Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:00

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Ik bevestig elke keer braaf dat ik het inderdaad druk heb :') Zwaar irritant is wat overtrokken.
Wat ben je toch lief :D

Het was meer als grap, dat ik vast wat voor je in wilde vullen. Al zou ik het persoonlijk denk ik wel irritant vinden, iets met niet lijken te luisteren, denk ik.

Schatje ben ik :j :j :D

Spiegelen.. mwah. Ik vind dat dat binnen een relatie/vriendschap/FWB niet zou hoeven. Binnen een werksituatie vind ik het nog wat anders, maar ik pas er voor om iemand op te gaan voeden... Als ik iets benoem en iemand kiest er voor om dat dan te negeren.. Slikken of stikken. Maar echt spiegelen.. Nah.

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:04

Lol :D

Ik zeg ook niet dat je ieder word en alles moet spiegelen, maar als iets bespreken niet werkt, kán zo nu en dan een spiegel voorhouden wel het juiste effect hebben. Ik ben sowieso van mening dat je elkaar vormt binnen een relatie, je deelt een hele hoop, bent veel samen, doet veel samen en neemt dan ook zaken van elkaar over. Noem ik niet perse opvoeden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:08

Maar vormen is wat anders dan spiegelen, vind ik.

Ik kijk nu Married At First Sight, misschien moet ik me daar maar voor opgeven. Moet ik wel stoppen met mijn werk, maar goed. Werk of een man, werk of een man... :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:13

Spiegelen kán een techniek zijn om iemand wat te vormen, vind ik.

Ik vind dat zoiets mafs, no point intended, lijkt me ook niets voor jou. Inderdaad, wat een zwaar dilemma :roll:

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:20

Ik ben door een vriendin wel opgegeven voor 'Wie trouwt mijn zoon'. Vroegâh :') En ik was nog door ook, werd ineens gebeld door RTL :oo Helaas moest ik op de kennismakingsdag naar Dublin voor een sollicitatie daar, zó jammer _O-

Voor zoiets als MAFS zou ik best te porren zijn. Maar dat je dan direct moet trouwen en met je bakkes op tv moet.. Ik zou wel benieuwd zijn naar wat voor match zij bedenken :j

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:27

Ailill schreef:
Helpt het als je dit, liefst duidelijk en begrijpelijk aan het uitlegt?

Het? Bewuste woordkeuze? :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:42

Hem, lol :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:13

Sommige mensen hebben zo'n bord voor hun kop dat inderdaad alleen spiegelen werkt.

Zelfde met de dramadriehoek. Soms moet je er gewoon uit stappen en dan kan het opeens wel.

Communiceren met andere mensen is en blijft gewoon gedoe. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:34

kimberly1995 schreef:
Sommige mensen hebben zo'n bord voor hun kop dat inderdaad alleen spiegelen werkt.

Zelfde met de dramadriehoek. Soms moet je er gewoon uit stappen en dan kan het opeens wel.

Dat laatste is een feit.. nou helpt het ook niet echt dat hij wel steeds op zijn telefoon zat toen ik bij hem was.. :roll: Die heb ik uiteraard ook nog ff voor zijn voeten gegooid :')

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 00:09

Relaxed schreef:
kimberly1995 schreef:

Dat laatste is een feit.. nou helpt het ook niet echt dat hij wel steeds op zijn telefoon zat toen ik bij hem was.. :roll: Die heb ik uiteraard ook nog ff voor zijn voeten gegooid :')

Ooh klinkt gezellig :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 08:30

Nou bij sommigen helpt spiegelen ook niet, want die zien gewoon echt niet wat ze doen (of horen niet wat ze zeggen, of hoe ze het zeggen)...

Laatst over een situatie zei ik tegen ex "maar denk je dan ook niet dat het rood is?"
zegt hij "nee, dat zie je verkeerd, dat is niet zo"

Vertelt hij een paar dagen later: "ja ik sprak hotemetootzusenmezo, die had zo'n goed inzicht, die zei dat die situatie rood is. Nou, dat was zo'n openbaring!"

