Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:roxiie schreef:Dat botje helemaal geen beer is, maar een man die Berend heet![]()
(Beeeeeeeeren botje ging uit varen!!!!)
mijn ex heeft me wijsgemaakt dat berend botje een meisje is
Kaus schreef:Uuuh waar ben ik aan begonnen met dit plaatsen![]()
Ik weet het niet precies meer. Wij hebben dit inderdaad ook wel in de onderbouw gehad maar altijd met getekende afbeeldingen en nooit daadwerkelijk foto's.
Ik heb werkelijk geen idee meer waarom ik het op Wikipedia tegenkwam. Ik gok dat ik gewoon een beetje aan het doorklikken was en het vanzelf tegenkwam.
roxiie schreef:Kaus schreef:Uuuh waar ben ik aan begonnen met dit plaatsen![]()
Ik weet het niet precies meer. Wij hebben dit inderdaad ook wel in de onderbouw gehad maar altijd met getekende afbeeldingen en nooit daadwerkelijk foto's.
Ik heb werkelijk geen idee meer waarom ik het op Wikipedia tegenkwam. Ik gok dat ik gewoon een beetje aan het doorklikken was en het vanzelf tegenkwam.
Ik vind m leuk hoor Kaus!
Ik had me al ingbeeld hoe je gezellig lag te doen met je toenmalige vriendje oid en dat je toen ineens dacht: hey vriend, laat mij es kijken.. ik wist niet dat t er zo uitzag..
Je hebt me iig aan het lachen gemaakt!
Kaus schreef:Correct
Op tekeningen zie je altijd gewoon de anatomie. Dus met die zaadleiders enzo. Niet met de huid er omheen. Overigens toen ik het aan mijn vrouwelijke klasgenoten ging navragen of zij het wel wisten kreeg ik best veel verbaasde blikken. En we deden allemaal vwo
elenaMM77 schreef:dees_daan schreef:Ik blijf gewoon geloven dat het een beertje is, veel leuker dan een oude vent in een zeilboot
lol, ik dacht juist altijd dat het een jong volwassen vent was, die op weg naar zuidlaren bedacht dat hij lekker op avontuur ging en met de noorderzon vertrok het avontuur tegemoet.
Citaat:Berend Botje ging ook eens wandelen, naar Noord-Eimuiden, maar daar hoor je niemand over.