Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MMIDV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:48

Ik heb ook een hoop matches die niet praten..... waarom dan naar rechts of verwijder me dan alsnog.... gelukkig ook genoeg wat wel praat maar toch....

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:51

ja ik begrijp het oprecht niet wat daar de lol van is maar goed net als in het echte leven lopen er ook klootviolen op tinder rond :(

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:20

Ik heb gisteren (eindelijk) de 2e date gehad. Samen foto's maken in een natuurgebied, waar ik het laatst over had.

Was erg gezellig, best goede gesprekken gehad, gelachen, gelopen, foto's gemaakt (van de omgeving nietecht van elkaar). Wat mij betreft zijn er ook wel wat vonken, maar kan het bij haar niet inschatten.

Wat haat ik daten toch, dat je de ander moeilijk kan inschatten enzo. Ben zelf ook wat te onzeker om stappen te ondernemen zeg maar ;)

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:20

Meer klootviolen als gewone mensen geloof ik !

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:24

jooproo schreef:
Ik heb gisteren (eindelijk) de 2e date gehad. Samen foto's maken in een natuurgebied, waar ik het laatst over had.

Was erg gezellig, best goede gesprekken gehad, gelachen, gelopen, foto's gemaakt (van de omgeving nietecht van elkaar). Wat mij betreft zijn er ook wel wat vonken, maar kan het bij haar niet inschatten.

Wat haat ik daten toch, dat je de ander moeilijk kan inschatten enzo. Ben zelf ook wat te onzeker om stappen te ondernemen zeg maar ;)

Wel een leuke manier om elkaarvte keren kennen! En mbt onzekerheid, denk dat iedereen dat heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:26

En toch vind ik dan onzekere bij een man altijd een ding.. had er nu 1 die niet naar de sauna durfde uit schaamte.. vind dat bij een man toch niet zo sexy ofzo :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:27

jooproo schreef:

Wat super leuk idee voor date :D 3de date al over gehad?

Tsja ik zit voor fun op Tinder.. lekker beetje mensen kijken en heel soms gesprekje.. maar als ik zie hoe sommige op mij reageren als ik na paar berichtjes over weer zeg dst ik niet date.. dan krijg ik wel gevoel dat er al teveel verwachtingen zijn bij alleen een match

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:30

Relaxed schreef:
En toch vind ik dan onzekere bij een man altijd een ding.. had er nu 1 die niet naar de sauna durfde uit schaamte.. vind dat bij een man toch niet zo sexy ofzo :+

Dat vind ik weer niet echt een vergelijking. De onzekerheid over hoe de ander jou als persoon vindt of niet naakt danwel halfnaakt de sauna ingaan (zou ik als date overigens ook niet doen).

Gister avond was ik aan het kijken bij optreden van de band van mijn broer en sprak iemand mij aan. Hij wist veel van/over mij maar ik wist niets van hem. Nu kom ik hem tegen Nog steeds snap ik niet waar hij al die info over mij van heeft

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:30

Relaxed schreef:

Ik wil niks overhaasten dus durf dan nietecht het initiatief te nemen om handje vast te pakken, of te zoenen ;)

En over die sauna... Dat was voor mij met mijn ex ook wel een dingetje... Ik schaamde me niet maar was vooral bang dat mijn lichaam op een... genante manier zou reageren :evaw:

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:31

Die fotodate was zeker erg leuk! Fijn ook dat het een hobby is van ons beide :).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:32

Wat is er gênant aan een erectie? Is juist een heel mooi compliment.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:33

Nou ja snap opzich wel dat je niet comfi voelt om zo naakt rond te lopen tussen vreemde :P of het iets is om voor te schamen is een tweede

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:34

Blon_D schreef:
Relaxed schreef:

Dat vind ik weer niet echt een vergelijking. De onzekerheid over hoe de ander jou als persoon vindt of niet naakt danwel halfnaakt de sauna ingaan (zou ik als date overigens ook niet doen).

Gister avond was ik aan het kijken bij optreden van de band van mijn broer en sprak iemand mij aan. Hij wist veel van/over mij maar ik wist niets van hem. Nu kom ik hem tegen Nog steeds snap ik niet waar hij al die info over mij van heeft

Ik geef alleen maar aan dat ik onzekere mannen niet wat vind.. soms merk je het pp de app al heel duidelijk, door bepaalde vragen of dit geval vd sauna. Dus geen vergelijking ;)

Haha ja jooproo, das voor mannen wel lastig :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:35

Gianti schreef:
Nou ja snap opzich wel dat je niet comfi voelt om zo naakt rond te lopen tussen vreemde :P of het iets is om voor te schamen is een tweede

Nee joh, in de sauna is een erectie niet gek. Echt niet.

Echt. Niet. }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:36

lieveli schreef:
Gianti schreef:

Echt. Niet. }>

:')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:36

:')

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:41

Relaxed schreef:
Ik geef alleen maar aan dat ik onzekere mannen niet wat vind.. soms merk je het pp de app al heel duidelijk, door bepaalde vragen of dit geval vd sauna. Dus geen vergelijking ;)

Ligt er in mijn geval aan op welk gebied iemand onzeker is en in welke mate. Onzekerheid kan ook gigantisch verbloemd worden. Wat voor soort vragen zijn voor jou een uiting van onzekerheid?

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:42

Tuurlijk is het een compliment, maar ik was vooral bang dat mijn (nu ex)vriendin zou denken dat het door een ander kwam.
Uiteindelijk ook wel gedaan, en gelukkig niet gebeurd ;)

lieveli schreef:
Gianti schreef:

Echt. Niet. }>

Hahaha, dat soort dingen staan niet op mijn bucketlist ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:50

Ik schaam mij ook niet voor mijzelf, trek zo mn kleren uit haha. Maar om dan zo naar de sauna te gaan.. Hmm

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:51

Ik hou ook echt niet van naakt sauna's.. maar vooral omdat ik niet behoefte heb op menig ander naakt te zien :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:52

Blon_D schreef:
Relaxed schreef:

Ligt er in mijn geval aan op welk gebied iemand onzeker is en in welke mate. Onzekerheid kan ook gigantisch verbloemd worden. Wat voor soort vragen zijn voor jou een uiting van onzekerheid?

Steeds vragen of je nog wel wil daten terwijl de afspraak al staat.. zichzelf onderuit halen.. het gevoel dat ze zich aan alle kanten willen indekken ofzo.

Sauna is ook voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar ik ga vaak heen en zoek toch wel een man die dat ook leuk vindt of er iig voor open staat

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:52

Ik zou veel te bang zijn om ouders van mijn leerlingen ofzo tegen te komen. Of collega's. Of uberhaupt bekenden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:53

Goof schreef:
Ik zou veel te bang zijn om ouders van mijn leerlingen ofzo tegen te komen. Of collega's. Of uberhaupt bekenden.

Zij lopen ook naakt, voor hun dus net zo ongemakkelijk toch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:55

True :+

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 21:56

*heeee jij ook hier? Ik herkende je zo gauw niet zonder kleren* :+