Algemeen Coronatopic #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 09:53

Cer schreef:
Ik heb even gegoogled... azytromycine is een antibioticum en prednisolon is een onstekingsremmer.
"als hij zich wil dopen met die zooi"... ik snap wat je wilt zeggen, maar het is nu niet zo alsof hij zn lijf vol heeft gespoten met amfetaminen, cocaïne, steroïden (testosteron), EPO of corticosteroïden.. B-)
Hij heeft prive artsen (de man is multi miljonair) en sportman, er zal heus wel iemand op hem letten...

Tsja, Michael Jackson had ook zijn prive arts, en zo zijn er meer. Of die goed op hun ''client'' letten of meer op hun bankrekening? Heb zo mijn twijfels.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 09:56

Cer schreef:
Ik heb even gegoogled... azytromycine is een antibioticum en prednisolon is een onstekingsremmer.
"als hij zich wil dopen met die zooi"... ik snap wat je wilt zeggen, maar het is nu niet zo alsof hij zn lijf vol heeft gespoten met amfetaminen, cocaïne, steroïden (testosteron), EPO of corticosteroïden.. B-)
Hij heeft prive artsen (de man is multi miljonair) en sportman, er zal heus wel iemand op hem letten...

Dat is toch precies wat ik zeg?
In verhouding met wat een wielrenner naar binnen spuit is dit maar een walk in the park.

BigOne

Re: Algemeen Coronatopic #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:06

Sizzle, hoezo wat een wielrenner naar binnen spuit? Er zijn in elke sport mensen die van alles proberen, niet alleen wielrenners.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:07

Ik vond het nogal 'overdreven' overkomen: "dopen met die zooi" .. alsof hij hele rare dingen had gebruikt... :)

Citaat:
Of die goed op hun ''client'' letten of meer op hun bankrekening? Heb zo mijn twijfels.

True, maar goed, als je op iedereen moet gaan letten.
Buiten dat ik Michael Jackson eigenlijk niet echt met iemand anders te vergelijken vind..

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:09

Cer schreef:
"Antibioticum azitromycine en prednisolon"
Ah, dat kon ik uit het bericht niet halen... ik zag "Monoclonal Antibody" staan, en dat is een goedgekeurde behandeling..

Ik denk niet dat veel mensen hem na kunnen doen, met zn prive dokters, transfusies, bloedtesten en t hele circus :+ Plus dat hij aangeeft dat Corona geen 'feestje' is.. (of het vergelijkt met de griep, zoals sommigen doen)

Hij is meer van de vitamines enzo... dat hij ivermectine neemt, verbaast me, maar goed, hij heeft ook artsen in zn podcast gehad die dat prima vonden. En zolang je niet overdosed kan je er misselijk van worden...
En... hij woont tegenwoordig in Texas....dus sja.. :+

Mijn kapster heeft ook al maanden ivermectine in huis en nog wat andere troep.
Allemaal via internet besteld.
Maar het vaccin neemt ze niet, omdat ze dat niet vertrouwt :D

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:23

bigone schreef:
Sizzle, hoezo wat een wielrenner naar binnen spuit? Er zijn in elke sport mensen die van alles proberen, niet alleen wielrenners.

Het was illustratief uiteraard en niet bedoeld als complete lijst van iedere sport of sporter die ooit iets geslikt of gespoten heeft.

Ik snap domweg niet waarom zulke mafkezen überhaupt de media halen enkel omdat ze geld hebben. De buuf van mijn moeder smeert een gezegend olietje tegen covid, die komt (gelukkig) ook niet in de krant.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:26

"de media halen omdat ze geld hebben".... ik denk niet dat jij weet wie Joe Rogan is :+ of je moet de wielrenners bedoelen.. die ken ik dan weer niet..
maar dat geeft niet, je kunt niet iedereen kennen....

