die bidsprinkhaan(?) is een leuke vondst!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Amber_anne schreef:Super gaaf
De prijzen stijgen bij sommige kringlopen inderdaad de pan uit. Gelukkig hebben we hier in de buurt nog een goedkope waar ik vaak leuke dingen vind. Alle kleding is bijvoorbeeld 4 euro. Je kan er op zaterdag ook eten voor een klein prijsje dus dat doen we vaak ook
Deze had ik laatst voor een euro
[ Afbeelding ]

).

)
(elk 1,50)
totale schade was 40 euro. Mede door de 25 stuks garen van een eurootje per stuk.
PotjeMayo schreef:Vandaag naar een kringloop in Rhenen geweest. Wat een leuke winkel! Vriendelijk personeel en goede prijzen vind iktotale schade was 40 euro. Mede door de 25 stuks garen van een eurootje per stuk.
[ Afbeelding ]
Vlinder84 schreef:PotjeMayo schreef:Vandaag naar een kringloop in Rhenen geweest. Wat een leuke winkel! Vriendelijk personeel en goede prijzen vind iktotale schade was 40 euro. Mede door de 25 stuks garen van een eurootje per stuk.
[ Afbeelding ]
Wat leuk! Was het toevallig pelgro s kringloop?
Die is echt goedkoop, laatst nog een winterjas gescoord voor 3, 50.
Is ook vlakbij mij.
De dvd good will hunting is een goede keuze, gaat namelijk binnenkort van netflix af.
prompter schreef:Maar is wel kwaliteitsgaren toch? Volgens mij borduurde ik daar vroeger mee.
Ik ben vergeten er een foto van te maken, maar in Het Goed in Schiedam lag deze week een perfect onderhouden Lewa veelzijdigheidszadel. Mijn eerste zadel was ook een Lewa, gekocht in 1977 (!) en ik heb het nog steeds, is nog steeds bruikbaar. Was een Oost Duits merk, van lichtbruin leer met een iets andere kleur zitting, en super kwaliteit dik leer. Het zadel in de kringloop had ook van dat mooie dikke zachte leer. Ik ben altijd benieuwd welke weg zo'n zadel van pak hem beet 50 jaar oud heeft afgelegd