https://nl.shein.com/Watercolour-Print- ... -1727.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:O lief als je dat wil doen aaidaa!
[ [url=m/LbuFtL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wthb2d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben het eigenlijk niet zo met het vestje over deze jurk, maar weet even niet zo goed wat dan wel. De jruk is mouwloos, en dat vind ik echt te koid nu![]()
_kimm schreef:Mooie jurk hierboven.
Ik heb vandaag een simpele outfit.
[ [url=m/e4lhl9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopelijk komt mijn bestelling van about hou eindelijk binnen vandaag.
Resistance schreef:Oh San, wat een prachtige kleur jurk weer!
Kimm, heel vlot en lekker sportief!Erg leuk!
Ik wilde al twee jaar een witte broek, maar ik koop geen kleren voordat iets echt hélemaal is zoals ik het wil. En toen kwam ik laatst eentje op River Island tegen die echt alles mee had!Zelfs de knoop enzo waren de perfecte kleur. Alleen hadden ze 'm alleen nog maar in maat 32, en dat is meestal veel te klein. Alleen heb ik nog een river island broek in maat 32 omdat alles groot valt daar, dus de gok gewaagd. En hij is echt helemaal perfect!
![]()
Iedere cent waard. Ik ben zo gelukkig! Sorry voor deze random uitbarsting maar ik ben echt helemaal enthousiast; ik heb nooit een kledingstuk gehad wat meer naar wens dan deze broek.
[ [url=m/VfOZpX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tAhBFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
_sharonnn schreef:Wauw Kim je trui is leuk! Waar is ie van?
Ik heb een sollicitatiegesprek vanmiddag![]()
[ [url=m/zXqA40.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ik vind t zelf niet zo heel geslaagd. De rok trekt aandacht, maar de top ook. Ik zou zelf een hele rustige top kiezen, zonder kant en aparte halslijnen. Simpel en strak. Qua kleur kan t prima.
_San87_ schreef:.Resistance schreef:Oh San, wat een prachtige kleur jurk weer!
Kimm, heel vlot en lekker sportief!Erg leuk!
Ik wilde al twee jaar een witte broek, maar ik koop geen kleren voordat iets echt hélemaal is zoals ik het wil. En toen kwam ik laatst eentje op River Island tegen die echt alles mee had!Zelfs de knoop enzo waren de perfecte kleur. Alleen hadden ze 'm alleen nog maar in maat 32, en dat is meestal veel te klein. Alleen heb ik nog een river island broek in maat 32 omdat alles groot valt daar, dus de gok gewaagd. En hij is echt helemaal perfect!
![]()
Iedere cent waard. Ik ben zo gelukkig! Sorry voor deze random uitbarsting maar ik ben echt helemaal enthousiast; ik heb nooit een kledingstuk gehad wat meer naar wens dan deze broek.
[ [url=m/VfOZpX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tAhBFM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben jaloers. Niks moeilijker dan een goede witte broek vinden. Hij staat je super.
Resistance schreef:Dankjewel!
Dit is 'm, wellicht komen er nog maten binnen! Hij zit overal echt heel goed, en je merkt dat het een hele dikke, mooie kwaliteit is.
https://www.asos.com/nl/prd/11929332?ac ... pasteboard