Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:13

Net alles in mijn agenda gezet. En het past niet eens. En ik heb zo'n agenda waar rechts leeg is zodat je daar alles kan opschrijven. Ik heb echt geen leven meer naast mijn studie vanaf morgen. :')

a.s week al echt 200 pagina's lezen waarvan 180 in het Engels = duurt langer. En volgende week al een onderzoeksvoorstel pitchen. HELP.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:21

Zebrastreep schreef:
Teveel spanning op mijn kaak wat doortrekt naar mijn oor en nek en hoofd.

Dat kan je rustig proberen te masseren, er staan goede video's op YouTube. Dat doe ik ook vaak en dat helpt echt heel erg

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:36

Lestrange01 schreef:
Zebrastreep schreef:
Teveel spanning op mijn kaak wat doortrekt naar mijn oor en nek en hoofd.

Dat kan je rustig proberen te masseren, er staan goede video's op YouTube. Dat doe ik ook vaak en dat helpt echt heel erg

Ik probeer het inderdaad wel eens maar pak dan vooral mijn nek door een soort drukpunten massage te gebruiken. Erg pijnlijk maar helpt wel. Eigenlijk helpt afleiding vooral het allerbeste dus ben mijn verslag maar aan het doorlezen en aanpassen. Dan is in ieder geval de focus op wat anders.

Alleen dat we zo uit eten gaan vindt ik dan vervelend. Ook al ontspant eten vaak wel aan de kaak.

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:36

Marije_1997 schreef:
Dat ik geen zin heb om morgen naar m'n werk te gaan. Hoorde vrijdag doodleuk dat maandag het gesprek over m'n salaris plaats vind. Jammer dat dat niet even met me gecommuniceerd is. Maarja weet toch al dat er wss uit komt dat het wat anders zoeken word. Want voor 1300 netto in de 4 weken kan ik beter in de supermarkt werken

Maar ze hebben het vrijdag toch met je gecommuniceerd?

Ik zou proberen niet met dat gevoel in het gesprek te gaan, want dan heeft het natuurlijk weinig zin. Wie weet komt er gewoon iets positief uit. Maar je moet er wel wat voor willen vechten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 16:51

SinneJ schreef:
Marije_1997 schreef:
Dat ik geen zin heb om morgen naar m'n werk te gaan. Hoorde vrijdag doodleuk dat maandag het gesprek over m'n salaris plaats vind. Jammer dat dat niet even met me gecommuniceerd is. Maarja weet toch al dat er wss uit komt dat het wat anders zoeken word. Want voor 1300 netto in de 4 weken kan ik beter in de supermarkt werken

Maar ze hebben het vrijdag toch met je gecommuniceerd?

Ik zou proberen niet met dat gevoel in het gesprek te gaan, want dan heeft het natuurlijk weinig zin. Wie weet komt er gewoon iets positief uit. Maar je moet er wel wat voor willen vechten.

Contactpersoon van de detachering ja, last minute want dat was al even bekend. Net als dat ze blijkbaar willen verhogen in termijnen. Terwijl ik bij m'n vorige vwerkgever 2000 netto kreeg en nu krijg ik amper 1500 bruto per maand.

Wil er best m'n best voor doen. Maar het moet in 1x omhoog anders zoek ik iets sneller naar iets anders. Ik wil het chauffeurs vak in en goeie vriend van me weet wel wat adresjes die mensen zoeken

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:15

Lestrange01 schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik probeer het inderdaad wel eens maar pak dan vooral mijn nek door een soort drukpunten massage te gebruiken. Erg pijnlijk maar helpt wel. Eigenlijk helpt afleiding vooral het allerbeste dus ben mijn verslag maar aan het doorlezen en aanpassen. Dan is in ieder geval de focus op wat anders.

Alleen dat we zo uit eten gaan vindt ik dan vervelend. Ook al ontspant eten vaak wel aan de kaak.

De drukpunten in de buurt van je kaak zijn erg gevoelig omdat de zenuwen daar dichtbij liggen, je moet dus echt niet hard drukken want dat heeft weinig zin.

Eten helpt inderdaad ook, iets wat ook vaak helpt is je onderkaak zachtjes heen en weer bewegen, dat ontspant.

Maar harde dingen eten is vaak niet zo'n goed idee :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:25

Eindelijk leuke serie gevonden... staat ie op Videoland, en dat heb ik niet :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:29

Zertab schreef:

Wat zoek je in een serie?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:33

Captain schreef:
xDenies schreef:

Ooh dus niet de 22 euro waard? :P

Absoluut niet. :+ zou dat lekker spenderen aan een bioscoopbon naar een andere film haha!

Goed om te weten!! :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:33

MarcoBorsato schreef:
Zertab schreef:

Wat zoek je in een serie?

The Bold type, had ik het over. Maar humor, drama, beetje realistisch. Heb niets met geschiedenis, oorlog.

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:35

Oké, het is dus slecht om je haar te föhnen. Maar nat kammen is ook slecht. Dus hoe ga ik dit dan doen? :+ Ik heb conditioner in de vorm van spray, wat ik dus in moet sprayen als ik mijn haar gewassen heb en dus uit de douche ben. De spray ontklit ook meteen.

