Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:39

Heb de hele sh*t show ook gemist, maar ik ben Lautje ook enorm dankbaar. Heb al zoveel geleerd en koop bijna niks meer nieuw. Ben dol op al m’n kasjmier en zijde truien. Dus dank dank dank voor al je input! :)

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:44

_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/items/3920416920- ... reide-jurk

Voor mensen die nog iets echt moois zoeken. Dit is een gebreid zijden jurk. Ik heb hem zelf ook en is echt een favoriet die altijd wel kan. Lijkt zo heel saai en gewoontjes. Maar schoonheid zit hem in z’n model en stofuitdrukking met dragen. Hele mooie glans. En een echt warm diep paarse kleur. Draagt super comfortabel.
Lang getwijfeld of ik hem niet koop voor erbij. Die van mij heeft namelijk een vlek. Maar ik blijf bezig en heb hem gedragen op begrafenis schoonmoeder (hoogzwanger, rekt mega mee dus :+ ) dus zit ook beetje apart gevoel voor mij aan.
Terwijl het ook echt heel informeel en feestelijk kan.

Bedankt lautje, ik heb hem gekocht! Zo fijn dat je altijd zulke goed tips deelt!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:47

Toffeltje schreef:
_lautje_ schreef:
https://www.vinted.nl/items/3920416920- ... reide-jurk

Voor mensen die nog iets echt moois zoeken. Dit is een gebreid zijden jurk. Ik heb hem zelf ook en is echt een favoriet die altijd wel kan. Lijkt zo heel saai en gewoontjes. Maar schoonheid zit hem in z’n model en stofuitdrukking met dragen. Hele mooie glans. En een echt warm diep paarse kleur. Draagt super comfortabel.
Lang getwijfeld of ik hem niet koop voor erbij. Die van mij heeft namelijk een vlek. Maar ik blijf bezig en heb hem gedragen op begrafenis schoonmoeder (hoogzwanger, rekt mega mee dus :+ ) dus zit ook beetje apart gevoel voor mij aan.
Terwijl het ook echt heel informeel en feestelijk kan.

Bedankt lautje, ik heb hem gekocht! Zo fijn dat je altijd zulke goed tips deelt!

Wil je straks eens een foto maken als je m aan hebt?

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 11:38

verootjoo schreef:
Mijn kids lopen ook niet in Zara, H&M of primark waar hun leeftijdsgenootjes onder barre omstandigheden aan hun kleding hebben gewerkt.

Ik lees dit topic ook heel graag. Wel wil ik hier nog even op aanhaken: duur en duurzaam geproduceerd zijn twee verschillende dingen. Veel duurdere merken produceren in de zelfde fabrieken als massamerken. En de Zeeman scoort beter dan Ralph Lauren op bijv. de behandeling van mensen in de supply chain (loon, veiligheid, enz). Het is echt merkafhankelijk, niet perse prijsafhankelijk. Op de website https://goodonyou.eco kun je merken opzoeken en meer vinden over hun duurzaamheidsscores.

On topic: ik ben nog op zoek naar dunne/soepele wollen truitjes, maar weet niet zo goed naar welke merken te zoeken. Iemand tips?

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 12:05

De hals valt wat ovaal/breed rond. De sleutelbenen zijn net wat bloot.

Troffeltje: ik denk dat je er echt heel blij mee gaat zijn. Is echt een koopje.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:06

_lautje_ schreef:
De hals valt wat ovaal/breed rond. De sleutelbenen zijn net wat bloot.

Troffeltje: ik denk dat je er echt heel blij mee gaat zijn. Is echt een koopje.

Boothals noemen ze dat, staat heel mooi vind ik.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:10

Ligt ook aan lijf/bouw, ik vind het bij mezelf dus juist niet mooi. Krijg er wat rate verhoudingen van voor het zicht. Net als vierkante hals, dat past ook net niet mooi vaak. Maar ook bij andere type hals ligt het eraan tot waar ze vallen.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:12

MyWishMax schreef:
Ligt ook aan lijf/bouw, ik vind het bij mezelf dus juist niet mooi. Krijg er wat rate verhoudingen van voor het zicht. Net als vierkante hals, dat past ook net niet mooi vaak. Maar ook bij andere type hals ligt het eraan tot waar ze vallen.

