Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EllisL

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:28

Jep Anc, dat was op 1 dag. Vandaag niet zo veel hoor haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:00

Charles schreef:
Dankje! Haha ik kan het iedereen afraden :)) Het is zó druk en de mensen zijn vreselijk. Ik kan al heel slecht tegen drukte, op een zaterdag in de stad heb ik al de neiging om mensen te schoppen bijvoorbeeld, dus je kunt je voorstellen hoe ik er zaterdag rond liep }>

Ik zat het me gisterochtend al af te vragen.. In Utrecht stopt de trein naar Schiphol op spoor 7 en die naar Amsterdam/Den Helder/Alkmaar op 5. Soms wisselen ze het ineens om. Dus ik met m'n brakke hoofd (niet zo'n beetje ook) de trein in gesprongen. Hij zou om 9:40 vertrekken en ik had al echt moeite met een plek vinden. Allemaal luidruchtige mensen, zat in de stiltecoupé en iedereen was maar aan het schreeuwen, allemaal van die Nordic-Walken "ik ga één plukje in mijn grijze haar bruin verven want dat is hip" vrouwen.. Dus ik kijk op het bord, zat ik in de trein naar de huishoudbeurs... Ondertussen was het 9:39 en een beetje en ik móest die trein van 9:40 halen. Dus ik echt terwijl de deuren al floten naar binnen gesprongen in de goede trein. Was iig wel gelijk wakker :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:59

Ik vind zijvanhem toch zó gaaf. Mijn ex leerde ik kennen toen hij nog in het leger zat, maar wel alweer terug was van uitzending en ook newbie-to-be ken ik ná zijn leger-tijd. Denk dat ik dit leuker vind dat dat "mijn" vent weg zou zijn als ik erbij hoorde zeg maar. Ik ben er erg in geïnteresseerd, pas hebben we samen zijn film gekeken van zijn 2 uitzendingen, was er wel even stil van. Wat je normaal in films ziet, zie je nu ineens door de ogen van de persoon waar je tegenaan zit.. Wel bizar om te zien, vooral omdat ex er totaal niet over praatte en ik dus eigenlijk nauwelijks wat wist.

En dan zie ik nu jouw filmpje van BOB, mijn ultieme jank- en kijkserie. Onderbuik doet weer raar. En ik ben er stiekem ook een beetje stil van: mooi stuk. En Bastogne... Die 2 afleveringen grijpen me keer op keer zó ontzettend aan, dat ik denk ik hetzelfde zou reageren als jij daar in het echt. Raar eigenlijk he.. Je kent het alleen van horen zeggen, maar toch...
Vind het échte en superleuke blog :j.

Hoelang is "jouw lief" nu terug of vind je dat te persoonlijk om te vertellen, gezien je anoniem wilt blijven? Zit hij nog in het leger?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:06

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 09:59

Ik was weer zo druk dat ik een tijd meer had om iets te lezen of te schrijven.
Helaas heeft het noodlot toegeslagen en zit ik weer met een ernstige blessure (gescheurde lies) en krijg lang bedrust, kan ik heerlijk alles inhalen.

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:03

Hoi yv_,

Leuke post.
Heb een reactie geplaatst ! :)
En volg je op bloglovin .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:13

De huishoudbeurs... echt totaal niks voor mij :')

He bah, Morrow... vervelend zeg.
Sterkte!

AmazON... AmazOFF!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:35

Niet zo vloeken :oo

Catrice vind ik echt het slechtste merk nagellak ooit... ik heb er heel veel geprobeerd en ze allemaal weg gegeven.
Wat een dikke baggerzooi!
Nee, zelfs als ik ze gratis krijg hoef ik geen Catrice meer :n

Volgens mij weet ik welke je bedoeld, maar kan even niet op de naam komen.
Er zijn er 2 die e op lijken, maar de ene heeft een shimmer en de andere is echt heel anders qua kleur en veel minder glanzend.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-02-14 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:37

Heb ik OPI ten schande gemaakt ofzo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:37

Had te vroeg op plaatsen gedrukt, heb even aangevuld ;)
Overigens vind ik de make-up van Catrice wel heel fijn.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:44

ik voelde me meteen al zo extreem schuldig :D
Ik zal straks (als ik met mijn krukken de trap af raak ) eens kijken naar de naam.
Zelf vind ik de nagellak wel goed voor zijn prijs, echter zweer ik het zelf bij essie _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:47

Ik vind ze echt veel te duur heel eerlijk gezegd.
Je betaald bijna 3 euro voor een flesje troep, terwijl je voor een kwalitatief betere lak van Essence maar 1, 69 euro betaald.

Maar goed, dat is een kwestie van smaakverschil :D
Heb me echt ziek gekocht aan Catrice omdat ze wel hele leuke kleurtjes hebben en ik elke keer dacht dat ik aan het overdrijven was... tot ik weer met een k*tlakje zat... :')

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:51

Ha ik vind essence echte troep :')
Ik heb een lakje en na zeker 6 lagen dekt hij nog steeds niet, nee geen essence meer voor mij :)

Als je er echt te veel hebt, je mag altijd doneren hoor ;)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:53

Is het heel erg dat ik een beetje teleurgesteld ben? Ik heb iemand geïnspireerd tot bloggen (leuk!), haar ook gepromoot op fb en twitter (ondanks dat ik haar schrijfstijl mwa vind, maar ook een 'vrouw van', dus dat verhaal support ik), nu heeft ze superveel hits en bezoekers gekregen, en nu ik een nieuwe (goede en betere, al zeg ik het zelf) post heb wordt dat niet eens opgepakt (ook door haar niet). En dat terwijl ik mijn insteek van mijn blog beter vind dan het hare... Zucht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:53

