Ik wil een telefoonhoesje bestellen op ebay maar verkoper heeft een 99,1% Positive feedback, is het verstandig om hem bij hem te bestellen of kan ik beter verder zoeken?
Air
Geplaatst: 23-07-13 17:08
Eindelijk, ik krijg de Samsung Fame voor mijn verjaardag, hoesjeeeeeees (Ik heb nu nog een 4 jaar oude Samsung Star mini , waar alleen maar kleurhoesjes voor waren)
SteffiiY
Geplaatst: 23-07-13 17:12
Tova schreef:
Ik wil een telefoonhoesje bestellen op ebay maar verkoper heeft een 99,1% Positive feedback, is het verstandig om hem bij hem te bestellen of kan ik beter verder zoeken?
uh. 95% ofzo. Ligt er aan hoeveel feedback ze hebben en wat voor feedback. Als je naar de negatieve feedback kijkt staat er vaak "Too small", "Took a month to deliver" etc etc. En dat vind ik bullshit.
17mm. Voor mij nèt iets te klein maar krijg hem wel gewoon om mijn ringvinger. Moet alleen beetje draaien om hem af te krijgen Maar heb zelf korte worstenpootjes
Ik meld me ook! Ik koop regelmatig online/via eBay, altijd goed gegaan so far tot aan vandaag Of gisteren eigenlijk. Ik had twee panterprint leggings en 1 paar ballerina's besteld uit de US, ongeveer 30 dollar. Gisteren kwam eindelijk de postbode (de termijn was al verstreken waarbinnen het geleverd zou worden) en er zat een rekening van de douane bij. Fijn! €18,25 extra moeten betalen. Is voor het eerst dat dat me overkomt.
karlijn1985
Geplaatst: 24-07-13 20:43
LisaLuna schreef:
[ Afbeelding ] Auto belijning binnen gehad en er op gezet, was niet genoeg dus nog 1 besteld!
Super cool!! Hoe bevestig je dat? Duw je het er alleen tussen of moet je ook nog met lijm werken ofzo?!
Die antislipmatjes zijn handig, maar worden supersnel ranzig Trekken redelijk stof aan en in een hete auto smelten ze een soort van en worden dan superplakkerig.