Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soepkommetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:57

Ein-de-lijk genoeg berichten!
Ik lees al een poosje mee in jullie tinderavonturen. Sinds een aantal maanden ben ik vrijgezel en als ik kijk naar hoe druk ik het heb snap ik niet hoe ik daarbij een relatie kon hebben haha.

Maarrr omdat ik af en toe toch contact mis aan het tinderen geslagen. Met 1 man lang app contact gehad. Paar dates afgesproken maar iedere keer moeten cancellen, ik ziek/hij ziek. Nu hoor ik al een week helemaal niets en ben ik er wel klaar mee.

2 matches sinds gisterenavond wat wel leuk loopt. 1 heb ik omgedoopt tot klimman aangezien hij klimt. De ander klinkt wel leuk maar typt heel kinderlijk.. Daar irriteer ik me nu al aan.

Tamara_089

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:25

Och heerlijk van die mannen die nog nauwelijks op hun eigen benen staan...

Zou daar echt zo mee klaar zijn. Bedoel mannen zijn nou eenmaal ooit grote kinderen kan soms voor een keer in een vriendengroep best hilarisch zijn maar moet er niet aan denken een kinderachtig type als vriend/man te hebben blegh

Soepkommetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:36

Tamara_089 schreef:
Och heerlijk van die mannen die nog nauwelijks op hun eigen benen staan...

Zou daar echt zo mee klaar zijn. Bedoel mannen zijn nou eenmaal ooit grote kinderen kan soms voor een keer in een vriendengroep best hilarisch zijn maar moet er niet aan denken een kinderachtig type als vriend/man te hebben blegh

Hij komt over als een 15 jarige alleen al door zijn manier van typen. Ik kan zo iemand niet serieus nemen. Niet dat ik tinder zo serieus neem hoor :)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:51

Emmaa_ schreef:
Zitosh schreef:
Oh Ann, wat een gedoe van die eerste zeg. Die weet ook niet goed wat ie wil :+

Belachelijk dat iemand je zou dumpen omdat je te positief in het leven staat.. Ik ga juist rennen van "pessimisten".

Had ik het toevallig zondagavond nog met een vriend over. Ik ben een enorme pessimist, ik ben heel cynisch, sarcastisch, kan heel chagrijnig uit de hoek komen en ben echt een botte trut. Je zou me moeten zien naast iemand die heel vrolijk en optimistisch is, ik ben dan echt binnen 2 minuten in staat om iemand met de tandjes over het asfalt te slepen. Klinkt heel overdreven, is het ook wel, maar zo wat kan dat vervelend zijn. Mijn ex deed het heel erg. Had ik een herkansing niet gehaald 'maar lieverd dat maakt toch niet uit!! Dan ga je volgend jaar toch iets anders studeren!!' en altijd maar dat eeuwige 'het komt wel goed'. Dat weet ik zelf ook wel, maar ik wil er soms gewoon even over zeiken. Hij begon ook telkens over dat ik niet mocht zeuren over hoe veel huur ik betaalde, of hoe blut ik was, of hoe veel honger ik had, of over hoe het ging op school. Want er waren mensen die helemaal geen huur betaalden omdat ze dakloos waren, en die altijd blut waren, en die altijd honger hadden, en die niet eens naar school konden. Oooohhhhhh wat was dat vervelend zeg... Brr.

In conclusie kan ik me dus heel goed voorstellen dat je iemand kan dumpen omdat diegene te optimistisch is of te positief in het leven staat. Zou bij mij ook nooit goedgaan, dat soort mensen vinden mij over het algemeen ook echt niet aardig.

