Ik heb vandaag diploma-uitreiking van een vriendinnetje

Broek; Zara
Blouse; Sting
Schoenen van le Ballon (ze lijken hier een beetje uitgerekt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Gaaf rokje Frouk!
En ja, t zijn echt beginnershakjesIk moet er de hele dag op lopen dus ze moeten wel comfy zijn.
@Lau; Ik denk dat wij gewoon een wat andere smaak hebbenHet bandje maakt ze in mijn ogen juist netter, in plaats van heel neutraal en standaard. Toch fijn dat je wel zegt wat je denkt hoor, altijd interessant om iemand anders perspectief te horen
Blijheid schreef:Wat een leuk shirt claudiadvx! Mag ik vraag waar je die vandaan hebt? Vind zo'n halslijn altijd leuk staan maar ik vind ze bijna nergens.
claudiadvx schreef:Blijheid schreef:Wat een leuk shirt claudiadvx! Mag ik vraag waar je die vandaan hebt? Vind zo'n halslijn altijd leuk staan maar ik vind ze bijna nergens.
gekocht bij de paris2day! hier hun site https://paris2day.nl/kleding/gestreept-truitje.html
Blijheid schreef:Gaaf rokje Frouk!
En ja, t zijn echt beginnershakjesIk moet er de hele dag op lopen dus ze moeten wel comfy zijn.
@Lau; Ik denk dat wij gewoon een wat andere smaak hebbenHet bandje maakt ze in mijn ogen juist netter, in plaats van heel neutraal en standaard. Toch fijn dat je wel zegt wat je denkt hoor, altijd interessant om iemand anders perspectief te horen