#shopdrang
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Met postcode en huisnummer kom je ook ver.. zeker als iemand z'n woonplaats hier gemeld heeft. Beetje jammer, kan het niet helemaal anoniem? Ja verkeerde postcode opgeven...
Ik wil altijd een kerstboom met kluit. Dan blijft ie wel goed tm maart binnen
idinn schreef:Maar daar heb je toch alleen jezelf mee als je dat gaat nazoeken, of als je je notificaties in de PostNL app aan laat staan en het zo te zien krijgt?Met postcode en huisnummer kom je ook ver.. zeker als iemand z'n woonplaats hier gemeld heeft. Beetje jammer, kan het niet helemaal anoniem? Ja verkeerde postcode opgeven...
Ik wil altijd een kerstboom met kluit. Dan blijft ie wel goed tm maart binnen
Marjo schreef:Zeg, wat ik me net even bedenk. Misschien moeten we er even aan denken dat we de pakketten niet online frankeren? Ik krijg in mijn postnl app namelijk te zien waar het pakket vandaan komt. Inclusief naam en adres enzo. Als het goed is, is dat niet zo als je het in de winkel laat doen. Dan hoeft alleen de postcode en huisnummer erop als afzender.
Dyphusion schreef:Marjo schreef:Zeg, wat ik me net even bedenk. Misschien moeten we er even aan denken dat we de pakketten niet online frankeren? Ik krijg in mijn postnl app namelijk te zien waar het pakket vandaan komt. Inclusief naam en adres enzo. Als het goed is, is dat niet zo als je het in de winkel laat doen. Dan hoeft alleen de postcode en huisnummer erop als afzender.
Ik heb bij het postkantoor nog nooit mijn postcode en huisnummer hoeven doorgeven als ik een pakketje wilde verzenden.
ynskek schreef:Beterschap Jody, als ik iets voor je kan doen stuur maar een pb volgens mij zit jij niet zo heel ver bij mij vandaan
Santa ik heb je post ontvangen
[ [url=m/B65PAu.jpg]Afbeelding[/url] ]
De opzichters houden in de gaten of ik ze op datum open maak
[ [url=m/9zMabi.jpg]Afbeelding[/url] ]
De eerste heb ik de oplossing van gevonden maar nog niet de tijd gehad om daar iets mee te doen. Denk dat dat morgen of woensdag wordt.
Wij gaan vanmiddag naar de aquazoo in Leeuwardenals t goed is blijft het droog