Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Aan de ene kant vind een koffiedate van 1,5/2 uur niet zo gek en het appen ook niet, maar ik snap ook wel dat het op deze manier nogal apart is. Een appje sturen heb ik geen moeite mee, tenzij die telefoon maar blijft gaan, een korte date ook niet. Maar afspreken waar je bij zit als je nog geen 'einde' aan de date aan het maken bent? Ik ben juist gaan lunchen/koffie drinken, omdat dat wat korter is/kan dan andere dates. Maar dat bespraken we wel van te voren en was juist omdat wat korters beter paste in de schema's. Oh en ik had toen ook afspraken daarna, maar dat had date ook, maar wel pas 2 uur later. (2 uur nadat de date al klaar was dus, dan hadden we in principe 3/3,5 uur de tijd voor de date voordat we weg moesten haha) Dat hadden we van te voren ook besproken juist.
Zinzi_jewel schreef:Het was een koffie date ?!
Koffie dates duren doorgaans geen uren .
Als de rest wel een leuk gesprek was en leuke kennismaking
Snap ik de reactie niet zo goed .
Snap t punt niet ..
Zeker omdat je later nog netjes bericht krijgt.
Moeilijk doen is ook een vak .
Geef dan gewoon aan dat je t vreemd vondt.
Zou ik doen.
En dan kun je t nog laten waaien
Silly1972 schreef:Serieus Zinzi? Omdat je het woord koffie in de date zet ben je verplicht om na een uur weer weg te gaan??
Dus als jij iemand op de koffie hebt en je vindt hem leuk, dan zet je hem na een uur de deur uit, want het was een koffiedate???
Oke dan hebben we beide een hele verschillende kijk op daten
En hij weet het, ik heb het daarna gezegd, maar daar werd niet op gereageerd.
Alleen dat hij ging slapen ( 2 uur na mijn bericht)
Ja dat denk ik inderdaad Dayanara.
Wat leuk, klikt goed dus
Silly1972 schreef:Zo probeerde de man van de voetbalkantine mij de te koppelen aan de hoofdsponsor.
Die man was 15jaar ouder, kop kleiner en dik.
Ja maar hij heeft geld hoor je dan.
Ja? En? Pffff