Toen dacht ik "sterf even lekker"... En ik zei "maar ik zei van de week precies hetzelfde en toen was het niet waar? En nu een belangrijk slim iemand het zegt, is het wel waar? Hoe zit dat dan?"
En dan nog zeggen ""nee hoor, dat is niet waar".. Ik kon het letterlijk quoten, maar nee hoor, het was niet waar..

Hoe dan, spiegelen.. -O- :')

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:08

Berdien schreef:
Ik ben door een vriendin wel opgegeven voor 'Wie trouwt mijn zoon'. Vroegâh :') En ik was nog door ook, werd ineens gebeld door RTL :oo Helaas moest ik op de kennismakingsdag naar Dublin voor een sollicitatie daar, zó jammer _O-

Voor zoiets als MAFS zou ik best te porren zijn. Maar dat je dan direct moet trouwen en met je bakkes op tv moet.. Ik zou wel benieuwd zijn naar wat voor match zij bedenken :j

Ja ik zou ook heel benieuwd zijn wat voor match ze bedenken :P :+ maar inderdaad om dan meteen te trouwen op tv... ahhh

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 10:15

Tja spiegelen kan ik in principe wel, maar vaak niet zo de behoefte aan.

Probeer het tegenwoordig gewoon gelijk rustig aan te geven als mij iets dwars zit. Werkt op zich goed. En anders wacht ik gewoon tot de 2e dag van mijn maandelijkse bezoek.
Ben erachter dat ik dan dus ineens kan huilen om helemaal niets 8)7 en dan komt het sowieso wel binnen ~~}>

Stom nooit last van gehad, maarja ook nooit last gehad van het gek zijn op iemand _-:(

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:29

"Wacht even tot over 2 weken, dan zeg ik onze problemen van de afgelopen maand"

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:29

Een bepaald type waar ik op val heb ik wel ja. Maar iemand moet ook gewoon 'iets' hebben in zijn ogen of uitstraling en dan kan diegene ook ineens blond zijn. Maar doorgaans gaan de mannen met donker haar, blauwe ogen (oke vooruit, bruin mag ook) en een baardje van een dag of 3 naar rechts. En ik hoef ook geen super slanke of afgetraind type. Wil wel een beetje knuffelvet..

Spiegelen doet iedereen, onbewust, altijd. Interactie met anderen is actie - reactie en je spiegelt iemand positief of negatief. Maar als ik echt iets vervelend vind probeer ik het wel aan te kaarten. Communicatie blijft volgens mij altijd het sleutelwoord en dat is volgens mij het punt waar het vaak op mis gaat.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 13:56

Hallo allemaal! Ik kom ook weer binnenvallen na een week in de Oostenrijkse Bergen hebben rondgehangen (en geskied).

Ik heb een hoop gelezen over rugzakjes, draagmoeders en rammelende eierstokken, wel of niet jouw type. Over dat laatste had ik het nog voor mijn vakantie over met een vriendin. Mijn exen zijn allemaal zo ontzettend verschillend, kwa karakter en uiterlijk, dat ik daar soms wel wat onzeker van word. Wanneer weet ik dat ik de juiste heb? Zeker omdat al mijn relaties altijd dramatisch/naar zijn afgelopen. En nu heb ik al helemaal een ‘exotisch’ typ aan de haak geslagen :') In ieder geval volledig anders als mijn andere relaties. Zoals ik mijn 8-jarige dochter over haar 'relatieproblemen' adviseer: Volg je gevoel. Dan moet ik dat ook maar doen whahaha.

Ach goed, hier nog steeds aan het ‘scharrelen’ met dezelfde man. Het is eigenlijk meer een relatie te noemen zonder dat we dat bevestigd hebben. Voordat ik op vakantie ging had ik een rotweek en dat maakte dat ik dat op hem ging reflecteren en dat maakte me heel onzeker, ik was ook heel bang dat ik me rot ging piekeren tijdens de vakantie. Maar dat was helemaal niet zo, ik vertrouwde hem, had zelf een leuke tijd en gunde hem ook een leuke tijd. We hadden contact maar niet extreem veel. De dag dat ik weer thuis was kwam hij ‘savonds gelijk langs en was alles weer heel gezellig, dus voelt goed. Gisteren was hij jarig en om dat te vieren gaan we het weekend weg, zin in!