Ik vind dat ook niet altijd mooi, en bij mezelf zeker niet. Ik ben meer van de wat hoger gesloten halzen of een v-hals. Vind het er bij mezelf zo suf uitzien haha.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:54

Ik denk dat ik 2 koopjes heb

50% wollen trui van Nadadelazos de hond loopt door op de rug voor 8€
Ik gok dat deze trui boven de 60€ is

Sweater hoodie van TinyCottons
Deze zijn nu rond de 80€ volgens mij deze collectie toen voor 69€
Gekocht voor 14€ en die verkoop ik door voor 25/28€ als de kinderen het niet willen

Afbeelding
Afbeelding

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 13:07

Schoenen koop ik enkel in nieuwstaat. Bij Donsjes wil ik altijd een foto van de zool zien, ziet al snel afgesleten randje achter. Denk ook niet dat die laarsjes perse de beste schoenen zijn om te dragen, maar ze zijn zo leuk ;)
Koop vooral de shoesme met flexibele zolen. Ook al meerdere paren op de groei klaar staan voor €12-€20 gescoord ipv €70/80 in de winkel.

Voor mijzelf deze laatst gekocht, nieuw in de doos met prijssticker van €192 er nog op, voor €25. Mooie kwaliteit leren schoenen :)

Afbeelding

Deze laarsjes (al keer gedeeld) zijn echt te schattig. Vallen klein dus kan ze meteen aan :)
Afbeelding
Zo’n merk waar ik dankzij dit topic op ben gaan zoeken ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 13:21

PSvanLot schreef:
MyWishMax schreef:

Ik vind dat ook niet altijd mooi, en bij mezelf zeker niet. Ik ben meer van de wat hoger gesloten halzen of een v-hals. Vind het er bij mezelf zo suf uitzien haha.

Ik heb ook het liefste of hoog of v hals ja :')

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 13:34

[/quote]

Ah, top. Ik heb echt geen idee wat de nieuwwaarde is van dit soort truien, maar ik denk 25 - 35 euro range?[/quote]
Nietw was hij 90 ofzo
Maar heb hem erop gehad voor 15 euro en geen reactie dus wou hem er nu voor 5 opzetten ofzo
Maar wellicht is het merk te onbekend ofzo[/quote]

Ik krijg kleding van vriend ook alleen maar voor weinig verkocht, terwijl het dure merken zijn. Dus nualles maar goedkoop erop gezet, nu loopt t wel. Wil er vanaf

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:03

Schoenen koop ik ook alleen maar als ze nog zo goed als nieuw zijn. En dan nog moet je er goed mee oppassen. Als schoenen langere tijd niet gedragen zijn, kan zomaar de lijm van de zool loslaten.

Ik koop voor mijn man regelmatig Floris van Bommel schoenen voor een leuke prijs.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:28

Mocht iemand nog een lang vest zoeken van merinoswol en warm!
Deze zag ik net, heb een kortere in blauw, heerlijk. 80 lijkt veel maar denk dat er nog wel wat af kan. Heb je wel een vest wat echt heel lang meegaat en redelijk tijdloos :
https://www.vinted.nl/items/3914952172- ... -irlandais

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:35

petra8 schreef:
Schoenen koop ik ook alleen maar als ze nog zo goed als nieuw zijn. En dan nog moet je er goed mee oppassen. Als schoenen langere tijd niet gedragen zijn, kan zomaar de lijm van de zool loslaten.

Ik koop voor mijn man regelmatig Floris van Bommel schoenen voor een leuke prijs.

Toch niet gauw bij een deftig merk. Van bommel heeft nu ook damessneakers! Hogen is ook goed qua merk.

Ik heb voor zoontje een sweater van Aspesi gekregen met de feesten. Ik ken het merk niet, jullie? Is compleet zwart met merk er pontificaal op, kind draagt geen zwart... had winterpj gevraagd...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:40

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:55

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:19

Volgens mij mag je dit niet eens verkopen. Bedrijfskledij is toch eigendom van het bedrijf?

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:50

Heeft ook een kruidvat shirt te koop

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:12

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:19

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:20

Voor mij ook te klein inderdaad helaas

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:27

De link doet t ook niet meer, denk dat ie verkocht is :P.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:44

Afbeelding
Bij mij doet hij het nog maar idd verkocht

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:17

Afbeelding
Wat een grappige trui!