Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 08:45

Zulke mensen mogen van mij worden vastgezet. Alles afpakken wat maar te volgen is en op een onbewoond eiland neer zetten.
Echt niet okey!

Geef elkaar ruimte. Vreselijk naar dit soort mensen.

Ik moet er niet aan denken dat ik continu zou weten wat mijn ex zou doen en waar ie is.
(En als hij dit bij mij wel doet, succes met je leven sneuneus!)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 08:50

Ik denk dat hij die info via bv instagram van vrienden van haar leest. Of gewoon via het roddelcircuit :+

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:12

Merlen schreef:
Ex-vriend van dochter die precies weet waar ze zich bevindt terwijl hij haar niet kan volgen via Instagram.
Het begint echt creepy te worden.
Vorige week voor het concert van Rammstein kreeg ze een bericht van hem toen ze een collega ging oppikken.Hij wist dat ze net op dat moment in die gemeente was.
Deze avond waren ik,mijn zoon en dochter op een kleinschalig festival,stuurde hij weer berichten over dat ze daar was,begon hij weer moeilijk te doen over het moment van ophaling van hun zoontje
(die is deze week bij hem),maakte hij een opmerking of het bier lekker was,dat ze niets om hun zoontje geeft,...
Hij wist niet dat we daar allemaal waren.Wij drinken geen bier.
Dochter had er na al zijn berichten geen zin meer in en dus is ze samen met haar zus en broer vroeger vertrokken.Ik stuurde hem 'Bedankt om onze avond te verpesten'.
Reactie:'Graag gedaan'.
Wacht maar.Ik ga via de site van Defensie een klacht indienen tegen dat militairtje en ik stuur alle screenshots door.Hopelijk is hij zijn job dan kwijt.

Echt creepy! Ik zou hier idd een advocaat op zetten en klacht indienen. Desnoods dreigen met contactrecht voor zoontje op te zeggen als hij zich niet normaal gedraagt (want hoe moet zo'n eikel nu een kind opvoeden?).

Of misschien juist zorgen dat hij zijn job niet kwijt is en hem ergens naar een ver land laten sturen voor een heel lange missie? :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:19

Froukje_J schreef:
Shenavallie neee elke dag!
Ze is helaas ziek en moet hierdoor naar een Mytyl/tyltyl school.
Ze komt gewoon elke dag lekker thuis.
Voordeel dat alle therapieen onder schooltijd kunnen omdat de school aan het revalidatie centrum vast zit
School Lyndensteyn in Beetsterzwaag

Och jee, wat super sneu voor je meisje..., maar wat goed dat deze mogelijkheid er is! Ik dacht heel even nog aan een Internaat, maar dan zou het intern zijn. Vandaar dat ik het toch handiger vond om de vraag te stellen, want er zijn (zo blijkt) nog meer opties. Inderdaad dan ontzettend handig dat alles bij elkaar zit en zij haar therapie zo goed als ter plaatse kan doen. Het lijkt me voor jou alleen wel heel moeilijk dat je er niet zo snel kunt zijn of haar zelf kunt ophalen (of went zoiets?). Wel enorm fijn dat ze 's avonds weer veilig bij jou kan slapen. :j

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:21

Het voordeel is, dat dit gedrag niet in zijn voordeel werkt bij eventuele rechtszaken en dergelijke. Inderdaad even kijken of hij jullie op een of andere manier kan tracken. Ik zou overigens contact volledig verbreken en alleen over zoontje contact hebben. Al het andere negeren en ook niet zelf appjes sturen als bedankt voor het verpesten van de avond. Voor je het weet wordt er gezegd dat jullie hem "uitdagen" oid

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:22

Als hij apparatuur van defensie misbruikt om haar te volgen zou het best wel eens strafbaar kunnen zijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:24

hwn schreef:
Misschien een belachelijke en pietluttige ergernis, maar ik erger me aan... de kwaliteit bij Zeeman :( . Vorig weekend paar promoties meegepikt, en nieuw ondergoed en sokken gekocht. Ene soort slips zitten best goed, de andere kan ik gewoon niet verdragen: prikken, kruipen alle kanten op, dus mag de hele set naar de inzamelcontainer brengen vrees ik.

