Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kookaburra schreef:Ik duim mee dat het goed komt met de meeuw! Fijn dat je veilig kon stoppen en helpen! Nu wachten op hopenlijk goed nieuws.
Ik weet niet wat de situatie was, maar ik kan me voorstellen dat je op een 70-weg niet altijd (het gevoelhebt dat je) veilig kunt stoppen, want auto's die met 70km/h voorbijkomen. Dat gaat hard. En als de klap met de meeuw al zo hard was...
Hier verdorie weer last van mijn oor. Het ging zo goed de afgelopen maanden
fjordjes schreef:Hoe vervelend ook maar als ik op een 80 weg rijd en raak een vogel ga ik echt niet stoppen hoor. Er rijd verkeer achter mij en vind het dan best wel gevaarlijk om te stoppen om te zien waar die vogel beland is (meestal midden op de weg) en te gaan kijken of ie hulp nodig heeft. Maar ik heb ook geen kooitje of wat dan ook mee in m'n auto en om dan een vogel los in m'n auto te doen nee dank je. Vogelopvang is ook nog geen eens in mijn buurt
Vind het wél heel nobel van jou littlegift dat je gestopt ben en het dier gevangen hebt en naar een vogelopvang te brengen.
Zebrastreep schreef:Dat als je jongens afwijst ze gelijk vragen of val je op vrouwen. Waarom doen mensen dat toch, zo vermoeiend.
Nee ik val op oude mannen van 80, nou goed?![]()
Als je het al probeert stel dan op zijn minst normale vragen.
Foaly schreef:Polarize schreef:Dat ik overal sirenes hoor maar niks op p2000 zie, ik ben gewoon nieuwsgierig verdorrie
Hier hetzelfde, er kwamen er vier langs: DSI busje, twee ambu's en als laatste nog een DSI busje. En natuurlijk nergens te vinden wat er aan de hand is
Shenavallie schreef:@ Little_Gift: Ik deel je mening over beesten (worden ook wel eens 'mensen' genoemd'). Maar los daarvan wil ik je mega bedanken dat jij wel gestopt bent en zoveel en zo goed voor deze meeuw gezorgd hebt. Waren er maar meer mensen zoals jij.
Foaly schreef:prompter schreef:Er zijn weer watersporters in de problemen op Scheveningen en daar ging een heleboel heen, misschien was dat het?
Ik keek net toch even op maps en van Scheveningen naar het ziekenhuis zouden ze wel bij mij langs komen. Dan is dat het waarschijnlijk toch geweest!
fjordjes schreef:Oooh ik wordt niet goed van die wederhelft! Ik wil heel graag op vakantie, een weekje ofzo. Hoeft niet ver te zijn mij is België of Duitsland ook prima. Wil de wederhelft niet. Hij wil nergens heen. Al 3 jaar niet. Ben in '22 voor het laatst op vakantie geweest met hem. Dan vraag ik waarom wil je dan niet weet ie dat ook niet.
Met vriendin op vakantie gaat niet, zij heeft al vakantie gehad. Met m'n moeder gaat ook niet die is daar te ziek voor. Met m'n zus wil ik niet op vakantie.