(Ja, ik probeer wat bewuster en gezonder mijn lichaam en dus ook haar om te gaan)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:37

Zertab schreef:
Oké, het is dus slecht om je haar te föhnen. Maar nat kammen is ook slecht. Dus hoe ga ik dit dan doen? :+ Ik heb conditioner in de vorm van spray, wat ik dus in moet sprayen als ik mijn haar gewassen heb en dus uit de douche ben. De spray ontklit ook meteen.

(Ja, ik probeer wat bewuster en gezonder mijn lichaam en dus ook haar om te gaan)

Gewoon de conditioner in je haar sprayen en dan je haar aan de lucht laten drogen? En dan borstelen als het droog is?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:38

MarJon schreef:
Zertab schreef:

Gewoon de conditioner in je haar sprayen en dan je haar aan de lucht laten drogen? En dan borstelen als het droog is?

Ga het proberen de volgende keer, maar ben bang dat ik er daarna niet meer doorheen kom met de borstel... (qua klitten)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:43

Zertab schreef:
Ga het proberen de volgende keer, maar ben bang dat ik er daarna niet meer doorheen kom met de borstel... (qua klitten)

Gewoon met beleid doen. :) Ik heb haar dat onwijs snel klit, soms zelfs met knopen erin, maar als ik het vlecht na het wassen en de volgende dag eerst even met m'n vingers de ergste klitten eruit haal, valt het daarna heel erg mee. Desnoods kun je ook met je vingers een beetje je haar doorkammen als het nog nat is.

Ik ben echt onwijs overprikkeld vandaag. Ben echt geneigd om iemand te slaan. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:45

Mkango schreef:
Zertab schreef:

Gewoon met beleid doen. :) Ik heb haar dat onwijs snel klit, soms zelfs met knopen erin, maar als ik het vlecht na het wassen en de volgende dag eerst even met m'n vingers de ergste klitten eruit haal, valt het daarna heel erg mee. Desnoods kun je ook met je vingers een beetje je haar doorkammen als het nog nat is.

Ik ben echt onwijs overprikkeld vandaag. Ben echt geneigd om iemand te slaan. :')

Ik was ze altijd in de ochtend, dus ik ga ze dan wel iets eerder ontklitten. Maar ga het eens proberen idd. Of eerst eens proberen om ze in te sprayen en dan te laten drogen aan de lucht. Kijken wat het resultaat is.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 17:58

Dat mijn nieuwe kapsel best tof is en de nadruk legt op mijn ogen, en ik nu vind dat ik er met oogmake-up veel beter uitzie. Maar ik ben veel te lui om elke dag make-up op te doen :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:05

Zertab, kijk eens naar de Curly Girl movement, ook geschikt voor mensen zonder krullen maar vooral gezond omgaan met je haar

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:07

Schuur_ schreef:
Zertab, kijk eens naar de Curly Girl movement, ook geschikt voor mensen zonder krullen maar vooral gezond omgaan met je haar

Is dat die movement waarbij je niet je haar mag wassen? Want daar ga ik niet aan beginnen...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:20

Zertab schreef:
Schuur_ schreef:

Is dat die movement waarbij je niet je haar mag wassen? Want daar ga ik niet aan beginnen...

Ik borstel eigenlijk maar 1x per week m’n haar. Ik laat het drogen aan de lucht (al föhn ik het ook wel is, heb erg dik haar) en verder gewoon op m’n kop met m’n vinger er door.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:21

Ik moet het wel elke dag borstelen, maar dan ga ik maar maximaal drie/vier keer door mijn haar heen met de borstel. Ik heb echt een ''ik kom net uit bed'' kapsel als ik opsta :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:28

Zertab schreef:
Schuur_ schreef:

Nee er is ook een topic over hier op bokt

[MWS] Curlsys methode/ tips voor krullend haar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 18:56

Voel opeens een enorme opruimwoede opkomen. (Is ook nodig). Maar ben echt moe. Deel van mij wil opruimen en een deel zegt: blijf rustig op de bank zitten tot het weg zakt. :')

Edit: met opruimen bedoel ik de hele boel verbouwen en minimaliseren. Dus dingen weg doen enzo.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 19:06

Zertab schreef:
Ik moet het wel elke dag borstelen, maar dan ga ik maar maximaal drie/vier keer door mijn haar heen met de borstel. Ik heb echt een ''ik kom net uit bed'' kapsel als ik opsta :')

Ik kan ook echt niet zo uit bed vertrekken hoor :+
Maar breng het gewoon in model met m’n vingers

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 19:09

lenaa_tje schreef:
Zertab schreef:

Ik kan ook echt niet zo uit bed vertrekken hoor :+
Maar breng het gewoon in model met m’n vingers

Dat werkt misschien bij mij ook wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 19:52

Zertab schreef:

Ik borstel m'n jaar gewoon iedere dag, en het is gezonder dan ooit. Door 1 keer in de week wassen zo nu en dan olie er in en verder niets er mee doen. Soms zet ik er wel een tang in, maar m'n haar kan het nu hebben