Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merlen schreef:Ex-vriend van dochter die precies weet waar ze zich bevindt terwijl hij haar niet kan volgen via Instagram.
Het begint echt creepy te worden.
Vorige week voor het concert van Rammstein kreeg ze een bericht van hem toen ze een collega ging oppikken.Hij wist dat ze net op dat moment in die gemeente was.
Deze avond waren ik,mijn zoon en dochter op een kleinschalig festival,stuurde hij weer berichten over dat ze daar was,begon hij weer moeilijk te doen over het moment van ophaling van hun zoontje
(die is deze week bij hem),maakte hij een opmerking of het bier lekker was,dat ze niets om hun zoontje geeft,...
Hij wist niet dat we daar allemaal waren.Wij drinken geen bier.
Dochter had er na al zijn berichten geen zin meer in en dus is ze samen met haar zus en broer vroeger vertrokken.Ik stuurde hem 'Bedankt om onze avond te verpesten'.
Reactie:'Graag gedaan'.
Wacht maar.Ik ga via de site van Defensie een klacht indienen tegen dat militairtje en ik stuur alle screenshots door.Hopelijk is hij zijn job dan kwijt.
Froukje_J schreef:Shenavallie neee elke dag!
Ze is helaas ziek en moet hierdoor naar een Mytyl/tyltyl school.
Ze komt gewoon elke dag lekker thuis.
Voordeel dat alle therapieen onder schooltijd kunnen omdat de school aan het revalidatie centrum vast zit
School Lyndensteyn in Beetsterzwaag
hwn schreef:Misschien een belachelijke en pietluttige ergernis, maar ik erger me aan... de kwaliteit bij Zeeman. Vorig weekend paar promoties meegepikt, en nieuw ondergoed en sokken gekocht. Ene soort slips zitten best goed, de andere kan ik gewoon niet verdragen: prikken, kruipen alle kanten op, dus mag de hele set naar de inzamelcontainer brengen vrees ik.
En daar ook nieuwe sokken gekocht: ene paar na 1 dag zat mijn grote teen er doorheen. Dus direct weggegooid. Vandaag tweede paar, je raadt het al: weer die grote teen er doorheen. Wordt misschien voordeliger als ik die teen laat amputeren(normaal draag ik altijd van die dikke pluizige "knuffelsokken", die zijn wel veel sterker dan gewone sokken, maar in de zomer staat dat best wel belachelijk).
denisesilver schreef:Het voordeel is, dat dit gedrag niet in zijn voordeel werkt bij eventuele rechtszaken en dergelijke. Inderdaad even kijken of hij jullie op een of andere manier kan tracken. Ik zou overigens contact volledig verbreken en alleen over zoontje contact hebben. Al het andere negeren en ook niet zelf appjes sturen als bedankt voor het verpesten van de avond. Voor je het weet wordt er gezegd dat jullie hem "uitdagen" oid
Niobe schreef:iirrssjjee schreef:De ondertiteling bij TLC... Hoe vreselijk slecht. Telkens; als mij, dan mij.... Pffff. Ze zeggen then/than me, dat hoef je dan niet letterlijk te vertalen he....
Laatst werd ook ergens “vet” vertaald naar dierenarts, terwijl in de context heel duidelijk was dat het om een veteraan ging
MyWishMax schreef:Maar je geeft hem precies zijn zin door te reageren. Laat hem dat allemaal maar sturen, geen enkele reactie want je hoeft 's nachts niet te discussiëren over ophalen. Dat kan op normale tijdstippen.
Maar juist als je af en toe wel reageert spoor je hem alleen maar aan.
nevica schreef:_San87_ schreef:Ik moet boodschappen doen. Zo geen zin in.
Kun je niet laten bezorgen? Ik probeer dat zoveel mogelijk te doen want naar de winkel gaan kost me echt veel energie.
Merlen schreef:Ex-vriend van dochter die precies weet waar ze zich bevindt terwijl hij haar niet kan volgen via Instagram.
Het begint echt creepy te worden.
Vorige week voor het concert van Rammstein kreeg ze een bericht van hem toen ze een collega ging oppikken.Hij wist dat ze net op dat moment in die gemeente was.
Deze avond waren ik,mijn zoon en dochter op een kleinschalig festival,stuurde hij weer berichten over dat ze daar was,begon hij weer moeilijk te doen over het moment van ophaling van hun zoontje
(die is deze week bij hem),maakte hij een opmerking of het bier lekker was,dat ze niets om hun zoontje geeft,...
Hij wist niet dat we daar allemaal waren.Wij drinken geen bier.
Dochter had er na al zijn berichten geen zin meer in en dus is ze samen met haar zus en broer vroeger vertrokken.Ik stuurde hem 'Bedankt om onze avond te verpesten'.
Reactie:'Graag gedaan'.
Wacht maar.Ik ga via de site van Defensie een klacht indienen tegen dat militairtje en ik stuur alle screenshots door.Hopelijk is hij zijn job dan kwijt.