Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:18

Dat klinkt als een levensgevaarlijke winkel! :oo

#shopdrang

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:19

Gelukkig veel te ver weg Roos. :') :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:41

marleen_88 schreef:
Gelukkig veel te ver weg Roos. :') :')

Oh. Ja. Gelukkig maar. :+ :')

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 20:58

Hier kwam mijn moeder gisteren de nepboom brengen zodat ik die dit jaar kan gebruiken (heb de katten meegenomen dus zij kan deze kerst weer een echte neerzetten :Y)) dus binnenkort die maar eens opzetten :D

Verder bedacht ik met het bezoek vandaag nog tops. Drinkglazen en gebaksbordjes heb ik niet zo veel dus was wat lastig vandaag :+ mocht mijn santa wat tegenkomen dan hou ik mij aanbevolen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:21

Zeg, wat ik me net even bedenk. Misschien moeten we er even aan denken dat we de pakketten niet online frankeren? Ik krijg in mijn postnl app namelijk te zien waar het pakket vandaan komt. Inclusief naam en adres enzo. Als het goed is, is dat niet zo als je het in de winkel laat doen. Dan hoeft alleen de postcode en huisnummer erop als afzender.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:26

Ik heb echt nog nooit iets online gedaan, maar vind de app handig om te weten wanneer er iets onderweg is _O- Dus idd, gewoon in de winkel laten doen!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 21:34

Cynn schreef:
Ik heb echt nog nooit iets online gedaan, maar vind de app handig om te weten wanneer er iets onderweg is _O- Dus idd, gewoon in de winkel laten doen!

Online is iets van 50 cent goedkoper dus ik doe t meestal wel via de app. Maarja, niet zo leuk als je dan de hint niet meer nodig hebt xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:10

Met postcode en huisnummer kom je ook ver.. zeker als iemand z'n woonplaats hier gemeld heeft. Beetje jammer, kan het niet helemaal anoniem? Ja verkeerde postcode opgeven...

Ik wil altijd een kerstboom met kluit. Dan blijft ie wel goed tm maart binnen :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:11

idinn schreef:
Met postcode en huisnummer kom je ook ver.. zeker als iemand z'n woonplaats hier gemeld heeft. Beetje jammer, kan het niet helemaal anoniem? Ja verkeerde postcode opgeven...

Ik wil altijd een kerstboom met kluit. Dan blijft ie wel goed tm maart binnen :+

Misschien de postcode van een vriend/vriendin/familielid opgeven.
Wel goed om inderdaad bij stil te staan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:12

Ik denk dat ik vorig jaar als afzender de postcode van mijn ouders op heb geschreven. Die wisten ervan en zo was ik niet te traceren.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 22:38

Ik heb de oogontsteking van m’n zoontje overgenomen, lezen is niet zo fijn dus lig er een paar dagen uit -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-21 23:26

idinn schreef:

Maar daar heb je toch alleen jezelf mee als je dat gaat nazoeken, of als je je notificaties in de PostNL app aan laat staan en het zo te zien krijgt?

Ik heb noch de app noch een PostNL account, dus mijn Santa hoeft zich sowieso geen zorgen te maken dat ik in een oogopslag kan zien waar het pakket vandaan komt. :D

Beterschap, Jodym!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:09

Ik ben niet zo’n goede speurneus dus mijn SS kan via de app versturen :D

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:11

Marjo schreef:
Zeg, wat ik me net even bedenk. Misschien moeten we er even aan denken dat we de pakketten niet online frankeren? Ik krijg in mijn postnl app namelijk te zien waar het pakket vandaan komt. Inclusief naam en adres enzo. Als het goed is, is dat niet zo als je het in de winkel laat doen. Dan hoeft alleen de postcode en huisnummer erop als afzender.

Ik heb bij het postkantoor nog nooit mijn postcode en huisnummer hoeven doorgeven als ik een pakketje wilde verzenden.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 00:21

Dyphusion schreef:
Marjo schreef:

Ik heb bij het postkantoor nog nooit mijn postcode en huisnummer hoeven doorgeven als ik een pakketje wilde verzenden.