En daar ook nieuwe sokken gekocht: ene paar na 1 dag zat mijn grote teen er doorheen. Dus direct weggegooid. Vandaag tweede paar, je raadt het al: weer die grote teen er doorheen. Wordt misschien voordeliger als ik die teen laat amputeren :D (normaal draag ik altijd van die dikke pluizige "knuffelsokken", die zijn wel veel sterker dan gewone sokken, maar in de zomer staat dat best wel belachelijk).

Inhakend op deze ergernis: de Duitse kledingmaten, die altijd goed zaten, zijn nu ook aan 'krimpflatie' begonnen. Ik moet nu een flinke maat groter aanschaffen, waar ik tot voor kort nog mijn eigen maat kon bestellen. De kleding die ik van dezelfde leverancier in huis heb, pas ik na jaren nog steeds prima. Sinds ik mijn medicatie aan het afbouwen ben, ben ik zowaar al 3 kilo afgevallen, dus ik snap niet dat ik nu ineens juist grotere kleding moet kopen. Vind het wel opvallend in ieder geval en ik erger me eraan, want ik moet nu mijn eigen kledingmaat weer terugsturen om een grotere maat te bestellen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:27

denisesilver schreef:
Het voordeel is, dat dit gedrag niet in zijn voordeel werkt bij eventuele rechtszaken en dergelijke. Inderdaad even kijken of hij jullie op een of andere manier kan tracken. Ik zou overigens contact volledig verbreken en alleen over zoontje contact hebben. Al het andere negeren en ook niet zelf appjes sturen als bedankt voor het verpesten van de avond. Voor je het weet wordt er gezegd dat jullie hem "uitdagen" oid

Precies dit. Geen berichtjes sturen en geen aandacht geven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:38

Niobe schreef:
iirrssjjee schreef:
De ondertiteling bij TLC... Hoe vreselijk slecht. Telkens; als mij, dan mij.... Pffff. Ze zeggen then/than me, dat hoef je dan niet letterlijk te vertalen he....

Laatst werd ook ergens “vet” vertaald naar dierenarts, terwijl in de context heel duidelijk was dat het om een veteraan ging #)

Lang leven automatische vertaling ivm menselijk.... of zou her menselijk zijn, en gewoon een oerdom iemand?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:44

Inderdaad. Ook niet bedankt voor het verpesten van onze avond.

Hou het strikt zakelijk.
Alleen berichten omtrent zoontje versturen en alleen door je dochter.

Is heel lastig maar wel het beste.
Tevens even als je dochter een iPhone heeft haar cloud wachtwoord en e-mail wachtwoorden aanpassen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:47

Ik moet boodschappen doen. Zo geen zin in :').

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:54

_San87_ schreef:

Op zaterdag! Nee dat snap ik, ik ga altijd vrijdag avond en dat voelt al als een bezoekje aan de hel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 09:57

_San87_ schreef:

Het meest vreselijke op deze planeet |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 10:21

prompter schreef:
_San87_ schreef:

Op zaterdag! Nee dat snap ik, ik ga altijd vrijdag avond en dat voelt al als een bezoekje aan de hel.

_O-

Ik denk er wel eens over op donderdag te gaan. Maar, verandering ;(.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 10:32

_San87_ schreef:

Kun je niet laten bezorgen? Ik probeer dat zoveel mogelijk te doen want naar de winkel gaan kost me echt veel energie. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 10:49

Vanmiddag regen. Moet paard wassen en proefje oefenen. Morgenmiddag regen, als ik het proefje moet rijden. Vannacht dikke regen gehad, waardoor mijn blonde dino hoe dan ook niet schoon blijft ^) :x

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 11:07

Wat een lange dagen onderweg en op school heeft je dochter dan Froukje_J op zo'n jonge leeftijd.