De avond voor ik op vakantie ging heeft hij bij mij pizza gegeten en mijn dochter was er ook bij. De eerste keer dat die twee elkaar zien, maar wel: het is gewoon een vriend. Dochterlief vond het erg gezellig en het klikte tot zover heel goed, dat is in ieder geval een geruststelling voor als we wel ooit wat ‘krijgen’.

Wat betreft kinderwensen enzo, hoeveel mensen er wel niet zijn die eerst zeggen nooit van mijn leven maar op het moment dat ze de juiste tegenkomen er iets heel hard gaat rammelen. Ik vrees dat dit ook zo bij mij gaat zijn :') ik roep tot kort geleden nee voor mij nooit meer, dochter is al te oud en om weer opnieuw dat proces mee te maken :n Maar stiekem had ik vorige week een baby in mijn armen van een ander stel en toen dacht ik wel even, ja eigenlijk best leuk. En begon ik me af te vragen hoe een kindje van hem eruit zou zien (getinte babytjes/kindertjes zien er altijd zo schattig uit <3 ). Maar oef, eerst eens uitzoeken hoe dit zich uberhaupt gaat ontwikkelen := . Met de juiste persoon denk ik dat ik het ooit wel wil, gewoon ook om alles samen nog een keer mee te mogen maken, en iets te hebben wat elkaar echt verbind.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:03

Ondanks dat ik geen kindjes meer van mezelf wil
Wordt ik toch helemaal week van baby,s
Terwijl ik dat echt niet had voor ik zelf kindjes had .
Wilde ze ook nooit zelf
En heb er nu 2

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:06

ik wou tot een paar jaar geleden ook geen kinderen van mezelf.
maar nu het kleine kaboutertje er is, is het zo geweldig!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:12

Hier echt geen kinderen :n

Wat goed dat jullie nog zo goed gaan Linda! En dat het tussen hem en je dochter ook goed klikt.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:22

Ik zou wel graag kinderen willen, ooit. Ik denk dat als je de juiste tegenkomt je vanzelf ook wel rammelende eierstokken krijgt :j

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:35

Hier ook wel kinderwens en waar hij eerst riep nog even niet, kan juist hij eigenlijk niet wachten. Mocht het gebeuren is het in ieder geval meer dan welkom, maar we zijn er niet specifiek voor bezig

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:37

Wij zijn pas terug van een weekje wintersport met een vriendengroep. Was echt top. Lekker drankjes drinken, lekker dansen in de apres ski en veel tijd op de hotelkamer samen. Ik ben echt zo in love... vond hem ook de knapste kerel van het hele skigebied....
En buiten dat ik hem er heel stoer en knap uit vind zien is hij ook nog eens ontzettend lief en gevoelig.
Onderweg naar huis zaten we te lunchen in een restaurantje in een Duits dorp en toen zat hij me aan te kijken en vervolgens een beetje schuin omhoog.... dus ik zo.... wat is er... had ie vochtige ogen en zei hij... ik houd zoveel van je.
Nu zeggen we dat dagelijks tegen elkaar maar op dit soort momenten komt het extra binnen... wauw... ik kan het soms nog echt niet geloven dat ik gewoon mijn droomvent op Tinder heb gevonden.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:41

Super leuk Sure_lee je hebt gewoon het totaal pakket en daar moet je lekker van genieten.

En ik ken het haha de mijne van Badoo tenminste dat was het voor mij. Hij bleek op HOT or NOT te zitten :j

Blijft toch wel een leuk dingetje om te vertellen als mensen vragen hoe je elkaar hebt leren kennen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:42

De enige babies die er hier komen zijn alpacababies en kuikens. Daar zijn mn vriend en ik het gelukkig over eens. Als die kinderen wel zag zitten was er toen ook nooit een date 2 gekomen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:49

Yvankaxx schreef:
Ik zou wel graag kinderen willen, ooit. Ik denk dat als je de juiste tegenkomt je vanzelf ook wel rammelende eierstokken krijgt :j

Dat denk ik toch echt niet :n Ik heb zoveel redenen om ze niet te willen..