Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rytir schreef:Ik weet niet van wie ik slechte karmapunten heb ontvangen maar ik heb een muggenbult op het gewricht van mijn pinkIrritatie is 100% jeuk is 200%...
Captain schreef:Ik heb een brandblaar van m'n fitbit-bandje?Doet echt pijn.. naar mijn idee niks geks gedaan, werd er vanochtend mee wakker.
maralyn schreef:Rytir schreef:Ik weet niet van wie ik slechte karmapunten heb ontvangen maar ik heb een muggenbult op het gewricht van mijn pinkIrritatie is 100% jeuk is 200%...
Paarden balsem met eucalyptus.
Of... Aambijenzalf met lidocaïne. Tip! Echt, hufters prikken mij ook wel eens onder de voeten... Dit werkt zo fijn!!
(Een x gehad met een tegendraads, precies onder de bal van mn voet... Echt, hyperventilatie toen. Kreeg de tip van een kennis. Wat een verademing)
Zebrastreep schreef:Morgen toch echt de cavia in laten slapen. Ik moet ook nog alleen heen sta ik daar een potje te huilen.
fotolijstje schreef:die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben.
Rawr schreef:Zebrastreep schreef:Morgen toch echt de cavia in laten slapen. Ik moet ook nog alleen heen sta ik daar een potje te huilen.
Ahw oliebol, een dier moeten laten gaan is altijd zo ongelooflijk k*t. Sterkte ermee.
fotolijstje schreef:die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben.
Don't grow up, it's a trap.
En daaraan gerelateerd is mijn ergernis: dat het zó f*cking moeilijk is om nieuwe vrienden te maken voorbij de 30, of eigenlijk wat iemand beter verwoordde in een tweet die ik laatst voorbij zag komen.
[ [url=m/2KOrbJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
fotolijstje schreef:die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben. Zo voelt het voor mij tenminste. En dan ook nog slipping through my fingers van ABBA luisteren echt ik heb zo hard zitten huilen omdat ik het soms zo mis, eventjes ''kind'' zijn ( of tenminste op die leeftijd)
kimberly1995 schreef:Wat voor soort vriendschappen zoek je?
LiannePuthzy schreef:Dan komt hier mijn ergernis:
Ik wou dat ik nog 16 of 17 was, weinig zorgen en minder verantwoordelijkheid. Vrienden die wel tijd hebben voor leuke dingen en niet constant zeggen “nee ik kan niet uit, ergens lunchen oid want ik moet klussen in mijn huis/tuin/bij schoonouders op bezoek ect”
Toen ik 16 was leek het mij geweldig om volwassen te zijn, nu ik 23 ben en over ongeveer 1,5 maand 24 wil ik weer 16 zijn
Zebrastreep schreef:Krentenbaard weer terug zo zat van de jeuk en pijn.... gelijk maar de huisarts bellen dat we het hopelijk direct kunnen takkelen.
Alleen zit mijn schema zo vol dat ik daar eigenlijk ook geen tijd voor heb heel irritant
Rawr schreef:maar zelfs als we elkaars telefoonnummer hebben dan appen we nauwelijks of niet. En als we elkaar dan weer in real life zien hebben we het er weer over hoe druk we het met van alles en nogwat hebben en al die bla bla. Maar ik kan dit niemand kwalijk nemen want zelf zeg ik dat ook, en geloof ook dat het waar is.