Ts wat fijn dat het nu klaar is. Tenminste dat hoop ik. Niet dat je buren weer gaan stuiteren en dwarsliggen.
-Namiro-
Geplaatst: 25-02-25 22:18
Wat fijn dat er eindelijk een einde gekomen is aan deze langslepende toestand! Gefeliciteerd
Hopelijk blijft het nu rustig…
Daihyo
Geplaatst: 25-02-25 22:19
Oh wat fijn moonfight! Eindelijk duidelijkheid en eindelijk afsluiten. Hopelijk blijft het met de buren een leefbare situatie, want ruzie met de buren zit ook niemand op te wachten.
Gefeliciteerd! Eindelijk En buurvrouw is een zielepiet.
Sannens
Geplaatst: 25-02-25 22:28
Van harte gefeliciteerd! Wat enorm fijn dat het nu eindelijk klaar is!
Ik vind het afschuwelijk hoe de buren jullie behandeld hebben, maar tegelijkertijd had het Kadaster dus een fout gemaakt wat (als ze het niet nu hadden opgemerkt) ervoor gezorgd had dat de buren veel te veel grond hadden moeten afgeven.
Dus ik ben niet team Buren ofzo, maar ze hadden dus stiekem ook een beetje gelijk dat het allemaal niet klopte. De manier waarop is alleen echt niet oké.
Wat zeggen ze ook weer? Beter een verre vriend dan zo'n naober?
Jolien87
Geplaatst: 25-02-25 22:41
Hoera! Wat fijn dat al jullie geduld nu eindelijk is beloond. Wel erg zuur van die correctie maar dat het nu eindelijk is afgerond zal wellicht allang fijn zijn.
Marcella
Geplaatst: 25-02-25 22:42
Gefeliciteerd.
Farjen
Geplaatst: 25-02-25 22:42
Gohja de buren dachten waarschijnlijk ook dat zij gelijk hadden en TS fout zat. Ik zou ook wel koppig volhouden mocht ik overtuigd zijn van mijn gelijk En ergens blijkt dat toch deels te kloppen aangezien het kadaster een fout heeft gemaakt.
Maar ik ben uiteraard wel heel blij dat er eindelijk duidelijkheid is en jullie een mooi stuk grond rijker zijn
En TS: fijn dat het is opgelost. Wat een getouwtrek en een plottwist met het kadaster. In ieder geval fijn dat de grond die jullie gekocht hebben dan eindelijk in bezit is!
Wauw, het is opeens opgelost! Wat een plottwist! Gefeliciteerd TS!
Percy
Geplaatst: 26-02-25 00:16
Ik volg dit ook al vanaf dag één en ik heb bewondering voor de topicstarter die altijd correct is gebleven ondanks de pesterijen van de buren. Gefeliciteerd met deze uitkomst!
Eindelijk . Tja, de buurvrouw en buurman hadden al heel veel spontane kopjes koffie samen met jullie kunnen drinken, over en weer groente uit de tuin kunnen delen enzenz . Nu is er zes jaar frustratie geweest en waarvoor? Geld over de balk gegooid door de buren, erfenis stuk kleiner want advocaat is nogal prijzig dus beste buuf ! Bezint eer gij begint!! Ts , van harte gefeliciteerd!