Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:26

Bij mij is het nu gestopt >;)

Edit: grapje. Nu is het weer :')
Laatst bijgewerkt door Steeph op 26-02-20 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:27

Okeee nog steeds niks gehoord en ze neemt haar telefoon ook niet op. :+

Twijfel of ik eerst haar moeder bel of eerst langs ga.

Note: meisje is psychisch ziek en sinds 1 dag onverwachts thuis van de gesloten afdeling. :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 26-02-20 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:27

Dat de carnaval weer voorbij is -O- Weer terug naar het normale leven ;(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:31

MarlindeRooz schreef:
Okeee nog steeds niks gehoord en ze neemt haar telefoon ook niet op. :+

Twijfel of ik eerst haar moeder bel of eerst langs ga.

Note: meisje is psychisch ziek en sinds 1 dag onverwachts thuis van de gesloten afdeling. :+

Ik zou voor de zekerheid dan maar even haar moeder bellen.

Shavis91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:33

Klanten die te laat komen, en dan gaan zeuren dat ze te lang moeten wachten tot ze aan de beurt zijn voor hun afspraak want hun afspraaktijd is al verstreken.

Doedatje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:35

Dat een keuze maken zo moeilijk is

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:42

Vond het ook al irritant!

Was al bang dat het aan mij lag, het 06-verhaal. Maar mijn 06 is gegeven, ik weet nog steeds niet wie die persoon is en heb het gesprek een beetje afgekapt. Ik heb niet wat ze zoekt. In ieder geval had mijn collega ook een website of FB pagina kunnen geven … :l

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 18:46

Dat mijn verzorgster er mee stopt, omdat ze geen tijd meer heeft. Zo balen, want het ging zo leuk / goed en het is erg moeilijk om een goede te vinden dus extra balen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:06

Ohja, hier ook een verzorger ergernis: meisje kan niet vaak, meestal alleen vakanties. Prima, dan gaan we samen. Afgelopen zomer mocht zij een week alleen (met haar moeder) wat ze geweldig vond. Dus sleutel gegeven dat ze vaker kan gaan.

In een half jaar tijd is ze 1 keer mee geweest. Ik heb de sleutel dus terug gevraagd (als ie toch niet gebruikt wordt heb ik graag zelf een reserve)

Nu is het week vakantie dus gevraagd of ze mee wou: ‘ja heel graag!’

En weer hoor je niks. Ze kon woensdag of vrijdag mee, ik kan haar ophalen. Woensdag is inmiddels voorbij. (En nee, ik ap niet nog een keer, het is graag of niet. En anders maak ik wel de keuze dat het niet meer is. Het is dat het zo’n lieve meid is die echt heel leuk met de pony omgaat)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:21

Dat ik het woordje gehucht respectloos vind zoals het AD het gebruikt.
Zeg gewoon een klein dorpje. Niet gehucht. Iemand is vermoedelijk door een misdrijf om het leven gekomen. Dan vind ik het woord niet echt op zijn plaats

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 19:32

Dierenarts kosten van konijn , hij verdient zorg maar pff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:55

M’n ouders... loop al drie weken lang met hoofdpijn, kan alleen maar huilen, eet nauwelijks en wat ik eet, komt er net zo snel weer uit, maar nee “je kunt niet alleen maar de leuke dingen doen op werk” en “je moet onderaan beginnen.” Man, echt, ze weten bij lange na niet wat ik allemaal zonder morren bij andere banen of op stage heb gedaan, maar op het moment dat ik er écht goed doorheen zit en hun steun nodig heb, smijten ze gewoon weer doodleuk de deur voor m’n neus dicht. En dan is het volgende week weer janken als ze zien hoeveel ik ben afgevallen en er niet meer over wil praten.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 20:58

Kunnen mensen gewoon niet in het openbaar bier drinken. Die lucht :r

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:08

Mkango schreef:
M’n ouders... loop al drie weken lang met hoofdpijn, kan alleen maar huilen, eet nauwelijks en wat ik eet, komt er net zo snel weer uit, maar nee “je kunt niet alleen maar de leuke dingen doen op werk” en “je moet onderaan beginnen.” Man, echt, ze weten bij lange na niet wat ik allemaal zonder morren bij andere banen of op stage heb gedaan, maar op het moment dat ik er écht goed doorheen zit en hun steun nodig heb, smijten ze gewoon weer doodleuk de deur voor m’n neus dicht. En dan is het volgende week weer janken als ze zien hoeveel ik ben afgevallen en er niet meer over wil praten.

Oei ik schrik hier van :(. Kan ik iets voor je betekenen? Mag natuurlijk ook via PB. Al is het om even je hart te luchtten zonder dat er iemand oordeelt.. Ik hoop echt dat je je snel ietsje beter voelt, in ieder geval minder hoofdpijn. Kan je wel drinken? Zo nee, let je op eventuele uitdrogingsverschijnselen?

Overprikkeld zijn... Wederom. Nu een noice canceling koptelefoon gekocht, hopelijk dat ik me daardoor beter kan focussen en minder prikkels krijg op kantoor -O-. Crisissen van afgelopen week hielpen ook niet mee, maar toch...

Edit: ik erger me ook aan de stiefzussen van mijn vriend en een beetje aan mijn vriend :'). Hun moeder en mijn schoonvader worden allebei 60 dit jaar, dus we willen gezamenlijk een leuk cadeau geven. Maar er komt gewoon 0 input. Over een maand gaan we een weekend weg met hun om hun verjaardag te vieren (initiatief ouders en op hun kosten omdat ze dat leuk vinden om samen weg te zijn), en straks hebben we een last minute cadeau moeten regelen. Zou ik jammer vinden...

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:36

De haast onophoudelijke regen. Bah.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:44

Plotse rekening van bijna €5000,-.. Blijkt dat mijn fysio geen contract meer heeft met mijn zorgverzekeraar waardoor niet alles meer gedekt is. Beetje jammer alleen dat niemand mij hiervan op de hoogte heeft gebracht. :x :x :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:46

Oh wauw. Kun je zoiets niet in discussie trekken ofzo?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:47

dat een hoofdrol uit een favo serie van mij ineens dood blijkt... helemaal in de war even

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:49

DeMolenhoek schreef:
Oh wauw. Kun je zoiets niet in discussie trekken ofzo?

Ik heb dit vandaag geprobeerd, mijn fysio heeft het ook geprobeerd... Niets uit gekomen. Morgen moet ik naar iemand van de administratie bellen. Betaaltermijn van 14 dagen :'). Zijn ze gek geworden..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:50

Wow de het werkt weer goed in het topic. *\o/* :')

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:55

Bokt die de ‘ongelezen’ topics niet meer opent bij de nieuwste reactie maar gewoon bij een willekeurige oude reactie

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 21:55

Trui schreef:
Bokt die de ‘ongelezen’ topics niet meer opent bij de nieuwste reactie maar gewoon bij een willekeurige oude reactie

Dit inderdaad >;)

Misty444

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:04

Trui schreef:

Ik open dit topic nou net om dit te posten! :o

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:16

Ik blijf iedere keer steken in dit topic op de ena-laatste pagina. Vet irritant dit :') .
En ik wacht op een boek, maar het is een POD-constructie (printing on demand), en hij staat al sinds maandag in de status dat hij gedrukt/geprint moet worden. Ik wil het gewoon hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-20 22:16

Ik heb het alleen bij dit topic. Dan weet op pagina 144, dan weer bovenaan 146, dan weer 145. %)