Heb diegene vriendelijk doorverwezen naar het stukje “geen onzin biedingen” in de advertentie en hem succes gewenst met de zoektocht naar een auto binnen zijn budget

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rennie89 schreef:Nou ik heb m’n auto op marktplaats staan en al 1 export bericht gekregen en 1 onzin bod van 40% onder vraagprijsben benieuwd hoeveel onzin berichten ik nog ga krijgen. Heb duidelijk neergezet dat ik geen onzin biedingen wil en de auto staat voor een realistische prijs op mp.
Heb diegene vriendelijk doorverwezen naar het stukje “geen onzin biedingen” in de advertentie en hem succes gewenst met de zoektocht naar een auto binnen zijn budget
beert schreef:Maar wat is een “onzinbieding”? Misschien heb jij hem wel heel duur op MP gezet of vindt de koper het een serieus bod.
Het gaat me niet om de vraagprijs zelf, maar om aan te geven dat “onzinbiedingen” vrij interpretabel zijn
StalNollie schreef:Export prima hoor alleen geen koeriersdiensten laten komen. Maar genoeg opkopers die gewoon komen afrekenen en zonder gezeik de auto meenemen
Setteli schreef:Ik heb 2 dagen geleden al een bericht gestuurd via MP met een bod op een deken. Ik zag later dat ze nog een deken had, dus nog een berichtje er achteraan met een bod voor beide dekens.
Maar niet lezen he. Gisteren weer bericht gedaan, en vandaag nog maar een keer, maar de berichten worden niet gelezen. Baal daar zo van.
xSCWx schreef:Jeetje, iemand die het bod intrekt omdat de verzendkosten €2 meer zijn dan ze dacht. (Geen brievenbuspakket maar klein pakket). Had €25 geboden dus ik maak gewoon een betaalverzoek aan met als verzendkosten klein pakket maar dat werd niet geaccepteerd