[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:04

Qimm schreef:
Wie is Samantha?

Ik moest ook even googlen, maar Samantha + zwanger kwam ik idd bij Barbie uit. Wat een figuur...

fleurtjeuh

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:07

Ik heb vooral medelijden met haar eigenlijk.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:09

ik met haar kinderen.... dit is voor mij echt zo'n typje waar verplicht sterilisatie bij mag....

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:09

Ik had eerst 1847284 paar schoenen (in realiteit een stuk of 15) maar sinds ik Docs heb draag ik niets anders meer. Dus nu heb ik 2 paar dat ik actief draag. :+

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:13

Schoenen heb ik niet veel.
Had eerst een halux valgus teen en van mijzelf al brede voeten, dus paste echt nergens in behalve brede wandelschoenen.
Enkele jaren terug heb ik mij laten opereren en ik kan wel weer meer schoenen aan.
Maar eigenlijk doet het me weinig.
De schoenen die ik heb zijn wel wat duurder, want dat vind ik echt fijner lopen.
Maar doe er ook zonder problemen een jaar of 5 of zelfs langer mee.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 09:27

Haha ik heb ehhh...
2 paar sportschoenen die van ellende uit elkaar vallen en ik ook alleen maar draag naar de paarden of de sportschool.
1 paar zomerschoenen, draag ik alleen in de zomer op dinsdag (kantoordag)
1 paar winterschoenen, draag ik alleen in de winter op dinsdag (kantoordag)
1 paar jodphurs, draag ik alleen als ik ga rijden
1 paar laarzen, draag ik alleen tijdens een shoot
1 paar wandelschoenen, draag ik alleen op wandelvakanties

en de rest slippers of blote voeten. :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:08

Ik heb best wat schoenen, maar het kan altijd meer *\o/* .
Veel zijn ook al wel 5 tot 10 jaar oud hoor..

Haha DP ik krijg dat ook al... Maar zit nog in de ontkenningsfase dus draag nog alles :Y) .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:10

Ik heb 3 paar docs en 1 paar nikes die ik afwissel. En dan nog wat sneakers / wandelschoenen die ik aanheb als ik ga wandelen. Maar ik slijt schoenen echt af door mijn slechte en vele lopen. Met gemiddeld 8200 stappen per dag gaat dat best hard. :7

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:13

Ik heb slechts paar of 5 van normale schoenen - 2 x sneakers, 1x winter- en 1x zomerversie kantoorschoenen, 1x pumps en dat was het ongeveer... oh ja en 1 paar wandelschoenen die ik 99% van de tijd draag, naar de stal, klimhal, camping, noem maar op - maar minstens even veel paar klimschoenen in bezit := En klimschoenen kosten 100-150 euro per paar, dat is even slikken voor iets wat sowieso binnen paar maanden kapot slijt :')

Iets met priotiteiten, paardenspullen of nieuw klimtouw van 100 euro is goedkoop, maar nieuwe sneakers voor hetzelfde geld moet ik maandelang over nadenken of het nou verstandig is :=

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:19

Ik heb heel veel schoenen maar als ik naga wat ik echt veel gebruik dan kom ik toch op:

- Zwarte hoge docs
- Zwarte lage docs
- Johdpurs
- Rijlaarzen
- Regenlaarzen
- Meindl bergschoenen
- Slippers

De rest van de schoenen met hakken zijn eigenlijk alleen schoenen voor gelegenheden of voor cosplay. Maar daar heb ik helaas toch wel echt de meeste van haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:23

Maar even, ik was vanmorgen in de supermarkt en werd gewoon aangereden door een kind met zo'n klein karretje. Vader zei dat het kind moet uitkijken maar er kon nog geen excuses van af. Het stikte trouwens van de vaders met kinderen. Nemen die op maandag massaal vrij voor hun "papadag" ofzo? :r

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:28

Kort gelden mijn eerste wandelschoenen gekocht, jeetje wat een berg geld voor lelijke schoenen _O- .

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:40

Echt, maandag papadag? Dat wist ik eigenlijk niet..

Ik was gisteren aan het hardlopen in het bos met mijn hond. We renden langs een gezin, allebei gewoon gefocust op wat we aan het doen waren.
Ging dat meisje huilen :roll: omdat de hond eng was. Hele hond had dat meisje amper opgemerkt, laat staan iets spannends gedaan.. Ik weet nooit wat ik nou met zo'n situatie aan moet dus ben maar gewoon verder gegaan. Lekker dramatisch allemaal..

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:42

In zo'n geval idd niets doen. Als je hond zo'n kind opzoekt is het niet zo fijn, maar als hij gewoon langs loopt lekker laten bleren...

Josien_ schreef:
Kort gelden mijn eerste wandelschoenen gekocht, jeetje wat een berg geld voor lelijke schoenen _O- .

