee omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren en ik daar nogal pijnlijke plekjes van kan krijgen.
Nu dit toch genoemd wordt: heeft iemand hier dé gouden tip voor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynaro schreef:Meen je dat nu? Ik ben echt héél erg bleek van mezelf, maar loop gewoon met shorts. En nog nooit wat over gehoord, maar moest het zo zijn zouden ze gewoon echt een snauw terug kunnen verwachten. Jeetje, wat grof. Waar men al wel niet commentaar op heeft.Ik heb ook wel eens een kort broekje gedragen op een festival terwijl mijn benen licht gaven. En daar heb ik dan ook echt wel commentaar op gehad, tsja dat soort mensen lopen er nu eenmaal rond.
Targaryen schreef:Emmaa_ schreef:Achteraf waren rokjes niet zo'n goed idee omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren en ik daar nogal pijnlijke plekjes van kan krijgen.
Nu dit toch genoemd wordt: heeft iemand hier dé gouden tip voor?
Hvelreki schreef:Lynaro schreef:Meen je dat nu? Ik ben echt héél erg bleek van mezelf, maar loop gewoon met shorts. En nog nooit wat over gehoord, maar moest het zo zijn zouden ze gewoon echt een snauw terug kunnen verwachten. Jeetje, wat grof. Waar men al wel niet commentaar op heeft.Ik heb ook wel eens een kort broekje gedragen op een festival terwijl mijn benen licht gaven. En daar heb ik dan ook echt wel commentaar op gehad, tsja dat soort mensen lopen er nu eenmaal rond.
Dat met bovenbenen heb ik ook soms! Zet dan altijd m'n benen wat breder neerMaar weet eigenlijk ook niets, behalve een kort shortje oid.
Noor schreef:Hoi! Hopelijk geen probleem dat ik kom binnenvallen!?
Had een vraag over de Roshe runs: dragen jullie daar sokken in als je gewoon lange broek bij aan hebt?
Alvast bedankt voor de antwoorden!