en misschien wel krullen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en misschien wel krullen
Evelli schreef:misschien had de donor wel zwart haaren misschien wel krullen
Hilli schreef:Evelli schreef:misschien had de donor wel zwart haaren misschien wel krullen
Nou ja, het was een navelstreng natuurlijk.... maar wel van een Italiaans kindje, dus het zou zo maar kunnen

Yellowfish schreef:Yellowfish met pikzwart haar en krullen, dat wordt wat
Spannend, ben benieuwd wat er uit gaat komen

!

Ben benieuwd of dat zo gaat blijven, of dat je je 'gewone' kapsel nog terug zou krijgen. Gek hé, dat chemo/een donor zoiets kan veroorzaken.

8,5 om precies te zijn
ook zijn we nu bijna klaar met het afbouwen van de neoral, wat ook nog eens 4 pillen op een dag scheelt. Dan hou ik 2 pillen per dag over, namelijk cotrimoxazol, een soort antibiotica. Dit moet ik nog een aantal maanden gebruiken omdat door de bestralingen mijn milt beschadigt is en deze antibiotica dat ondersteunt. Dit is nodig omdat de milt een rol speelt bij je afweer. Mijn afweer is nu nog 0, mede omdat ik nog een kleine hoeveelheid neoral gebruik en die dit onderdrukt. Zodra ik klaar ben met de neoral is de verwachting dat ook mijn weerstand weer opkomt en zodra dat het geval is laat ik een tattoeage zetten, midden op mijn rug over het middelste stipje heen dat ze bij mijn bestralingen geplaatst hebben. Een soort herinnering, maar toch ook afsluiting
eigen ontwerp.

heb overigens wel inspiratie opgedaan van een andere tattoeage en die vervolgens naar mijn smaak aangepast