Ik kan soms ook wel flink lopen zeiken, dat m'n ouders me zelfs vragen om even op te houden. De reactie van je ex vind ik dan weer eerder kortzichtig. Iedereen weet dat er altijd wel iemand is die in ergere omstandigheden verkeert.. Ik had het echt over zwartgallige mensen :=

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:58

Ik stond gister de stallen te doen tot Tinder weer afging. Een kerel van de Apple winkel had me ook geliked. Ik wilde eigenlijk net nog eens langsgaan met m'n iPhone zolang ik geen match met 'm had, maar nu gaat het echt awkward worden :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:15

Lougini, ik had hetzelfde gedaan.. Heb echt een hekel aan mensen die gaan bellen.
Mijn vliegbasis man wil van t weekend ook wel even bellen zei hij..

Soepkommetje, jammer, maar inderdaad.. Als het al zo moeilijk gaat, dan laat maar :n

Tamara, dat is mijn ex dus :') Een groot kind haha, kan niet voor zichzelf zorgen!
Moeders regelt alles (en ik heb dat dus ook een tijdje gedaan)
Af en toe is niet erg, dat doen wij vrouwen ook hoor :+ Maar ik snap je punt.

Zitosh, zou hij jouw herkennen dan? Anders kun je gewoon gaan toch.. :+

Mijn vliegbasis man zit mij op facebook op te zoeken :')
Kan ik zien, want hij staat in mijn lijst haha

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 17:23

_Nancy schreef:
Tamara, dat is mijn ex dus :') Een groot kind haha, kan niet voor zichzelf zorgen!

Vreselijk... of van die mannen die doodgaan als ze verkouden zijn... dan denk ik kom op man doe es ff normaal ofzo....

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 18:04

Tamara_089 schreef:
_Nancy schreef:

Vreselijk... of van die mannen die doodgaan als ze verkouden zijn... dan denk ik kom op man doe es ff normaal ofzo....

Dat had hij dan weer niet gelukkig, hij was nooooit ziek.. Een keertje maar en toen was ie ook wel echt ziek.

Alleen voor zichzelf zorgen als in koken, wassen, poetsen, boodschappen doen.. :n

Ik heb mijn vliegbasis man op facebook <<)
Stuurt ie fotos van z'n arm, hij mocht het bijtpak weer aan..
Helemaal verwond :x -O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 20:46

Okay, de tweede date staat ook bijna. Ik blijf bij 'm slapen, help :=

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 21:12

UhNee schreef:
Okay, de tweede date staat ook bijna. Ik blijf bij 'm slapen, help :=

Haha ik snap wat je bedoelt, die 'van mij' komt straks hier slapen, ook 2e 'date'. Gewoon blijven ademen maar :') .

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:10

Haha veel plezier dames!!!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:20

Mijne zou hier slapen woensdag, maar was vergeten dat hij een vergadering had savonds.
Ging dus niet door.

Vandaag heeft hij training, zaterdag ochtend moet hij training geven.

Heb vanmiddag geappt met de vraag of hij dan morgen een hapje samen wil eten en dan voor hem na de file naar huis rijden. Zijn antwoord was dat hij ook zaterdag ochtend naar huis kon rijden ipv vrijdag avond O:)

EUHHHH JA GRAAG!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:52

Gymmmmuuuuuh :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:40

Spoiler:
Afbeelding

:7 :7

Gymmen weet ik niet, gewoon dat ik hem tegen mij aan heb liggen in bed is al <3

Enneh, I licked it so it's mine O:)

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:45

Laptopman heeft kort na jouw post een bericht gestuurd, Nancy :') Gewoon: jou herken ik ergens van!

Nou in de winkel ging het contact toch vlotter. Moet morgen in de stad zijn voor een sollicitatiegesprek en m'n iPhone moet nog steeds worden nagekeken, wellicht dat ik even langsga :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:50

Hahaha Mri *D *D

Ik heb nog geen idee wat er dan gaat gebeuren := Ligt volledig aan hoe ik me dan voel enzo. We'll see.

