Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:CupCakes_ schreef:Stuur die sneeuw ook eens naar beneden (goeree-overflakkee), wij hebben echt bijna nooit sneeuw
Ik zat net te denken. In de zomer altijd net wat minder warm, bijna altijd wel redelijk tot flinke wind in najaar en winter en sneeuw is echt zeldzaamZoveel verschul in toch zo'n klein landje en niet alleen per dag maar gewoon over het hele jaar en wat ergens normaal is.
Mando schreef:De weg van Heerenveen naar Groningen was tot Beetsterzwaag goed te doen.
Daarna sneeuwde het en de weg was goed te doen als je maar niet met je baggerbouwvakbusje 100 op de linker baan ga rijden.
De weg naar heerenveen zag ik de toch wel langzamer rijden.
Binnendoor naar stal vanaf Marum was ook niet al te best.
Rijksweg
[ Afbeelding ]
Vanaf marum
[ Afbeelding ]
Stukje bij stal
[ Afbeelding ]
Mando vond het helemaal leuk.
[ Afbeelding ]
pjer schreef:Behulpzaam paard die wat moete heeft met het begrip 'persoonlijke ruimte'
[ Afbeelding ]
en dezelfde die ook niet voorzichtig deed
[ Afbeelding ]
Mando schreef:De weg van Heerenveen naar Groningen was tot Beetsterzwaag goed te doen.
Daarna sneeuwde het en de weg was goed te doen als je maar niet met je baggerbouwvakbusje 100 op de linker baan ga rijden.
De weg naar heerenveen zag ik de toch wel langzamer rijden.
Binnendoor naar stal vanaf Marum was ook niet al te best.
Rijksweg
[ Afbeelding ]
Vanaf marum
[ Afbeelding ]
Stukje bij stal
[ Afbeelding ]
Mando vond het helemaal leuk.
[ Afbeelding ]
prompter schreef:pjer schreef:Behulpzaam paard die wat moete heeft met het begrip 'persoonlijke ruimte'
[ Afbeelding ]
en dezelfde die ook niet voorzichtig deed
[ Afbeelding ]
Draver?