Yinthee schreef:DPD hier kan tijdreizen
Vanmorgen mail ontvangen dat ze vanavond zouden komen, ik moest werken dus direct de bezorgdatum gewijzigd naar morgen.
Zijn ze dus alsnog vanavond langsgeweest...en hebben het bij de bovenburen gedumpt.
Waarom wijzig ik dan een bezorgdatum, als ze zich hier toch niet aan houden?
Maar goed, bij de track en trace staat nu dus ook dat het bezorgd is op de 29e![]()
Ik vind het al vrij bizar om te horen dat je bij DPD iets aan kan passen (ondanks dat er niets verandert
), hier krijg je ineens een mail met 'we komen op datum X' zonder enige vorm van verdere info. Dus dat kan om 8:15 in de ochtend zijn of om 22:30 in de avond, of alles er tussen in. 
en hebben het bij de bovenburen gedumpt. 
Had ik dit van te voren geweten, dan had ik de moeite niet eens genomen om het op sturen. Les voor de volgende keer (check bij vader of ie echt alles mee heeft) 

Gaat om een kerst cadeau van m’n schoonbroer van €90 (Google nest hub). Al maakt dat nog niet eens uit, maar gewoon het principe. Vind dit echt niet oké. Ik kon jammer genoeg geen klacht indienen nog want de klantenservice is dicht momenteel maar dit ga ik morgen wel nog even doen. Er is niet gebeld of geklopt voor zover wij weten; normaliter slaat onze hond echt aan ook wanneer de bel gaat of er geklopt word ook. Rond die tijd waren wij met 3 man ook gewoon nog tv aan’t kijken (voetbal dus geen overheersend geluid ook) en hadden we dat normaal altijd gehoord als er iemand aan de deur zou staan. Echt bizar, bah bah. Hoe bedenkt iemand het toch om het gewoon daar neer te zetten en weg te gaan.
(of misschien überhaupt niemand geweest, ik sta niet de hele tijd voor het raam haha).