Elk merk heeft wel lakjes die niet dekken, Essence heeft zelfs een hele lijn lakjes die allemaal sheer zijn.
De nude glam geloof ik, die zijn niet bedoeld om te dekken ;)

Dat heb ik al gedaan... heb er een stuk of 50 weg gegeven.
Te laat dus helaas :')

Irritant is dat he, Polivy.
Ik snap soms ook echt niet waarom een blog zo goed gelezen wordt.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:55

Polivy schreef:
Is het heel erg dat ik een beetje teleurgesteld ben? Ik heb iemand geïnspireerd tot bloggen (leuk!), haar ook gepromoot op fb en twitter (ondanks dat ik haar schrijfstijl mwa vind, maar ook een 'vrouw van', dus dat verhaal support ik), nu heeft ze superveel hits en bezoekers gekregen, en nu ik een nieuwe (goede en betere, al zeg ik het zelf) post heb wordt dat niet eens opgepakt (ook door haar niet). En dat terwijl ik mijn insteek van mijn blog beter vind dan het hare... Zucht...

Jammer is dat, hè. Helaas weet ik precies hoe dat voelt. -O-

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:57

Yv_ schreef:
Ik vind zijvanhem toch zó gaaf. Mijn ex leerde ik kennen toen hij nog in het leger zat, maar wel alweer terug was van uitzending en ook newbie-to-be ken ik ná zijn leger-tijd. Denk dat ik dit leuker vind dat dat "mijn" vent weg zou zijn als ik erbij hoorde zeg maar. Ik ben er erg in geïnteresseerd, pas hebben we samen zijn film gekeken van zijn 2 uitzendingen, was er wel even stil van. Wat je normaal in films ziet, zie je nu ineens door de ogen van de persoon waar je tegenaan zit.. Wel bizar om te zien, vooral omdat ex er totaal niet over praatte en ik dus eigenlijk nauwelijks wat wist.

En dan zie ik nu jouw filmpje van BOB, mijn ultieme jank- en kijkserie. Onderbuik doet weer raar. En ik ben er stiekem ook een beetje stil van: mooi stuk. En Bastogne... Die 2 afleveringen grijpen me keer op keer zó ontzettend aan, dat ik denk ik hetzelfde zou reageren als jij daar in het echt. Raar eigenlijk he.. Je kent het alleen van horen zeggen, maar toch...
Vind het échte en superleuke blog :j.

Hoelang is "jouw lief" nu terug of vind je dat te persoonlijk om te vertellen, gezien je anoniem wilt blijven? Zit hij nog in het leger?

Wat doet deze reactie me goed! Je hebt er geen idee van... Dank je wel!
Ach, het is echt niet zo erg hoor, een vent bij Defensie. Maar die manier van leven moet je wel liggen. Dat merk ik wel, ook bij anderen. Mijn insteek is vrij nuchter en vooral ook supportive. Dan ben je er al bijna. :) Mijn lief maakt op uitzendingen niet zoveel mee als sommige anderen, maar dat doet niks af aan het gebied en het missen natuurlijk. Maar wat dat betreft heb ik het vrij 'makkelijk' en minder zorgen.

BoB is idd een geweldige serie. Mijn favoriet wel. :j Daar zijn was ook zo indrukwekkend. Echt een aanrader. Maar zo ben ik ook eens als kind naar Auschwitz geweest. Daar wil ik later nog met mijn kinderen heen als ze oud genoeg zijn. Ook zo'n 'must-see'.

Mijn lief is nu alweer meer dan een jaar terug (wat vliegt de tijd!) en is nu voor een opleiding weer doordeweeks van huis.

Echt, nogmaals dank je wel. Ik hoop dat ik meer mensen kan raken met mijn blog. Of iig kan laten nadenken. Als ik dat alleen al bereik...

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:58

Heb vandaag een leuke post gemaakt , over mijn eigen knappe paard.

Mijn Lusitano knapperd !!

Wat vinden jullie van mijn Romance Horse design mini shop?
Het is een tijdelijke shop.
Ik ben bezig met een grotere webshop , maar die is nog niet af.
Alles in de winkel is van mijn eigen hand. (handmade)
Ben benieuwd wat jullie vinden. :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:59

Thanks meiden. Gelukkig ben ik niet de enige. Soms zo frustrerend. Wil mijn blog niet onder iemand's neus duwen, maar soms heb ik het gevoel dat ik dat wel moet doen als ik mijn blog (of althans, sommige blogposts) ook gedeeld wil zien worden, omdat ik weet dat ik beter schrijf en soms gewoon een beter of even goed verhaal heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:00

Ik heb heel eerlijk gezegd niet zo veel met je onderwerp, maar ik lees wel al je blogposts omdat ik het toch wel interessant vind en je gewoon een heerlijke schrijfstijl hebt.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:02

Dat is super om te horen Anc :j Dank je :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:02

Na al die huishoudbeursblogs ben ik trouwens wel benieuwd naar mijn ervaring. Ik ga zaterdag voor het eerst... := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:03

Ik lees jouw blog ook met plezier Polivy! Ik ben alleen niet zo goed in reageren :=

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:07

Polivy veel succes zaterdag := Volgens mij ga je ook op de drukste dag, dus daar zou ik niet tussen willen lopen. Mijn ervaring was al erg genoeg :')

Anc en Yv het is uiteindelijk idd toch rood geworden. Straks een blogje online over de première.