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 10:58

Die halen de media niet omdat ze covid onzin verspreiden, ze hadden door gebruik van social media al een miljoenen publiek. Daar maken ze nu gebruik van om bullshit te verkondigen, helaas. Voorbeelden genoeg, Rogan,Kroes,Femke, Thierry enzenz

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:09

Even hoor... Rogan vergelijken met Thierry vind ik niet helemaal juist.
Op die video zegt hij NIET dat je ivermectine moet gebruiken of dat Covid niet bestaat...

sjeeees kunnen jullie een bericht nóg meer uit zn context halen.... 8)7

De wielrenners halen de media omdat ze doping gebruiken (niet omdat ze sporten ofzo natuurlijk).
Rogan haalt de media niet omdat hij 1 van dé bekenste sport omroepers is of al jaren dé nr 1 podcast heeft, maar omdat hij covid onzin wil verspreiden...
jongens, kom even van het high horse... :n

Maar goed, maakt allemaal niet uit natuurlijk, en heeft op zich niet veel met het actuele Corona verhaal van doen...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:22

Och, heel veel van die anti Corona figuren hebben het al niet of nauwelijks overleefd dus zal wel een keer omslaan.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:33

bigone schreef:
Och, heel veel van die anti Corona figuren hebben het al niet of nauwelijks overleefd dus zal wel een keer omslaan.

Whut... ik ben je nu helemaal kwijt Bigone.. wat bedoel je precies?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:43

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:44

Cer schreef:
bigone schreef:

Whut... ik ben je nu helemaal kwijt Bigone.. wat bedoel je precies?

Dat er nogal wat bekende mensen zijn overleden door Corona die eerder fel tegen maatregelen en vaccinatie waren. Vooral in Amerika.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:47

Cer schreef:
Ik vond het nogal 'overdreven' overkomen: "dopen met die zooi" .. alsof hij hele rare dingen had gebruikt... :)

Citaat:
Of die goed op hun ''client'' letten of meer op hun bankrekening? Heb zo mijn twijfels.

True, maar goed, als je op iedereen moet gaan letten.
Buiten dat ik Michael Jackson eigenlijk niet echt met iemand anders te vergelijken vind..

Michael had ook artsen die op hem 'letten' en dat is dus niet altijd even arts waardig, of jij hem te vergelijken vind of niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 11:53

Maar even, mensen... hoe komen we nu van Joe Rogan bij Corona ontkenners uit?

Of is dit gewoon iets wat jullie wilden vermelden? Is er een soort triggerwoord waardoor het dan volledig ineens de kant van corona ontkenners op gaat? :')
want volgens mij ging het daar niet over... althans, Rogan is geen Corona ontkenner... maar ik ben heel benieuwd hoe dit bedoelt wordt...

Citaat:
Michael had ook artsen die op hem 'letten' en dat is dus niet altijd even arts waardig, of jij hem te vergelijken vind of niet.
nou ja, dan volgt er een heel simpel 'nou en?'.. volwassen mensen mogen op zich nog steeds zelf weten wat ze doen, en zo kun je dus alle artsen overal wel in twijfel trekken.. maar prima :j (over conspiracy's gesproken... 8-) )

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:04

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:05

Cer schreef:
Maar even, mensen... hoe komen we nu van Joe Rogan bij Corona ontkenners uit?

Of is dit gewoon iets wat jullie wilden vermelden? Is er een soort triggerwoord waardoor het dan volledig ineens de kant van corona ontkenners op gaat? :')
want volgens mij ging het daar niet over... althans, Rogan is geen Corona ontkenner... maar ik ben heel benieuwd hoe dit bedoelt wordt...

Citaat:
nou ja, dan volgt er een heel simpel 'nou en?'.. volwassen mensen mogen op zich nog steeds zelf weten wat ze doen, en zo kun je dus alle artsen overal wel in twijfel trekken.. maar prima :j (over conspiracy's gesproken... 8-) )

Zeldzaam hoor, haal er ook nog conspiracy's bij. Creatieve geest heb je.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:11

Mij kan het geen drol schelen wat mensen spuiten en slikken. Dat dit soort zinloze informatie over een individu beschikbaar is voor de wereld geeft voor mij meer aan hoe groot de afvalberg is die internet heet.
Is inderdaad niet specifiek voor covid relevant. Valt voor mij onder een nieuwkopje als: Anky van Grunsven eet iedere dag 4 Pizzas (nee dat is natuurlijk niet echt zo).

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:11

CharleyT schreef:
Zeldzaam hoor, haal er ook nog conspiracy's bij. Creatieve geest heb je.