Ugh, hij zegt dat 'ie er naar uit kijkt enzo, vraagt 'ie nu: "wat draag je eigenlijk tijdens het slapen?" Zo'n onsexy vraag. :+

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 23:50

Hmm die van mij is veranderd van mysteryman naar nietzospraakzaamman.. erg lastig om er een gesprek mee te voeren, zo jammer.. :(

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:09

Mijn antwoord zou zijn : mijn cookie monster pyjama broek! Ik heb er twee, zal ik ze beiden meenemen? Dan matchen we goed in bed!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 08:24

UhNee, hahahaa goeie vraag :') Ik heb m ook wel eens gehad. :roll:

Zitosh, oeeh := Dan herkent ie je wel, haha! Als ik het zou durven, zou ik langsgaan.. :+ Maar ik ben een beetje een pussy daarin.

Mri, hahaahahhh! I licked it :9 _O-

Zondag waarschijnlijk een tweede date met een tinderman (niet vliegbasis man, die is dan terug naar Friesland in t weekend). Ben benieuwd.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:21

Leuke dates weer op de planning zo te lezen, en inderdaad ik zou zeggen mijn Hello Kitty pyjama, heb er namelijke echt een liggen ergens :+ geniet er in ieder geval allebei van , gewoon het gevoel dat je je koude voeten tegen iemand aan kunt doen om te plagen is al goed :Y)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 09:47

Ah leuk veel plezier dames op jullie date!
Ik zie de mijne denk ik morgen ook weer :)

Lol ik zou zeggen dat ik in een roy donders huispak sliep ofzo. Kan zo slecht tegen dat soort vragen :))

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:08

Ultimo heerlijk he van die omschakelingen in een gesprek... daar kan ik dus echt zoooo slecht tegen.

Voor de dames die een "slaap"date hebben have fun :o

heerlijk die vragen inderdaad... ligt ook wel een beetje hoe en door wie t gevraagd wordt of ze een normaal antwoord krijgen of een niet normaal antwoord...

mja al ffkes tinder af en zal dat ook voorlopig wel blijven... niemand komt momenteel toch in de buurt van "mn vent" dus die vragen zullen voorlopig even niet meer aan de orde zijn :P

nog maar een ruim weekje en dan zit de cursus er weer op... wordt tijd wordt tijd O:) echt veel te lang geleden dat ik m gezien heb |o

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 10:15

_Nancy schreef:
Zitosh, oeeh := Dan herkent ie je wel, haha! Als ik het zou durven, zou ik langsgaan.. :+ Maar ik ben een beetje een pussy daarin.

Nou, ik heb een probleem met m'n bluetooth dus dat moet eigenlijk wel opgelost worden. Anders heb ik draadloze oortjes (hardlopen) voor niks gekocht :') Denk dat ik vooraf de kilometerafstand ga bekijken (en alsnog gewoon langsga :P)

Veel plezier op jullie dates! :D

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 13:09

Ik snap de pyjamavraag wel hoor, vooral als je blijft slapen. Veel mannen dragen niet zo veel 's nachts, dus als jij dat ook niet doet dan zullen ze dat prima vinden. Als jij zegt dat je een pyjama tot je enkels draagt dan zullen ze zich daar allicht op aan willen passen. :D Afhankelijk van wat jij zegt zal er een T-shirt en/of trainingsbroek toegevoegd worden.

Tenzij je echt de indruk krijgt dat ze het om de spanning doen, dan negeer bovenstaande :')

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 13:21

Ann1992 schreef:
Ik snap de pyjamavraag wel hoor, vooral als je blijft slapen. Veel mannen dragen niet zo veel 's nachts, dus als jij dat ook niet doet dan zullen ze dat prima vinden. Als jij zegt dat je een pyjama tot je enkels draagt dan zullen ze zich daar allicht op aan willen passen. :D Afhankelijk van wat jij zegt zal er een T-shirt en/of trainingsbroek toegevoegd worden.

Tenzij je echt de indruk krijgt dat ze het om de spanning doen, dan negeer bovenstaande :')

Hahaha ik denk dat het hier om het laatste ging, aangezien hij antwoordde dat meer huid fijner knuffelde.... :+