Hahaha, herkenbaar, ik ook!! En ik moet er nog passende steunzolen nog in laten maken ook achteraf. Lekker suf (en ik voel me oud :P)

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:50

Ja ze kosten enorm veel geld. Ik heb op mijn 16e toen we zeker wisten dat mijn voeten niet meer gingen groeien een paar Meindl bergschoenen van mijn ouders gekregen. Soort van familie traditie omdat we vaak in Italie op vakantie in de bergen gaan wandelen en je daar goede schoenen voor nodig hebt. Mijn ouders hebben zelf iedere keer 20+ jaar met hun bergschoenen gedaan dus dan is de prijs het uiteindelijk wel waard. Moet ook zeggen dat ik ze nu dus al 9 jaar intensief gebruik en nog steeds prima, ook in de winter bij de paarden en toen ik nog meeging als leiding op jeugdwerk kamp.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:52

Ja hier ook een [***] met maandag als pappa-dag. _O-

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:53

Meindl heb ik dus ook een paar.
Maar die zijn dus alweer 6 jaar oud en beginnen nu pas minder mooi te worden terwijl ik die het meeste draag.

En ik vind dat dus wel mooie schoenen.
Ik vind pumps enz lelijk :+

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:59

Plop1997 schreef:
Ja ze kosten enorm veel geld. Ik heb op mijn 16e toen we zeker wisten dat mijn voeten niet meer gingen groeien een paar Meindl bergschoenen van mijn ouders gekregen. Soort van familie traditie omdat we vaak in Italie op vakantie in de bergen gaan wandelen en je daar goede schoenen voor nodig hebt. Mijn ouders hebben zelf iedere keer 20+ jaar met hun bergschoenen gedaan dus dan is de prijs het uiteindelijk wel waard. Moet ook zeggen dat ik ze nu dus al 9 jaar intensief gebruik en nog steeds prima, ook in de winter bij de paarden en toen ik nog meeging als leiding op jeugdwerk kamp.

ik hoop dat ze ook zo lang mee gaan dan :D !
Sinds we een hond hebben lopen we echt veel meer en langer dus ze zij ook wel nodig.
Ze mogen binnenkort mee naar Ijsland om daar kilometers te maken :) .
Naar de paarden durf ik nog niet helemaal, daar zijn ze nog net te nieuw voor haha.

Gisteren trouwens zo'n grappige situatie met mijn vriend :+ .
Ik liet hem een instagrampost zien van een reisvlogger die een kind gekregen had. Hij keek precies één seconde op van zijn spelletje om te kijken en gaf weinig reactie. Dus ik vroeg: "Heb je dat nou zo snel gezien?!" . Antwoord hij: "Ja het is een kind, dat zie ik toch meteen. Waar moet ik zo lang naar kijken dan?".
Ik wist niet of ik trots of verbaasd moest zijn om zijn reactie _O- .
Hij vind kinderen in ieder geval net zo boeiend als ik, niet dus :D !

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:01

Ik word tante en dat vind ik erg leuk! Wel de lusten (ik word sowieso lievelingstante heb ik al aangekondigd), maar niet de lasten :D

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:10

Plop1997 schreef:

Wow, wat fijn dat ze het nog zo goed doen! :) En wat een leuke familietraditie. Ik heb helaas stomme voeten (of manier van lopen?) waardoor bergschoenen bij mij maar zo'n 3-5 jaar meegaan. Toen ik ze nog bij de paarden gebruikte en dus echt heel veel erop stond zelfs maar zo'n 2 jaar. Ook de betere merken zoals Meindl helaas.

Gefeliciteerd Tiggs :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:12

Tiggs schreef:
Ik word tante en dat vind ik erg leuk! Wel de lusten (ik word sowieso lievelingstante heb ik al aangekondigd), maar niet de lasten :D

Ik kan me dit zo niet voorstellen. :') Lusten???? Welke dan?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:24

Mijn bergschoenen gaan gemiddeld jaartje of 2 mee, heb nu een paar uit 2020 en er zit geen profiel meer op :P
Ze moeten wel aardig wat werk verdragen :D

Captain schreef:
Tiggs schreef:

Kan me ook niets bij voorstellen :+

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:25

Captain schreef:
Tiggs schreef:

Heel eerlijk, ik ben nu sinds een maand tante en geniet er intens van, had ik ook nooit gedacht. Scheelt wel dat ik d'r ivm afstand maar één keer in de 2-3-4 weken zie/zal zien, een uurtje, en de keren dat ik tot nu toe ben geweest lag ze in coma in mijn armen :') Maar ik zal niemand hier vervelen met die verhalen hoor, ik blijf zelf nog lekker in het kindvrij hoekje en betwijfel of ik daar ooit uit ga komen :D

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:35

Nee tante zijn heeft mij ook niets gedaan.
Zeker niet bij een baby, want kun je daar nu mee?
En later als ze ouder zijn zijn het vaak van die schreeuwers overal tussendoor... nee ook weinig aan.
Pas vanaf een jaar 10 begin ik ze een beetje leuk te vinden

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:36

Ik vind baby's juist het leukste, helemaal als ze lekker rustig op schoot zitten of in je armen liggen.

Zodra ze gaan praten gaat het allemaal berg afwaarts