Ja, draai het om... ook een bekende tactiek... :j

Maar jij zegt toch zelf dat Michael Jackson ook een arts had die wellicht niet het beste met hem voor had?
Maar uiteindelijk moet iemand ergens een arts toch raadplegen .. dus op het moment dat iemand onder begeleiding van een arts staat, kan je toch niet veel meer doen? Of hoe zie jij dat dan?
Want anders kun je bij 'ja maar hij ging naar een dokter' altijd zeggen 'ja maar de arts van Michael Jackson was ook een prutser'... of hoe zie je dat dan?

Sizzle: wat bedoel je dan met
Citaat:
Ik snap domweg niet waarom zulke mafkezen überhaupt de media halen enkel omdat ze geld hebben.
.. want waarom is het perse een mafkees en waarom denk je dat hij alleen in de media is omdat hij geld heeft?
Laatst bijgewerkt door Cer op 02-09-21 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:13

bigone schreef:
Goede berichten mbt long-covid.

Kans op long covid helft kleiner wanneer je alsnog besmet wordt na vaccinatie

https://www.destentor.nl/gezond/kans-op ... ~a9a88ec5/

Nou, dan lijkt het me handig dat we maatregelen voor gevaccineerden loslaten :j Want als je besmet wordt na je vaccinatie, wordt je kans op long covid kleiner blijkbaar...

Of is dat niet hoe ik de zin moet lezen... :+ (ik vond het een beetje een kromme zin.. :D )

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:30

Cer schreef:
sjeeees kunnen jullie een bericht nóg meer uit zn context halen.... 8)7

jongens, kom even van het high horse... :n

en heeft op zich niet veel met het actuele Corona verhaal van doen...

Verdeel, verwar, oninformeer en vervolgens een mening op drijzand. Dat ís het Covid verhaal toch?!

Zit nu in een kroep in het midden van het niets. Écht alleen maar woestijn, de enige echte officiële van Europa. Alleen maar stoffige heuvels tot aan de horizon. Oude pallets als terrasafscheiding, de afwatering van de rammelde airco van de ´bar´ loopt naar een wanhopig vetplantje; het enige groen van de uitspanning :D
Wél WiFi én de +:)+ toiletten gecertificeerd ontsmet en Covid-veilig _O- Wéér een voordeel.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:31

Lees het onderzoek Cer. De kans om besmet te raken is kleiner, de kans om ziek te worden nog kleiner en van die mensen die ziek worden komt 50 % minder long covid voor dan bij ongevaccineerden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 12:38

bigone schreef:
Lees het onderzoek Cer. De kans om besmet te raken is kleiner, de kans om ziek te worden nog kleiner en van die mensen die ziek worden komt 50 % minder long covid voor dan bij ongevaccineerden.

Ik heb het gelezen :j

Zie mijn " :+ " en " :D "

Maar daar zijn ze dan wel snel achter, en dat is goed nieuws. Ook voor de gevaccineerden en het dus loslaten van de regels.. want dan is de angst voor LongCovid echt kleiner..

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 13:01

Cer schreef:
Sizzle: wat bedoel je dan met
Citaat:
Ik snap domweg niet waarom zulke mafkezen überhaupt de media halen enkel omdat ze geld hebben.
.. want waarom is het perse een mafkees en waarom denk je dat hij alleen in de media is omdat hij geld heeft?

Vervang geld door bekend. Ik vind het gewoon media diarree om informatie te verstrekken over wat iemand in zijn eigen individuele lijf zit te pompen. Dat is gewoon mijn mening en is niet anders als het gaat om de paus of de buurvrouw.
Als je zelf gaat zitten experimenteren met medicatie waarvan bewezen is dat het niet help dan ben je voor mij een mafkees. Of dat dan ivermectine of een boterham met pindakaas is maakt daarbij geen verschil. Waarom is dat een nieuwsitem?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 13:16

Het is nieuws omdat het een bekende amerikaan is, die zn shows moest afzeggen vanwege Corona en nieuwe data doorgeeft via zijn eigen mediakanaal, en in het bericht zegt dat hij oa ivermectine heeft genomen..
En gezien de komkommer tijd en dat mensen overal wat van moeten vinden, komt het in het nieuws... vermoed ik.

Dat hij corona ontkent, wordt er hier op dit forum een beetje bij verzonnen :+