Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 20:35

Ik weet niet van wie ik slechte karmapunten heb ontvangen maar ik heb een muggenbult op het gewricht van mijn pink >;) Irritatie is 100% jeuk is 200%...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 20:48

Rytir schreef:
Ik weet niet van wie ik slechte karmapunten heb ontvangen maar ik heb een muggenbult op het gewricht van mijn pink >;) Irritatie is 100% jeuk is 200%...

Paarden balsem met eucalyptus.
Of... Aambijenzalf met lidocaïne. Tip! Echt, hufters prikken mij ook wel eens onder de voeten... Dit werkt zo fijn!!

(Een x gehad met een tegendraads, precies onder de bal van mn voet... Echt, hyperventilatie toen. Kreeg de tip van een kennis. Wat een verademing)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 21:02

Ik heb een brandblaar van m'n fitbit-bandje? -O- Doet echt pijn.. naar mijn idee niks geks gedaan, werd er vanochtend mee wakker.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-22 21:18

Mijn oor die een pukkel aan het ontwikkelen is. Doet godsgruwelijk zeer.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 21:23

Captain schreef:
Ik heb een brandblaar van m'n fitbit-bandje? -O- Doet echt pijn.. naar mijn idee niks geks gedaan, werd er vanochtend mee wakker.

Misschien is je huid door de combinatie van warmte en vocht door zweet wat weker geworden (dat merk ik zelf soms als ik hem lang om heb gehad dat de huid eronder dan wat weker is), daardoor sneller geïrriteerd en daardoor dan een wondje? het is in elk geval deels herkenbaar, de mijne zat gisteren overdag opeens al niet meer comfortabel en ik had hem daardoor af gedaan, de komende dagen hou ik hem ook af totdat de temperatuur weer wat normaler is. Soms lijkt het best wel te broeien daar waar de fitbit zit, alsof de huid de warmte niet goed kwijt kan.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 21:43

maralyn schreef:
Rytir schreef:

Paarden balsem met eucalyptus.
Of... Aambijenzalf met lidocaïne. Tip! Echt, hufters prikken mij ook wel eens onder de voeten... Dit werkt zo fijn!!

(Een x gehad met een tegendraads, precies onder de bal van mn voet... Echt, hyperventilatie toen. Kreeg de tip van een kennis. Wat een verademing)

Ik krijg ze ook altijd op van die totaal onlogische plekken. Volgens mij houden de muggen hier van een uitdaging... Kun je die crème zonder recept gewoon bij de apotheek krijgen? Apotheek zit om de hoek, ruiterzaak op 30 km. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:05

Een vriendin die beledigd lijkt te zijn omdat ik niet langs wil komen. Ik vind nu de vriend die net zijn vriendin kwijt is belangrijker.
Die vriendin die beledigd lijkt te zijn heeft alleen soms heel erg heftige reacties als dingen tegenzitten, dus ik hoop dat ze niks doms doet of op tijd de crisisdienst belt...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:21

Dat ik volgens mij zo iemand ga tegen komen waarmee ik op mijn eerste mbo school wat gedoe mee had en ik heb sindsdien nooit weer een woord tegen haar gesproken. Ik heb haar denk ik nu al dik 5 jaar niet gezien dat wordt feest.

En de ander die ik tegenkom is en oud klasgenoot van de basisschool nou schiet mij maar lek :')

Gelukkig sta ik morgen voor altijd op mijn vaste locatie en hoef ik hier niet meer heen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:34

Ik dacht dat ik de prikmug te pakken had..
Is er nog 1... Kan ik weer opstaan -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:51

-O- die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben. Zo voelt het voor mij tenminste. En dan ook nog slipping through my fingers van ABBA luisteren echt ik heb zo hard zitten huilen omdat ik het soms zo mis, eventjes ''kind'' zijn ( of tenminste op die leeftijd)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 23:02

Morgen toch echt de cavia in laten slapen. Ik moet ook nog alleen heen sta ik daar een potje te huilen.

Kan ook niet echt thuis huilen want er zijn de gehele dag werklui over de vloer om nieuwe ramen in te zetten.

Echt top weer....

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 23:30

Zebrastreep schreef:
Morgen toch echt de cavia in laten slapen. Ik moet ook nog alleen heen sta ik daar een potje te huilen.

