Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jooproo schreef:Ik heb gisteren (eindelijk) de 2e date gehad. Samen foto's maken in een natuurgebied, waar ik het laatst over had.
Was erg gezellig, best goede gesprekken gehad, gelachen, gelopen, foto's gemaakt (van de omgeving nietecht van elkaar). Wat mij betreft zijn er ook wel wat vonken, maar kan het bij haar niet inschatten.
Wat haat ik daten toch, dat je de ander moeilijk kan inschatten enzo. Ben zelf ook wat te onzeker om stappen te ondernemen zeg maar
jooproo schreef:Ik heb gisteren (eindelijk) de 2e date gehad. Samen foto's maken in een natuurgebied, waar ik het laatst over had.
Was erg gezellig, best goede gesprekken gehad, gelachen, gelopen, foto's gemaakt (van de omgeving nietecht van elkaar). Wat mij betreft zijn er ook wel wat vonken, maar kan het bij haar niet inschatten.
Wat haat ik daten toch, dat je de ander moeilijk kan inschatten enzo. Ben zelf ook wat te onzeker om stappen te ondernemen zeg maar
Relaxed schreef:En toch vind ik dan onzekere bij een man altijd een ding.. had er nu 1 die niet naar de sauna durfde uit schaamte.. vind dat bij een man toch niet zo sexy ofzo
Relaxed schreef:En toch vind ik dan onzekere bij een man altijd een ding.. had er nu 1 die niet naar de sauna durfde uit schaamte.. vind dat bij een man toch niet zo sexy ofzo
Blon_D schreef:Relaxed schreef:En toch vind ik dan onzekere bij een man altijd een ding.. had er nu 1 die niet naar de sauna durfde uit schaamte.. vind dat bij een man toch niet zo sexy ofzo
Dat vind ik weer niet echt een vergelijking. De onzekerheid over hoe de ander jou als persoon vindt of niet naakt danwel halfnaakt de sauna ingaan (zou ik als date overigens ook niet doen).
Gister avond was ik aan het kijken bij optreden van de band van mijn broer en sprak iemand mij aan. Hij wist veel van/over mij maar ik wist niets van hem. Nu kom ik hem tegen Nog steeds snap ik niet waar hij al die info over mij van heeft
Relaxed schreef:Ik geef alleen maar aan dat ik onzekere mannen niet wat vind.. soms merk je het pp de app al heel duidelijk, door bepaalde vragen of dit geval vd sauna. Dus geen vergelijking
lieveli schreef:Gianti schreef:Nou ja snap opzich wel dat je niet comfi voelt om zo naakt rond te lopen tussen vreemdeof het iets is om voor te schamen is een tweede
Nee joh, in de sauna is een erectie niet gek. Echt niet.
Echt. Niet.
Blon_D schreef:Relaxed schreef:Ik geef alleen maar aan dat ik onzekere mannen niet wat vind.. soms merk je het pp de app al heel duidelijk, door bepaalde vragen of dit geval vd sauna. Dus geen vergelijking
Ligt er in mijn geval aan op welk gebied iemand onzeker is en in welke mate. Onzekerheid kan ook gigantisch verbloemd worden. Wat voor soort vragen zijn voor jou een uiting van onzekerheid?