Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:31

Ik ben achter iets aparts gekomen op Facebook. Iemand had mij een paar dagen geleden een vriendschapsverzoek gestuurd, had er nog niet op gereageerd maar diegene had wel al dingen geliked. Hoe kan dat? Mijn Facebook staat niet zichtbaar voor mensen die geen vrienden zijn maar schijnbaar kom diegene wel dingen liken. Nu ken ik diegene wel persoonlijk dus dat vind ik niet erg maar betekent dat dan dat als iemand mij een vriendschapsverzoek stuurt diegene al kan kijken op mijn afgeschermde Facebook pagina?
Oh en wat geliked was staat niet openbaar.

Kookaburra

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:52

Had je niet een gemeenschappelijke vriend getagd in je berichten?

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 22:54

Ja in beide berichten idd. Dan zal dat het wel geweest zijn, ik vond het al zo raar.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:29

Dat kan dan inderdaad :j

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:33

Waarom hebben ze in godsnaam parfum gedaan in maandverband? Nu ruikt mijn poes steeds naar oude oma parfum! Mijn poes hoeft niet te ruiken als een opoe als ze op visite is hoor! Dat ze er is vind ik al vervelend genoeg.

Ik zie het ook niet op de verpakking staan, en heb het nu bij diverse merken gehad. Echt, waarom?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 23:55

fohadie schreef:
Waarom hebben ze in godsnaam parfum gedaan in maandverband? Nu ruikt mijn poes steeds naar oude oma parfum! Mijn poes hoeft niet te ruiken als een opoe als ze op visite is hoor! Dat ze er is vind ik al vervelend genoeg.

Ik zie het ook niet op de verpakking staan, en heb het nu bij diverse merken gehad. Echt, waarom?

Ohgod, horror :+
Is dat niet zo'n rozen geur?

Het is altijd zo'n typische geurtje ja, heel naar. Ooit, long time ago, eens zo'n Vogue sigaret gerookt. Dat had ook zo'n rozen (of wat het ook is) 'smaak' en linkte ik direct naar maandverband.
Zo'n gore mindfuck dat ik het ongeveer 10 jaar later nog weet :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:04

Echt smerig ja. Ik ruik het soms ook wanneer mensen het in dragen. Smerig wc luchtje. Volgens mij heeft Always het sowieso. De laatste keer dat ik het moest gebruiken was Libresse nog zonder geur maar dat kan al wel een jaar geleden zijn dus weet niet of dat nog zo is.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:34

Libresse heeft (goddank) nog geen geparfumeerd maandverband/inlegkruizen. Hoop dat dat zo blijft.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 08:19

Dat heeft niet elk maandverband of inlegkruisje hoor. Even opletten welke je koopt.
Ik heb goedkope van de Kruidvat en daar zit het niet op.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-22 09:30

Maar waarom doen ze dat, lijkt mij ook nog niet eens gezond.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:58

Suzanne F. schreef:
Dat heeft niet elk maandverband of inlegkruisje hoor. Even opletten welke je koopt.
Ik heb goedkope van de Kruidvat en daar zit het niet op.

Ik heb nu dus goedkope van Kruidvat. :+

En had goedkope van de AH. Ik zie het ook niet op de verpakking staan, want ik weet dat er ook goedkope van AH en Kruidvat zijn zonder. En om nu aan elk pakje te gaan ruiken...

Maar IDD wat is de reden dat dit gedaan wordt? En ik ben idd bang dat anderen het ook kunnen ruiken. -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:23

Bij de Kruidvat laatst per ongeluk maandverband met kamillegeur gekocht. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:24

c_alsemgeest schreef:
Maar waarom doen ze dat, lijkt mij ook nog niet eens gezond.
Je moet wat om die vieze, onreine lucht die om menstuerende vrouwen heen hangt te maskeren hè. 8)7 Gevalletje ‘de jaren ‘50 belden, ze willen hun misogyne ideeën over menstruatie terug.’ :=

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:48

Ik heb toch altijd het idee dat het parfumgeurtje van always meer opvalt dan de geur van menstruatie.. Maar uiteraard moet je dan wel vaak genoeg verschonen :o

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:49

Bij Always is het toch met geur als er 'fresh' op staat?
Ben er ook al een paar keer ingetrapt.