Ahw oliebol, een dier moeten laten gaan is altijd zo ongelooflijk k*t. Sterkte ermee. :(:)

fotolijstje schreef:
-O- die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben.

Don't grow up, it's a trap. :n

En daaraan gerelateerd is mijn ergernis: dat het zó f*cking moeilijk is om nieuwe vrienden te maken voorbij de 30, of eigenlijk wat iemand beter verwoordde in een tweet die ik laatst voorbij zag komen.
Afbeelding

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 23:32

Rawr schreef:
Zebrastreep schreef:

Ahw oliebol, een dier moeten laten gaan is altijd zo ongelooflijk k*t. Sterkte ermee. :(:)

fotolijstje schreef:
-O- die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben.

Don't grow up, it's a trap. :n

En daaraan gerelateerd is mijn ergernis: dat het zó f*cking moeilijk is om nieuwe vrienden te maken voorbij de 30, of eigenlijk wat iemand beter verwoordde in een tweet die ik laatst voorbij zag komen.
[ [url=m/2KOrbJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat voor soort vriendschappen zoek je?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 23:33

Gewoon veel uitgaan, leer je veel nieuwe mensen kennen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 23:47

fotolijstje schreef:
-O- die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben. Zo voelt het voor mij tenminste. En dan ook nog slipping through my fingers van ABBA luisteren echt ik heb zo hard zitten huilen omdat ik het soms zo mis, eventjes ''kind'' zijn ( of tenminste op die leeftijd)

Dan komt hier mijn ergernis:
Ik wou dat ik nog 16 of 17 was, weinig zorgen en minder verantwoordelijkheid. Vrienden die wel tijd hebben voor leuke dingen en niet constant zeggen “nee ik kan niet uit, ergens lunchen oid want ik moet klussen in mijn huis/tuin/bij schoonouders op bezoek ect”
Toen ik 16 was leek het mij geweldig om volwassen te zijn, nu ik 23 ben en over ongeveer 1,5 maand 24 wil ik weer 16 zijn

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 00:20

Ik wil gewoon weer 8 zijn ofzo :') vroeger wou ik maar al te graag 20 zijn leek me zo cool.

Realiteit is hoe ouder hoe meer verantwoordingen en hoe meer je verplicht aan volwassen dingen moet doen. En vooral meer betalen en kosten hebben daar dacht ik niet aan als 12 jarige.

Ik heb tussen de 14 en 20 aardig verpest door andere mensen. Ik hoef daar niet perse terug naar. Maar wel als het gaat om de zorgen die ik nu heb en toen. Toen maakte ik mij druk om dingen dat ik denk jemig wat kinderachtig dat is echt niks vergeleken met al die volwassen mensen problemen.

@rawr

Dankjewel! Ik heb mij al 2 weken voor kunnen bereiden dus het grootste afscheid heb ik al heel rustig kunnen nemen ik leefde al een beetje naar het einde toe. Maar toch zoals ik zelf zeg is het stom en niet leuk dat het gaat gebeuren.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 00:49

kimberly1995 schreef:
Wat voor soort vriendschappen zoek je?

Voornamelijk gewoon mensen uit de buurt om dingen mee te ondernemen, concerten/festivals bezoeken, uit gaan, etc. Ik heb geen problemen met contact maken en bijvoorbeeld op het werk of in mijn sportschool heb ik een aantal mensen waarmee ik het goed kan vinden maar zelfs als we elkaars telefoonnummer hebben dan appen we nauwelijks of niet. En als we elkaar dan weer in real life zien hebben we het er weer over hoe druk we het met van alles en nogwat hebben en al die bla bla. Maar ik kan dit niemand kwalijk nemen want zelf zeg ik dat ook, en geloof ook dat het waar is.

