Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 17:48

Mensen die hun hele tuin in de azijn zetten.... :r

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 17:49

Meliaforever schreef:
Mensen die hun hele tuin in de azijn zetten.... :r

Werkt als een tiet!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 17:51

Wat goed dat je voor de meeuw terug bent gegaan! Mijn ervaring met spalken is dat dat vaak wel goed gaat, maar ja zoiets kunnen ze natuurlijk niet garanderen, dat blijft wachten op hoe de genezing verder gaat. Dankzij jou zit hij nu veilig, en met voldoende water en lekker eten, meer had je niet kunnen doen.
Top gedaan!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 17:58

Kookaburra schreef:
Ik duim mee dat het goed komt met de meeuw! Fijn dat je veilig kon stoppen en helpen! Nu wachten op hopenlijk goed nieuws.
Ik weet niet wat de situatie was, maar ik kan me voorstellen dat je op een 70-weg niet altijd (het gevoelhebt dat je) veilig kunt stoppen, want auto's die met 70km/h voorbijkomen. Dat gaat hard. En als de klap met de meeuw al zo hard was...

Hier verdorie weer last van mijn oor. Het ging zo goed de afgelopen maanden -O-

Als ik kan stoppen, dan kon hij dat ook.
Er kwamen geen tegenliggers af, er reed niemand achter mij aan, er is in de hele tijd dat ik met de meeuw bezig was, zelfs geen auto gepasseerd.
Er was echt geen enkel excuus om niet te stoppen.

Beterschap trouwens met je oor!

fjordjes schreef:
Hoe vervelend ook maar als ik op een 80 weg rijd en raak een vogel ga ik echt niet stoppen hoor. Er rijd verkeer achter mij en vind het dan best wel gevaarlijk om te stoppen om te zien waar die vogel beland is (meestal midden op de weg) en te gaan kijken of ie hulp nodig heeft. Maar ik heb ook geen kooitje of wat dan ook mee in m'n auto en om dan een vogel los in m'n auto te doen nee dank je. Vogelopvang is ook nog geen eens in mijn buurt

Vind het wél heel nobel van jou littlegift dat je gestopt ben en het dier gevangen hebt en naar een vogelopvang te brengen.

Zie hierboven... Er was geen enkele reden om niet te stoppen. De situatie was niet gevaarlijk en zelfs dan, zou ik nog stoppen. Maar goed, dat verwacht ik dan weer niet van iedereen. Maar in dit geval, was stoppen perfect mogelijk.
En een vogel los in mijn auto, als het moet, dan moet het. Dier heeft niet gevraagd om geraakt te worden. Zou trouwens de eerste keer niet zijn dat ik eenden, eekhoorns etc los in mijn auto meeneem om ze naar hulp te brengen.
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op 19-08-25 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 17:59

Suzanne F. schreef:
Wat fijn dat jij je hebt bekommerd om de meeuw! Ik hoop dat hij het redt. Wanneer weet je dat?

Als het euthanasie wordt, dan zal ik dat vermoed ik wel snel weten.
Als hij kan herstellen, dan zal ik het waarschijnlijk pas weten bij de vrijlating.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 18:00

Het kan nog best schrik geweest zijn, en helaas kan ook niet iedereen even logisch na denken of weten wat ze moeten doen bij zoiets. Wel top dat jij de meeuw hebt kunnen helpen!

Little_Gift

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 18:02

Ik weet het niet... Er kwamen zelfs geen remlichten aan... Gewoon vol gas door...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 18:20

Waarom zie ik bij bijna elke tiktok deze omschrijving staan:

Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 18:31

Dat ik overal sirenes hoor maar niks op p2000 zie, ik ben gewoon nieuwsgierig verdorrie

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 18:33

Dat als je jongens afwijst ze gelijk vragen of val je op vrouwen :'). Waarom doen mensen dat toch, zo vermoeiend.

Nee ik val op oude mannen van 80, nou goed? :+

Als je het al probeert stel dan op zijn minst normale vragen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 18:56

Blijf maar hoesten... ondertussen zo onwijs moe ervan. In slapen komen tussen de hoest buien door is echt lastig. Als ik wakker word snachts dan begin ik gelijk weer.

Voor nu even snel een knuffel en poets buurt aan verzorgpaard geven en dan lekker naar huis op de bank/bed hangen

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 19:14

Zebrastreep schreef:
Dat als je jongens afwijst ze gelijk vragen of val je op vrouwen :'). Waarom doen mensen dat toch, zo vermoeiend.

Nee ik val op oude mannen van 80, nou goed? :+

Als je het al probeert stel dan op zijn minst normale vragen.