We reageren normaal niet op berichten van ex maar gisteren kon ik het even niet laten.
Hij daagt haar steeds uit met zijn berichten en zit dingen te insinueren die niet waar zijn.
Zoals deze nacht:Is het bier lekker want je typt zo anders nu;je geeft niks om je zoontje omdat je niet vraagt hoe het gaat,...
Begint hij 's nachts te discussiëren over het ophaalmoment vandaag.
We dachten ook dat iemand alles doorgeeft aan hem maar na dat ene specifiek tijdstip en plaats verbaast het me niks dat hij haar telefoon kan traceren.
We gaan hem niet blokkeren.Als hij zulke berichten kan blijven sturen,hebben we meer om mee verder te gaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 11:22

Maar je geeft hem precies zijn zin door te reageren. Laat hem dat allemaal maar sturen, geen enkele reactie want je hoeft 's nachts niet te discussiëren over ophalen. Dat kan op normale tijdstippen.

Maar juist als je af en toe wel reageert spoor je hem alleen maar aan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 11:24

MyWishMax schreef:
Maar je geeft hem precies zijn zin door te reageren. Laat hem dat allemaal maar sturen, geen enkele reactie want je hoeft 's nachts niet te discussiëren over ophalen. Dat kan op normale tijdstippen.

Maar juist als je af en toe wel reageert spoor je hem alleen maar aan.

:j

dit hou je zelf zo in stand.
Zet je blauwe vinkjes uit zodat hij niet ziet wat er gelezen is.
De dag daarna heb je het over ophalen en de rest niet op reageren.
Dit is voor hem zo lollig, gun hem dat niet

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:09

Dochter zei me net,voor ze naar haar werk vertrok,dat ze te laat was met een schermafbeelding te nemen met die opmerking over het bier.
Hij had het al verwijderd.
Jullie hebben gelijk en ik heb spijt dat ik dat bericht gestuurd heb over verpesten want de bier opmerking was de aanleiding ervoor.
Nu kan hij laten uitschijnen dat de berichten over het zoontje ons irriteerden en dit tegen haar gebruiken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:16

nevica schreef:
_San87_ schreef:

Kun je niet laten bezorgen? Ik probeer dat zoveel mogelijk te doen want naar de winkel gaan kost me echt veel energie. :')

Bezorgen kan, maar vind ik niet fijn. Kreeg toen ik er nog gebruik van maakte allemaal producten aan de houdbaarheidsdatum.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:18

Dat dus. Niets reageren en als hij iets stuurt direct printscreens van maken en opslaan. Nu graaf je wellicht een gat dieper voor je dochter en dat is zonde. Geen contact alleen het nodige. Alles als dossier opslaan. En verder t via derden laten verlopen (advocaat?)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:19

Merlen schreef:
Ex-vriend van dochter die precies weet waar ze zich bevindt terwijl hij haar niet kan volgen via Instagram.
Het begint echt creepy te worden.
Vorige week voor het concert van Rammstein kreeg ze een bericht van hem toen ze een collega ging oppikken.Hij wist dat ze net op dat moment in die gemeente was.
Deze avond waren ik,mijn zoon en dochter op een kleinschalig festival,stuurde hij weer berichten over dat ze daar was,begon hij weer moeilijk te doen over het moment van ophaling van hun zoontje
(die is deze week bij hem),maakte hij een opmerking of het bier lekker was,dat ze niets om hun zoontje geeft,...
Hij wist niet dat we daar allemaal waren.Wij drinken geen bier.
Dochter had er na al zijn berichten geen zin meer in en dus is ze samen met haar zus en broer vroeger vertrokken.Ik stuurde hem 'Bedankt om onze avond te verpesten'.
Reactie:'Graag gedaan'.
Wacht maar.Ik ga via de site van Defensie een klacht indienen tegen dat militairtje en ik stuur alle screenshots door.Hopelijk is hij zijn job dan kwijt.

Heeft hij niet ergens een tracker geplaatst? Op telefoon of in een auto?
Had een cliënt van mij namelijk ook bij zijn ex gedaan.
Verder zou ik inderdaad meldingen blijven maken, mijn keuze zou politie zijn ipv werk omdat je het mogelijk meer escaleert dan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:57

Hier regent het nu, en flink, volgens BR niet.... Maar even naar buiten gevlogen voor de was want die was wel ongeveer droog..pfff

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 12:58

Dossieropbouw gaan doen. Alles bijhouden. Per dag, wat er gebeurt en hoe laat. Dat kan je later goed van pas komen bij een rechtszaak bijvoorbeeld.