[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 09:59

Shenavallie schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Mijn zoon is naar hem vernoemd. Wist je ook dat de dag ervoor ook iemand is overleden en hij de Oosterijkse vlag bij zich had om diegene te eren
Op vrijdag crashte al een landgenoot die Senna in het ziekenhuis bezocht, de fatale crash op zaterdag zag hij gebeuren en op zondag overleed hij zelf/

Als ik het mijn man vraag, dan weet hij dat ongetwijfeld gelijk, die volgde en volgt nog steeds alles op de voet. Ikzelf kan mij alleen deze herinneren door de enorme aandacht die er over was.

De klap die Max vorig jaar of twee jaar terug maakte was ook heftig. Gelukkig heeft hij die overleefd, maar jeetje...

En Grossjean 2 jaar geleden. Met die enorme vuurzee.

fjordjes

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 10:53

Wat ik ook nog steeds een bizar ongeluk vind is die van Alonso op circuit Barcelona in 2015. Toen hij uitstapte dacht hij dat hij 13 jaar was. Zijn ook een aantal theorieën over maar ik kan daar nu niks over vinden.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 12:09

fjordjes schreef:
Wat ik ook nog steeds een bizar ongeluk vind is die van Alonso op circuit Barcelona in 2015. Toen hij uitstapte dacht hij dat hij 13 jaar was. Zijn ook een aantal theorieën over maar ik kan daar nu niks over vinden.

Toevallig zag ik daar nog een TikTok over, dat hij geëlektrocuteerd zou zijn en nu gestopt is met verouderen :=

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 12:19

Niobe schreef:
fjordjes schreef:

Toevallig zag ik daar nog een TikTok over, dat hij geëlektrocuteerd zou zijn en nu gestopt is met verouderen :=

Ja dat idd, dat geloof ik niet. Maar wel apart wat er is gebeurd

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 13:10

Niobe schreef:
fjordjes schreef:

Huh?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 13:51

Ja omdat hij qua uiterlijk ook niet ouder lijkt te worden en omdat hij nog zulke goede prestaties levert in de f1 ondanks zijn leeftijd.

Gewoon een gekke complottheorie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 20:45

Niobe schreef:
Ja omdat hij qua uiterlijk ook niet ouder lijkt te worden en omdat hij nog zulke goede prestaties levert in de f1 ondanks zijn leeftijd.

Gewoon een gekke complottheorie

Ik vind hem eerlijk gezegd gewoon zijn leeftijd lijken, hij is 41 las ik. Dat had ik hem ook wel gegeven.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 21:17

Meerdere keren van dichtbij gezien... goede genen, maar wordt zeker wel ouder :P

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 22:09

Ik vind zijn uiterlijk ook bij zijn leeftijd passen. Hij gedraagt zich soms misschien 13, maar daar hebben meer mannen last van. :')

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 22:12

nicole_floor schreef:
Ik vind zijn uiterlijk ook bij zijn leeftijd passen. Hij gedraagt zich soms misschien 13, maar daar hebben meer mannen last van. :')

Daar ging mn drinken :') maar je hebt wel gelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 22:17

Suzanne F. schreef:
Bizar. Goed die uitleg er ook bij. Dat geeft achtergrond. Maar waarom zou hij gedacht hebben dat hij dit kon redden? Want als ik dit zo lees was dit eigenlijk onmogelijk op die diepte met die tank.
Hoogstwaarschijnlijk kreeg hij op een gegeven moment tijdens z'n duik te maken met stikstofnarcose, een soort high die je zintuigen en beoordelingsvermogen e.d. aantast. Je kunt er onder andere van gaan hallucineren, in verwarring raken, je extreem euforisch voelen etc. Het komt relatief vaak voor in de duiksport en is vrij onschuldig, mits je bepaalde voorzorgsmaatregelen neemt (zoals een buddy bij je hebben die je een aantal meter mee omhoog kan nemen waardoor het effect weer wegtrekt). Ga je solo duiken, zoals Yuri gedaan heeft, heb je die achtervang niet en ben je dus aan jezelf en je narcose overgeleverd als het gebeurt, en hoe dieper je gaat, hoe heftiger het effect.

Het is dus geen stoerdoenerij of overmoed wat een aantal mensen hier noemde. Of nou ja, de duik zelf wel, maar het door blijven gaan terwijl het niet goed ging, daar kon hij waarschijnlijk niks aan doen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 22:28

Ho even voor de zekerheid: dat is niet wat ik denk, maar wat de gekke theorieën zijn na dat ongeluk

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 22:54

Nah, meerdere mensen hier binnen dit topic denken dat wel degelijk, dus ik snap de aanvulling zeer zeker, fijn.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 23:11

Ik zei dat volgens mij wel. Iig het randje opzoeken voor de kicks.