Dan hoeven ze het niet persoonlijk te nemen en hoeft hun ego niet gekrenkt te zijn.
Want dan lag het niet aan hun dat je ze afwees, maar aan t feit dat je op vrouwen valt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 19:33

Polarize schreef:
Dat ik overal sirenes hoor maar niks op p2000 zie, ik ben gewoon nieuwsgierig verdorrie

Hier hetzelfde, er kwamen er vier langs: DSI busje, twee ambu's en als laatste nog een DSI busje. En natuurlijk nergens te vinden wat er aan de hand is -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 19:52

De dagen gaan zo snel.
Vanmiddag vrij maar om 16u een afspraak. Dus hele tijd rekening mee houden. Verder weinig gedaan maar toch is het alweer 20u 8)7

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:28

Foaly schreef:
Polarize schreef:

Hier hetzelfde, er kwamen er vier langs: DSI busje, twee ambu's en als laatste nog een DSI busje. En natuurlijk nergens te vinden wat er aan de hand is -O-

Er zijn weer watersporters in de problemen op Scheveningen en daar ging een heleboel heen, misschien was dat het?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:32

Hmm mijn straat is niet de meest logische route daarvoor, maar het zou kunnen!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:37

@ Little_Gift: Ik deel je mening over beesten (worden ook wel eens 'mensen' genoemd'). Maar los daarvan wil ik je mega bedanken dat jij wel gestopt bent en zoveel en zo goed voor deze meeuw gezorgd hebt. Waren er maar meer mensen zoals jij. :knuffel:

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:39

Vandaag de hele dag ploegleider cursus gehad bij zo'n opleidingscentrum. Was op zich leuk en leerzaam enzo, maar heb echt het gevoel dat ik de laatste mooie zomerdag heb verspild zo.
Lekker dramatisch weer :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:44

prompter schreef:
Er zijn weer watersporters in de problemen op Scheveningen en daar ging een heleboel heen, misschien was dat het?

Ik keek net toch even op maps en van Scheveningen naar het ziekenhuis zouden ze wel bij mij langs komen. Dan is dat het waarschijnlijk toch geweest!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:51

Shenavallie schreef:
@ Little_Gift: Ik deel je mening over beesten (worden ook wel eens 'mensen' genoemd'). Maar los daarvan wil ik je mega bedanken dat jij wel gestopt bent en zoveel en zo goed voor deze meeuw gezorgd hebt. Waren er maar meer mensen zoals jij. :knuffel:

Dat is superlief van jou maar ik vind niet dat ik daarvoor een bedanking verdien. Ik vind dit de normaalste zaak van de wereld.
Ik hoop alleen van ganser harte dat hij het mag overleven :knuffel:

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:52

Foaly schreef:
prompter schreef:

Ik keek net toch even op maps en van Scheveningen naar het ziekenhuis zouden ze wel bij mij langs komen. Dan is dat het waarschijnlijk toch geweest!

Ja, er werd een hele colonne op af gestuurd zag ik op P2000. Wij hadden vorige week de lifeliner op het grasveld hier tegenover, dat is toch ook best indrukwekkend om die zo vanuit je tuin te zien dalen :\

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:53

Oooh ik wordt niet goed van die wederhelft! Ik wil heel graag op vakantie, een weekje ofzo. Hoeft niet ver te zijn mij is België of Duitsland ook prima. Wil de wederhelft niet. Hij wil nergens heen. Al 3 jaar niet. Ben in '22 voor het laatst op vakantie geweest met hem. Dan vraag ik waarom wil je dan niet weet ie dat ook niet.
Met vriendin op vakantie gaat niet, zij heeft al vakantie gehad. Met m'n moeder gaat ook niet die is daar te ziek voor. Met m'n zus wil ik niet op vakantie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:54

fjordjes schreef:
Oooh ik wordt niet goed van die wederhelft! Ik wil heel graag op vakantie, een weekje ofzo. Hoeft niet ver te zijn mij is België of Duitsland ook prima. Wil de wederhelft niet. Hij wil nergens heen. Al 3 jaar niet. Ben in '22 voor het laatst op vakantie geweest met hem. Dan vraag ik waarom wil je dan niet weet ie dat ook niet.
Met vriendin op vakantie gaat niet, zij heeft al vakantie gehad. Met m'n moeder gaat ook niet die is daar te ziek voor. Met m'n zus wil ik niet op vakantie.

Ga lekker alleen met je hond *\o/*

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:55

En alleen Fjordjes? Ik ga rustig alleen ergens naar toe en vermaak me dan best :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:56

Ja heb ik ook al over na zitten denken maar ik ben geen held met autorijden dus dan moet ik met het openbaar vervoer. Ik heb m'n vader gevraagd of die met mij een weekje weg wil, hij is dol op vakantie gaan. Dus hopelijk wil hij met mij weg