Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:Ik krijg sinds gisteren als ik iets wil zoeken op marktplaats 0 resultaten gevonden. Zelfs al geef ik geen km s op... heel vreemd. Ook al typ ik iets in waar heel mp mee vol staat. Zowel op laptop als telefoon. Dus helaas uitgewinkeld even. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Suzanne F. schreef:Hier gisteren iets verkocht aan iemand op marktplaats. Ze zou het overmaken. Krijg ik ineens vannacht een bericht van Marktplaats dat het waarschijnlijk een frauduleuze gebruiker betreft en dat het account geblokkeerd is? Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt. Ja, ze bleef maar vragen over het product en dat werd wel beetje irritant maar ze wilde het toch graag hebben en zou het vandaag overmaken. Verder niks.
Suzanne F. schreef:Hier gisteren iets verkocht aan iemand op marktplaats. Ze zou het overmaken. Krijg ik ineens vannacht een bericht van Marktplaats dat het waarschijnlijk een frauduleuze gebruiker betreft en dat het account geblokkeerd is? Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt. Ja, ze bleef maar vragen over het product en dat werd wel beetje irritant maar ze wilde het toch graag hebben en zou het vandaag overmaken. Verder niks.
Jodhi schreef:Pfft, hoe lang houden jullie iets gereserveerd voor iemand?
Ik heb nu al 4 weken iets voor een persoon vastgehouden, meerdere keren gevraagd wanneer het opgehaald werd maar telkens onduidelijk/er om heen draaien.
En het gaat om iets van minder dan 10 euro![]()
Ben ik onredelijk als ik het aan een andere geïnteresseerde verkoop?
daffodil schreef:Jodhi schreef:Pfft, hoe lang houden jullie iets gereserveerd voor iemand?
Ik heb nu al 4 weken iets voor een persoon vastgehouden, meerdere keren gevraagd wanneer het opgehaald werd maar telkens onduidelijk/er om heen draaien.
En het gaat om iets van minder dan 10 euro![]()
Ben ik onredelijk als ik het aan een andere geïnteresseerde verkoop?
Onredelijk???? ik geef je een lintje vanwege je geduld.......je bent te goed voor deze wereldGewoon aan de volgende verkopen want dit is echt onzin om zo lang iets voor iemand te reserveren.