a.s week al echt 200 pagina's lezen waarvan 180 in het Engels = duurt langer. En volgende week al een onderzoeksvoorstel pitchen. HELP.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Zebrastreep schreef:Teveel spanning op mijn kaak wat doortrekt naar mijn oor en nek en hoofd.
Dat kan je rustig proberen te masseren, er staan goede video's op YouTube. Dat doe ik ook vaak en dat helpt echt heel erg
Marije_1997 schreef:Dat ik geen zin heb om morgen naar m'n werk te gaan. Hoorde vrijdag doodleuk dat maandag het gesprek over m'n salaris plaats vind. Jammer dat dat niet even met me gecommuniceerd is. Maarja weet toch al dat er wss uit komt dat het wat anders zoeken word. Want voor 1300 netto in de 4 weken kan ik beter in de supermarkt werken
SinneJ schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik geen zin heb om morgen naar m'n werk te gaan. Hoorde vrijdag doodleuk dat maandag het gesprek over m'n salaris plaats vind. Jammer dat dat niet even met me gecommuniceerd is. Maarja weet toch al dat er wss uit komt dat het wat anders zoeken word. Want voor 1300 netto in de 4 weken kan ik beter in de supermarkt werken
Maar ze hebben het vrijdag toch met je gecommuniceerd?
Ik zou proberen niet met dat gevoel in het gesprek te gaan, want dan heeft het natuurlijk weinig zin. Wie weet komt er gewoon iets positief uit. Maar je moet er wel wat voor willen vechten.
Lestrange01 schreef:Zebrastreep schreef:
Dat kan je rustig proberen te masseren, er staan goede video's op YouTube. Dat doe ik ook vaak en dat helpt echt heel erg
Ik probeer het inderdaad wel eens maar pak dan vooral mijn nek door een soort drukpunten massage te gebruiken. Erg pijnlijk maar helpt wel. Eigenlijk helpt afleiding vooral het allerbeste dus ben mijn verslag maar aan het doorlezen en aanpassen. Dan is in ieder geval de focus op wat anders.
Alleen dat we zo uit eten gaan vindt ik dan vervelend. Ook al ontspant eten vaak wel aan de kaak.
Zertab schreef:Oké, het is dus slecht om je haar te föhnen. Maar nat kammen is ook slecht. Dus hoe ga ik dit dan doen?Ik heb conditioner in de vorm van spray, wat ik dus in moet sprayen als ik mijn haar gewassen heb en dus uit de douche ben. De spray ontklit ook meteen.
(Ja, ik probeer wat bewuster en gezonder mijn lichaam en dus ook haar om te gaan)
MarJon schreef:Zertab schreef:Oké, het is dus slecht om je haar te föhnen. Maar nat kammen is ook slecht. Dus hoe ga ik dit dan doen?Ik heb conditioner in de vorm van spray, wat ik dus in moet sprayen als ik mijn haar gewassen heb en dus uit de douche ben. De spray ontklit ook meteen.
(Ja, ik probeer wat bewuster en gezonder mijn lichaam en dus ook haar om te gaan)
Gewoon de conditioner in je haar sprayen en dan je haar aan de lucht laten drogen? En dan borstelen als het droog is?
Zertab schreef:Ga het proberen de volgende keer, maar ben bang dat ik er daarna niet meer doorheen kom met de borstel... (qua klitten)
Mkango schreef:Zertab schreef:Ga het proberen de volgende keer, maar ben bang dat ik er daarna niet meer doorheen kom met de borstel... (qua klitten)
Gewoon met beleid doen.Ik heb haar dat onwijs snel klit, soms zelfs met knopen erin, maar als ik het vlecht na het wassen en de volgende dag eerst even met m'n vingers de ergste klitten eruit haal, valt het daarna heel erg mee. Desnoods kun je ook met je vingers een beetje je haar doorkammen als het nog nat is.
Ik ben echt onwijs overprikkeld vandaag. Ben echt geneigd om iemand te slaan.
Zertab schreef:Schuur_ schreef:Zertab, kijk eens naar de Curly Girl movement, ook geschikt voor mensen zonder krullen maar vooral gezond omgaan met je haar
Is dat die movement waarbij je niet je haar mag wassen? Want daar ga ik niet aan beginnen...
Zertab schreef:Schuur_ schreef:Zertab, kijk eens naar de Curly Girl movement, ook geschikt voor mensen zonder krullen maar vooral gezond omgaan met je haar
Is dat die movement waarbij je niet je haar mag wassen? Want daar ga ik niet aan beginnen...
lenaa_tje schreef:Zertab schreef:Ik moet het wel elke dag borstelen, maar dan ga ik maar maximaal drie/vier keer door mijn haar heen met de borstel. Ik heb echt een ''ik kom net uit bed'' kapsel als ik opsta
Ik kan ook echt niet zo uit bed vertrekken hoor![]()
Maar breng het gewoon in model met m’n vingers
Zertab schreef:Ik moet het wel elke dag borstelen, maar dan ga ik maar maximaal drie/vier keer door mijn haar heen met de borstel. Ik heb echt een ''ik kom net uit bed'' kapsel als ik opsta