Zonder mogelijkheid online

En of mensen daar met covid zitten. Want wie gaat er nu thuis blijven als je geen derde kans krijgt en wel geleerd hebt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Ja het is allemaal ,,als,, het zou kunnen,,
Voor het geval dat,,...
Boosteren, boosteren, boosteren. Of je daarvoor nog veel animo gaat krijgen is ook maar de vraag. Intussen zit je wel met keurig je 2 vaccinaties gehad te hebben weer in een lockdown!
Oh en wat Maurice vind zal me een zorg zijn. Maar het woord ,paniek lockdown, vind ik bij deze wel passen
Popstra schreef:Boosteren, boosteren, boosteren. Of je daarvoor nog veel animo gaat krijgen is ook maar de vraag. Intussen zit je wel met keurig je 2 vaccinaties gehad te hebben weer in een lockdown!
sureido schreef:Nu toch tentamen maandag met 500 man, jippie.
Zonder mogelijkheid online![]()
En of mensen daar met covid zitten. Want wie gaat er nu thuis blijven als je geen derde kans krijgt en wel geleerd hebt.
PSvanLot schreef:moonsparkle schreef:Ik ook maandag tentamen
Je mag niet meer dan 2 mensen bij je thuis uitnodigen... Maar de uni mag er wel een dikke tiental uitnodigen in een ruimte...
Huertecilla schreef:PSvanLot schreef:
Je mag niet meer dan 2 mensen bij je thuis uitnodigen... Maar de uni mag er wel een dikke tiental uitnodigen in een ruimte...
Je vergelijkt appels met peren.
Bedenk dat de uni een hoger % jonge, gezonde mensen omvat dat de rest van de samenleving.
Dat nog even afgezien van de prioriteit.
Lindor92 schreef:Ik baal er zo van! Bijna 35 weken zwanger. Vriend 3 weken bij huis en waren van plan om lekker erop uit te gaan met onze dochter, aangezien ik ook wel wat afleiding kan gebruiken.
Worden zo nog lange 5 weken
OleJon schreef:Werkelijk dat jullie die poppenkast nog geloven, ze banketstaaf maar wat. Polarisatie tot en met. Zoals ik eerder al zei. Ze zijn de agenda aan het uitrollen. Om mensen maar aan het prikken te krijgen. En gelukkig worden steeds meer mensen wakker, die al 2 prikken hebben gehad. Geen 3de nemen. En als de mensen echt zo bang voor corona waren, dan was het vandaag ook niet zo druk in de winkels.