Deur ging dicht, een jongen zat klem en vervolgens ging ie weer open.
Helderder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Where to begin? Ah, kapotte wissel, geen stoptreinen richting Dordt (die ik altijd neem), alleen intercities (rijden mijn station altijd voorbij want ik werk in Barendrecht!)... Dus tja... En storing duurt voort tot 8 uur 's-avonds..
Warboel schreef:xTammyy schreef:Haha lucky you!
Ik had van de week geen ergernis, wel een apart iets.
Aangezien ik op krukken loop, stonden een aantal mensen te wachten tot ik de trein in was. Sta ik net binnen, gaat de deur opeens dicht en zat er bijna iemand klemKei raar, want stonden nog best wat mensen buiten dus conducteur had t wel kunnen zien
Oh, dat deed mijn trein (VIRM) gisteren ook. De deuren waren niet helemaal open gegaan (was ook een heel gedrang met naar buiten gaan haha, in plaats dat iemand nou even nog een keer op het knopje drukt maar nee) dus ik loop tussen die deuren door hoor ik ineens die welbekende "prrrrrrr" dat ze dichtgaanIk ben inmiddels krukloos maar springen kan ik nog niet, dus ik half super dramatisch hals over kop naar buiten gestruikeld en die man na mij zat er dus tussen
En daarna gingen ze zo prrrrrrrr weer netjes open
Helemaal, deze keer.
Wat Inoterry dus zegt!
Femek2902 schreef:Ik had vanochtend echt even mazzel![]()
Eerst had de trein van Kampen naar Zwolle 5-10 minuten vertraging, dus die heb ik toen genomen ipv de bus.
(Als ik met de bus zou gaan was ik 6 minuten later in Groningen, maar kon ik met de intercity en hoefde ik niet in de kou te wachten. Met de trein zou ik met de sprinter moeten, en dat vind ik irritant, of dus 25 minuten in de kou op de intercity wachten.)
Vervolgens kom ik in Zwolle, heeft de intercity naar Groningen een kwartier vertraging en kan ik dus direct doorlopen en instappenDus dankzij die vertragingen was ik een kwartier eerder in Groningen en heb ik ook niet in de kou hoeven wachten
![]()
Lekker onsamenhangend..
Moraal van het verhaal: Dankzij 25 minuten vertraging op de borden was ik 15 minuten eerder op mijn bestemming