En ik mis ook gewoon iemand waarbij ik onbevooroordeeld met mijn oliebol terecht kan en iemand die onbevoordeeld bij mij terecht kan voor zijn/haar oliebol. Maar wel iemand die dan ook (brutaal) eerlijk durft te zijn en niet om de hete brij draait. :)
LiannePuthzy schreef:
Dan komt hier mijn ergernis:
Ik wou dat ik nog 16 of 17 was, weinig zorgen en minder verantwoordelijkheid. Vrienden die wel tijd hebben voor leuke dingen en niet constant zeggen “nee ik kan niet uit, ergens lunchen oid want ik moet klussen in mijn huis/tuin/bij schoonouders op bezoek ect”
Toen ik 16 was leek het mij geweldig om volwassen te zijn, nu ik 23 ben en over ongeveer 1,5 maand 24 wil ik weer 16 zijn

Ja, hier hetzelfde. Ik zou ook graag weer 16 zijn maar dan met de kennis en wijsheid die ik vandaag heb. Dan had ik mezelf en een hoop andere mensen een boel ellende kunnen besparen. Je weet pas echt dat je oud wordt zodra je begrijpt wat ze bedoelen met 'youth is wasted on the young'. :') En op zich zijn de thirties best leuk omdat je (als je het carrière-technisch goed doet) ineens geld hebt voor de dingen waar je in je jongere jaren geen geld voor had maar dan komen andere beperkingen om de hoek kijken waar je vroeger geen rekening mee hoefde te houden.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 01:40

hagelslag schreef:
Ik dacht dat ik de prikmug te pakken had..
Is er nog 1... Kan ik weer opstaan -O-

Gewoon laten landen op je gezicht en dan kapot slaan.
Als je het licht aan doet,zijn die krengen toch plots nergens meer te bespeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 01:50

Rawr: kijk anders eens op meetup.com, dat is een site waar mensen groepen/activiteiten kunnen organiseren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 07:38

Krentenbaard weer terug zo zat van de jeuk en pijn.... gelijk maar de huisarts bellen dat we het hopelijk direct kunnen takkelen.

Alleen zit mijn schema zo vol dat ik daar eigenlijk ook geen tijd voor heb heel irritant

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 07:44

Zebrastreep schreef:
Krentenbaard weer terug zo zat van de jeuk en pijn.... gelijk maar de huisarts bellen dat we het hopelijk direct kunnen takkelen.

Alleen zit mijn schema zo vol dat ik daar eigenlijk ook geen tijd voor heb heel irritant

Maar daar heb je toch al een diagnose van? Dan kan je misschien ook bellen voor een herhaalrecept en dat je niet langs hoeft?

Ik heb bij de apotheek een machtiging dat het in de kluis gelegd wordt. Ik krijg dan via de mail een unieke code en kan dan binnen 3 dagen de medicijnen ophalen. Ideaal, kan ik gerust 's avonds nog even langs rijden ipv dat ik aan de openingstijden vast zit. Misschien heeft jouw apotheek ook zoiets?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 07:51

Rawr schreef:
maar zelfs als we elkaars telefoonnummer hebben dan appen we nauwelijks of niet. En als we elkaar dan weer in real life zien hebben we het er weer over hoe druk we het met van alles en nogwat hebben en al die bla bla. Maar ik kan dit niemand kwalijk nemen want zelf zeg ik dat ook, en geloof ook dat het waar is.

Ja, als je niks investeert of geen initiatief toont gebeurt er niks. Wil je dan wel echt vrienden of staat het idee van vrienden je aan maar past het eigenlijk niet in je leven of bij jou?

Uiteindelijk is het toch appen en een agenda trekken, datum plannen en het dan ook echt doen, ook als je moe bent of whatever.

Denk dat mijn vrienden wel echt in m'n top 5 van prioriteiten staan. Juist nu we kinderen hebben, werken, relaties hebben.

Ben ook altijd een beetje behoedzaam voor mensen die geen vrienden hebben. :=

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 07:54

Dat zoals het nu lijkt ik de hele maand augustus maar 1 dag vrij heb ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-22 08:30

Enorme keelpijn, dus sowieso elke keer als ik slik doet het zeer. Maar ik krijg er sinds gisteren ook elke keer een steek in mijn slokdarm bij. Wtf?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:04

Mijn vader heeft Corona en nu maak ik mij zorgen. (Hij valt in de risicogroep) Hij is zo hard voor zichzelf maar klaagt al wel dat het voelt als een longontsteking. Ik ben zo bang dat hij te laat aan de bel gaat trekken als het niet meer gaat. Zijn vrouw is helemaal een risicogroep, (op meerdere punten) dus hoop dat het haar over slaat.