Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tamara_089 schreef:Och heerlijk van die mannen die nog nauwelijks op hun eigen benen staan...
Zou daar echt zo mee klaar zijn. Bedoel mannen zijn nou eenmaal ooit grote kinderen kan soms voor een keer in een vriendengroep best hilarisch zijn maar moet er niet aan denken een kinderachtig type als vriend/man te hebben blegh
Emmaa_ schreef:Zitosh schreef:Oh Ann, wat een gedoe van die eerste zeg. Die weet ook niet goed wat ie wil
Belachelijk dat iemand je zou dumpen omdat je te positief in het leven staat.. Ik ga juist rennen van "pessimisten".
Had ik het toevallig zondagavond nog met een vriend over. Ik ben een enorme pessimist, ik ben heel cynisch, sarcastisch, kan heel chagrijnig uit de hoek komen en ben echt een botte trut. Je zou me moeten zien naast iemand die heel vrolijk en optimistisch is, ik ben dan echt binnen 2 minuten in staat om iemand met de tandjes over het asfalt te slepen. Klinkt heel overdreven, is het ook wel, maar zo wat kan dat vervelend zijn. Mijn ex deed het heel erg. Had ik een herkansing niet gehaald 'maar lieverd dat maakt toch niet uit!! Dan ga je volgend jaar toch iets anders studeren!!' en altijd maar dat eeuwige 'het komt wel goed'. Dat weet ik zelf ook wel, maar ik wil er soms gewoon even over zeiken. Hij begon ook telkens over dat ik niet mocht zeuren over hoe veel huur ik betaalde, of hoe blut ik was, of hoe veel honger ik had, of over hoe het ging op school. Want er waren mensen die helemaal geen huur betaalden omdat ze dakloos waren, en die altijd blut waren, en die altijd honger hadden, en die niet eens naar school konden. Oooohhhhhh wat was dat vervelend zeg... Brr.
In conclusie kan ik me dus heel goed voorstellen dat je iemand kan dumpen omdat diegene te optimistisch is of te positief in het leven staat. Zou bij mij ook nooit goedgaan, dat soort mensen vinden mij over het algemeen ook echt niet aardig.
Tamara_089 schreef:_Nancy schreef:Tamara, dat is mijn ex dusEen groot kind haha, kan niet voor zichzelf zorgen!
Moeders regelt alles (en ik heb dat dus ook een tijdje gedaan)
Vreselijk... of van die mannen die doodgaan als ze verkouden zijn... dan denk ik kom op man doe es ff normaal ofzo....
_Nancy schreef:Zitosh, oeehDan herkent ie je wel, haha! Als ik het zou durven, zou ik langsgaan..
Maar ik ben een beetje een pussy daarin.
Ann1992 schreef:Ik snap de pyjamavraag wel hoor, vooral als je blijft slapen. Veel mannen dragen niet zo veel 's nachts, dus als jij dat ook niet doet dan zullen ze dat prima vinden. Als jij zegt dat je een pyjama tot je enkels draagt dan zullen ze zich daar allicht op aan willen passen.Afhankelijk van wat jij zegt zal er een T-shirt en/of trainingsbroek toegevoegd worden.
Tenzij je echt de indruk krijgt dat ze het om de spanning doen, dan negeer bovenstaande