Je uitleg is wel interessant Mkango. Dat daardoor idd niet meer goed in staat bent de situatie te beoordelen. Bedankt voor je uitleg.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-23 23:51

Ailill schreef:
Nah, meerdere mensen hier binnen dit topic denken dat wel degelijk, dus ik snap de aanvulling zeer zeker, fijn.

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik had het nog over Alonso :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 06:51

Zeg mijn naam maar gewoon. :)

Ik vind die duik gaan ondernemen daar onder vallen.
Want daar word vooraf aangegeven dat het dom is.
En dat lees je ook terug in die uitleg.

Als hij daar onder rond aan het dwalen is dat is idd geen stoer doen meer. Maar had hij als ervaren duiker kunnen weten dat dat het risico was.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 07:18

Lynn_Nikita schreef:
Ailill schreef:
49 jaar en een paar uur dus ;)

ik kan niet meer tellen maar mijn zoon is dan 50 jaar en 8 uur ouder dan hem

Jonger bedoel je ;)

Ik las net dit artikel: man wordt in vliegtuigmotor gezogen. Geen enge foto's.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/6746941 ... kn2VIbXoh0

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 08:03

Daar ben ik dus altijd bang voor als ik zonder sluit uit een groot vliegtuig moet stappen :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 09:38

Niobe schreef:
Ailill schreef:

Ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik had het nog over Alonso :=
Nope, ik had het niet over jou.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 15:53

xrobbiee schreef:
Ik kwam op tiktok het verhaal tegen van de byford dolphin implosie, dat was ook een submersible die door menselijke fouten is geïmplodeerd. Onderstaande link legt uit wat er gebeurt is en hoe dat heeft kunnen gebeuren.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Byford_Dolphin

En wil je nu weten hoe de duikers eruit zagen na de implosie? Daar zijn plaatsjes van in onderstaande link. Let op: sommige lijken nog op zichzelf, sommige is niet veel meer van over.

https://zero.sci-hub.se/5268/7dda7cee52 ... en1988.pdf

In deze situatie is trouwens wel iets anders gebeurd dan bij de Titan. Er is sprake geweest van een inwendige implosie, waardoor een sluisdeur met hoge snelheid door de ruimte is geschoten en verschillende mensen heeft verminkt. Door het grote drukverschil zijn er ook immense temperaturen bereikt en zijn ze als het ware gekookt. Daarom zien sommigen er nog intact uit.

Van de 5 in de Titan is niet meer dan gekookte smurrie over, daar zal niks herkenbaars van teruggevonden worden

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-23 19:11

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 12:02

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:55

Misschien door afscheidsbrief?

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 19:46

ista schreef:
xrobbiee schreef:
Ik kwam op tiktok het verhaal tegen van de byford dolphin implosie, dat was ook een submersible die door menselijke fouten is geïmplodeerd. Onderstaande link legt uit wat er gebeurt is en hoe dat heeft kunnen gebeuren.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Byford_Dolphin

En wil je nu weten hoe de duikers eruit zagen na de implosie? Daar zijn plaatsjes van in onderstaande link. Let op: sommige lijken nog op zichzelf, sommige is niet veel meer van over.

https://zero.sci-hub.se/5268/7dda7cee52 ... en1988.pdf

In deze situatie is trouwens wel iets anders gebeurd dan bij de Titan. Er is sprake geweest van een inwendige implosie, waardoor een sluisdeur met hoge snelheid door de ruimte is geschoten en verschillende mensen heeft verminkt. Door het grote drukverschil zijn er ook immense temperaturen bereikt en zijn ze als het ware gekookt. Daarom zien sommigen er nog intact uit.

Van de 5 in de Titan is niet meer dan gekookte smurrie over, daar zal niks herkenbaars van teruggevonden worden

Huh, zo heb ik dat ongeluk niet begrepen. Althans, niks over die deur die rondgevlogen zou zijn. Die zat juist muurvast en hebben ze met een speciaal apparaat open moeten maken. De man die zo verminkt was, was door het drukverschil door die kleine opening naar buiten gezogen, waardoor er weinig van hem over bleef.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 09:15

Volgens de lijkschouwer waren tekens die wijzen op zelfdoding. Hoe dan? :?