Britta31 schreef:.Het word zonnig met vanmorgen en vanmiddag regen.Hoe?
Heel veel mooie regenbogen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corinep schreef:Ik erger mij best vaak aan het verschil tussen belgen/nederlanders... Hier op het forum zie ik zo vaak misverstandjes en discussies en bijvoorbeeld iemand die totaal de verkeerde informatie geeft/krijgt gewoon door de grote verschillen tussen belgen en nederlanders. Ook de manier van praten verschilt best wel en zie vaak dingen verkeerd opgevat worden.
Overigens heb ik dat ook soms een beetje met Bokkers die in het buitenland wonen en over "hier" spreken, niet iedereen weet dat je niet in NL woont...
Ik zeg niet dat Belgen hier niet mogen posten maar zou bijna zeggen maak een optie van een vlaggetje bij je avatar zodat je aan kunt geven in welk land je woont. Zou wat mij betreft een hoop ergernis schelen
Urbanus schreef:corinep schreef:Ik erger mij best vaak aan het verschil tussen belgen/nederlanders... Hier op het forum zie ik zo vaak misverstandjes en discussies en bijvoorbeeld iemand die totaal de verkeerde informatie geeft/krijgt gewoon door de grote verschillen tussen belgen en nederlanders. Ook de manier van praten verschilt best wel en zie vaak dingen verkeerd opgevat worden.
Overigens heb ik dat ook soms een beetje met Bokkers die in het buitenland wonen en over "hier" spreken, niet iedereen weet dat je niet in NL woont...
Ik zeg niet dat Belgen hier niet mogen posten maar zou bijna zeggen maak een optie van een vlaggetje bij je avatar zodat je aan kunt geven in welk land je woont. Zou wat mij betreft een hoop ergernis schelen
D’n evenaar loopt niet door uwen gat.
corinep schreef:Ik zeg niet dat Belgen hier niet mogen posten maar zou bijna zeggen maak een optie van een vlaggetje bij je avatar zodat je aan kunt geven in welk land je woont. Zou wat mij betreft een hoop ergernis schelen
Pandora2 schreef:corinep schreef:Ik zeg niet dat Belgen hier niet mogen posten maar zou bijna zeggen maak een optie van een vlaggetje bij je avatar zodat je aan kunt geven in welk land je woont. Zou wat mij betreft een hoop ergernis schelen
En bedankt.![]()
Het land waar ik woon staat gewoon in mijn profiel. Neem tenminste de moeite om dit even te lezen. Probleem opgelost