En nu laat ontbijten met warme croissantjes uit de oven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Ja voordeuren zijn duur.
Paard in je deuropening zetten is ook zo wat.
Tiramisu die ik had gemaakt was lekker en stevig.
Wel op nu. Beter voor de lijn.
Ratjes topic ik ga kijken.
hagelslag schreef:Die snap ik wel hagelslag. Ik vind paarden soms ook wel echt bijzonder met dit soort dingen, dat je denkt "dit vinden ze vast eng" en dan blijkt alles prima. Ik rij nu een merrie die, schat dat ze is, een enorme banger schijterd is. Een glitterstrikje van de kerstversiering (die er ook elk jaar hangt en ze vaker gezien heeft dan vuurwerk)? Doodeng! Het eet je op! Maar al die harde knallen? Nee, die doen haar niks. Heerlijke dieren, die paardenEr zullen mensen mij nu gek vinden.
Maar ik ben "blij" dat er nu al vuurwerk afgestoken word en ik via de camera kan zien dat de paarden niet gek doen.
Ook Dahlia en poppy niet!
Steek rustig maar een beetje af. Dan kunnen ze alvast eraan wennen
Cambionn schreef:hagelslag schreef:Die snap ik wel hagelslag. Ik vind paarden soms ook wel echt bijzonder met dit soort dingen, dat je denkt "dit vinden ze vast eng" en dan blijkt alles prima. Ik rij nu een merrie die, schat dat ze is, een enorme banger schijterd is. Een glitterstrikje van de kerstversiering (die er ook elk jaar hangt en ze vaker gezien heeft dan vuurwerk)? Doodeng! Het eet je op! Maar al die harde knallen? Nee, die doen haar niks. Heerlijke dieren, die paardenEr zullen mensen mij nu gek vinden.
Maar ik ben "blij" dat er nu al vuurwerk afgestoken word en ik via de camera kan zien dat de paarden niet gek doen.
Ook Dahlia en poppy niet!
Steek rustig maar een beetje af. Dan kunnen ze alvast eraan wennen.