Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charles schreef:Dankje! Haha ik kan het iedereen afradenHet is zó druk en de mensen zijn vreselijk. Ik kan al heel slecht tegen drukte, op een zaterdag in de stad heb ik al de neiging om mensen te schoppen bijvoorbeeld, dus je kunt je voorstellen hoe ik er zaterdag rond liep
Polivy schreef:Is het heel erg dat ik een beetje teleurgesteld ben? Ik heb iemand geïnspireerd tot bloggen (leuk!), haar ook gepromoot op fb en twitter (ondanks dat ik haar schrijfstijl mwa vind, maar ook een 'vrouw van', dus dat verhaal support ik), nu heeft ze superveel hits en bezoekers gekregen, en nu ik een nieuwe (goede en betere, al zeg ik het zelf) post heb wordt dat niet eens opgepakt (ook door haar niet). En dat terwijl ik mijn insteek van mijn blog beter vind dan het hare... Zucht...
Yv_ schreef:Ik vind zijvanhem toch zó gaaf. Mijn ex leerde ik kennen toen hij nog in het leger zat, maar wel alweer terug was van uitzending en ook newbie-to-be ken ik ná zijn leger-tijd. Denk dat ik dit leuker vind dat dat "mijn" vent weg zou zijn als ik erbij hoorde zeg maar. Ik ben er erg in geïnteresseerd, pas hebben we samen zijn film gekeken van zijn 2 uitzendingen, was er wel even stil van. Wat je normaal in films ziet, zie je nu ineens door de ogen van de persoon waar je tegenaan zit.. Wel bizar om te zien, vooral omdat ex er totaal niet over praatte en ik dus eigenlijk nauwelijks wat wist.
En dan zie ik nu jouw filmpje van BOB, mijn ultieme jank- en kijkserie. Onderbuik doet weer raar. En ik ben er stiekem ook een beetje stil van: mooi stuk. En Bastogne... Die 2 afleveringen grijpen me keer op keer zó ontzettend aan, dat ik denk ik hetzelfde zou reageren als jij daar in het echt. Raar eigenlijk he.. Je kent het alleen van horen zeggen, maar toch...
Vind het échte en superleuke blog.
Hoelang is "jouw lief" nu terug of vind je dat te persoonlijk om te vertellen, gezien je anoniem wilt blijven? Zit hij nog in het leger?