Maar ik ben na 17 jaar sowieso weer nieuw hiermee :') inclusief de schaamte om het te kopen :')
Al is die gelukkig wel weer verdwenen. Er over praten is dan weer geen enkel probleem.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:49

Femek2902 schreef:
Ik heb toch altijd het idee dat het parfumgeurtje van always meer opvalt dan de geur van menstruatie.. Maar uiteraard moet je dan wel vaak genoeg verschonen :o

Ik heb nog nooit menstruatie geroken????

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:56

Ik heb geen idee eigenlijk, ik koop altijd libresse in de aanbieding. Die hebben niets met geur. Always krijg ik zo'n rauwe onderkant van, niet echt prettig.

Hahah hier geen schaamte om het te kopen trouwens, alleen als ik dan bij de kassa sta en mezelf erop betrap dat ik ook chocolade en pijnstillers heb en dat bij elkaar ligt.. De essentiels noem ik het dan maar.

Qua geur, als het maandverbandje verzadigd is of te lang gedragen wordt ruik je oud bloed. Als je het te lang in het afvalemmertje laat zitten wordt het helemaal een vies luchtje :') Dus optijd verwisselen en niemand zal iets ruiken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:02

Ik wilde net zeggen, ik ben gewoon niet te zuinig met dat spul. Liever een keer te vaak dan te weinig wisselen. En goed verpakken helpt ook, je hebt die wikkel niet voor niks.

Pijnstillers en chocola heb ik eigenlijk niet nodig. Ja chocola, maar dat heb ik dag in dag uit nodig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 11:38

Femek2902 schreef:
Het was dan ook sarcastisch. :))

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-22 20:51

Hoe kan je de tijd tussen je deur openen en het afgaan van het alarm veranderen bij verisure? Ik kan het niet vinden in de app... maar misschien kijk ik er overheen.
Hij gaat nu binnen 3 seconden af... en dat is iets te snel om de afstand te overbruggen _O-
Als het niet via de app kan, ga ik morgen wel even bellen. :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:00

Er was toch ook een topic waar je een verzorgpaard kan aanbieden?Kan het niet vinden.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 11:57

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-22 20:49

c_alsemgeest schreef:
Hoe kan je de tijd tussen je deur openen en het afgaan van het alarm veranderen bij verisure? Ik kan het niet vinden in de app... maar misschien kijk ik er overheen.
Hij gaat nu binnen 3 seconden af... en dat is iets te snel om de afstand te overbruggen _O-
Als het niet via de app kan, ga ik morgen wel even bellen. :')

Update... ik hoef geen churandy martina meer te zijn om mijn deur te openen zonder het alarm af te laten gaan.
Hij stond per ongeluk op 3 sec ipv 30 :') Maar ze hebben het meteen gefixt.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 11:57

Ik vraag me af wat de stoffige plek op de muur is die ik net geverfd heb. Het is een binnenmuur, dus lekkage (en dus schimmel) lijkt me niet logisch. Ook is de plek niet logisch, ergens halverwege de muur op een meter hoogte.
Er zat eerder ook al een soortgelijke plek, maar ik moest de muur nog schilderen (dus er niet enorm veel aandacht aan besteed), dus heb het recent schoongemaakt en toen geverfd. En nu komen er weer vlekken op lijkt het. Doet me dan toch denken aan schimmel maar het lijkt net stof, je kan het ook wat uitwrijven. Ik heb echt geen idee :?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 12:53

Schimmel kan heel droog zijn, stoffig en uit te wrijven. Het hoeft zeker geen natte schimmel te zijn.

Ik vraag me ook iets af. Als ik filmpjes van paarden in vrijheidsdressuur tegenkom, meerdere paarden tegelijk door een handler, valt het me altijd op dat die paarden helemaal niet vrolijk kijken. Oren naar achteren, opgetrokken neus. Nee, geen "ik luister naar de baas-onstpannen naar achteren flapper oren". Ik vind dat soort filmpjes vaak helemaal niet prettig om te zien.