Het is toch zeer aan te raden om dat op het pakket te zetten. Als de bezorging dan om wat voor reden dan ook niet lukt, is er een afzender waar hij naartoe kan.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 02:01

Ja ik doe ook mijn pakket via de winkel verzenden. Dat is wel iets duurder, maar niet te traceren. Ik ga komend week de nachtdienst in. Hopelijk kan ik komende dagen nog even energie bij elkaar sprokkelen om te starten met mijn pakket. Het idee is er al, nu de uitvoering nog!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 02:14

Ik verstuur altijd via de winkel, maar bij mijn laatste pakket werd er wel gezegd om een afzender erop te zetten. Was ook een verrassing pakket, maar ging ook naar Frankrijk (Pien_2010 om hun te bedanken voor een fantastisch weekend met de camper in hun tuin geparkeerd:)) ). Daar stond natuurlijk wel de afzender in de kaart. Heb eigenlijk, in tegenstelling tot veel anderen, nooit problemen met postnl gehad, dus twijfel nog wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 08:48

Ik heb zelf de app ook niet, dus dat scheelt. Kan niet, omdat we een huisnummer delen met een ander stel. Dus ik kan sowieso niet zien wat en van waar iets eraan zit te komen. Postcode ouders ofzo is wel een goede.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-21 09:06

Beterschap Jody, als ik iets voor je kan doen stuur maar een pb volgens mij zit jij niet zo heel ver bij mij vandaan ;)

Santa ik heb je post ontvangen

Afbeelding

De opzichters houden in de gaten of ik ze op datum open maak :)

Afbeelding

De eerste heb ik de oplossing van gevonden maar nog niet de tijd gehad om daar iets mee te doen. Denk dat dat morgen of woensdag wordt.

Wij gaan vanmiddag naar de aquazoo in Leeuwarden ;) als t goed is blijft het droog

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:21

Zwaai je even als je langsrijdt? :))

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:42

ynskek schreef:
Beterschap Jody, als ik iets voor je kan doen stuur maar een pb volgens mij zit jij niet zo heel ver bij mij vandaan ;)

Santa ik heb je post ontvangen

[ [url=m/B65PAu.jpg]Afbeelding[/url] ]

De opzichters houden in de gaten of ik ze op datum open maak :)

[ [url=m/9zMabi.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste heb ik de oplossing van gevonden maar nog niet de tijd gehad om daar iets mee te doen. Denk dat dat morgen of woensdag wordt.

Wij gaan vanmiddag naar de aquazoo in Leeuwarden ;) als t goed is blijft het droog

Wat leuk..

mocht mijn SS denken ow dat ga ik ook doen. van 15 tot 19 nov ben ik weekje op vakantie dus open ik mijn post later. haha maar voel je niet verplicht. Hints in het pakket is ook helemaal prima :D

hier nog een top: brandnetel thee.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 09:54

Kwam hier nou iets voorbij over een action.... maar dan groter en meer :):) . Ik denk niet dat die hier in de buurt zit anders had ik hem vast al ontdekt :=.

Hier komt vandaag trouwens een kadotje binnen voor mijn lootje. O:)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 10:42

Oja nog een grote top, algemeen verhaal.
Maar ik blijf dol op cadeautjes uitpakken! Dus alles apart ingepakt maak je me zeer blij mee. :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 10:49

Ik ga vandaag shoppen, hopelijk kan ik slagen voor mijn lootje. Maar een uitdaging wordt het wel dit jaar.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 11:09

Meliaforever schreef:
Voor een moestuin heb ik geen ruimte en ik gebruik vaak ook geen verse kruiden. Wel vind ik een aardbeiplant leuk.

Kerstboom gaat hier op na sinterklaas.

Mocht je toevallig in de buurt van de Noordoostpolder komen, ik heb hier nog onbeperkt stekjes van aardbeienplanten staan. ;-)