tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:03

Heel kinderachtig, ik heb er wel even om moeten lachen. Dat iemand dat überhaupt maakt en stuurt :')

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:07

Wat is het toch met kinderachtige exen? Ik heb ook zo’n triest geval van een ex, hij kan het gewoon niet laten rusten.
Hij mailt mij nog bijna dagelijks over hoe ongelukkig hij is zonder mij, dat ik zijn leven verpest heb door het uit te maken. Hoe gekwetst hij is en bijna elke keer moet hij mij helpen herinneren aan wat hij (ongevraagd) allemaal voor mij gedaan heeft. De andere keer heeft hij spijt van wat hij gedaan en gezegd heeft en wil hij het weer goed maken, want hij is ervan overtuigd dat we gelukkig kunnen zijn. Hij flipt telkens van heel boos, naar heel verdrietig, naar heel veel spijt en weer terug naar boos.

Ik heb hem overal geblokkeerd, behalve de mail, omdat ik hem nog 1 uitlaatklep wil geven. Ik heb een tijdje terug al gezegd dat ik niet meer op zijn mails zou reageren en dat doe ik dus ook niet meer.
In het begin stond hij telkens voor de deur, maar ik heb een tijdje mijn auto ergens anders geparkeerd en de verduisterende gordijnen dicht gehouden, dus het leek alsof ik nooit thuis was.

Ik weet niet wat ik verder nog kan doen om hem buiten mijn leven te houden en hoop dat het kwartje binnenkort toch echt gaat vallen dat het over is tussen ons.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:08

Diertjec schreef:
Heel kinderachtig, ik heb er wel even om moeten lachen. Dat iemand dat überhaupt maakt en stuurt :')

Whaha nou inderdaad!! :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:10

Daphara schreef:
Wat is het toch met kinderachtige exen? Ik heb ook zo’n triest geval van een ex, hij kan het gewoon niet laten rusten.
Hij mailt mij nog bijna dagelijks over hoe ongelukkig hij is zonder mij, dat ik zijn leven verpest heb door het uit te maken. Hoe gekwetst hij is en bijna elke keer moet hij mij helpen herinneren aan wat hij (ongevraagd) allemaal voor mij gedaan heeft. De andere keer heeft hij spijt van wat hij gedaan en gezegd heeft en wil hij het weer goed maken, want hij is ervan overtuigd dat we gelukkig kunnen zijn. Hij flipt telkens van heel boos, naar heel verdrietig, naar heel veel spijt en weer terug naar boos.

Ik heb hem overal geblokkeerd, behalve de mail, omdat ik hem nog 1 uitlaatklep wil geven. Ik heb een tijdje terug al gezegd dat ik niet meer op zijn mails zou reageren en dat doe ik dus ook niet meer.
In het begin stond hij telkens voor de deur, maar ik heb een tijdje mijn auto ergens anders geparkeerd en de verduisterende gordijnen dicht gehouden, dus het leek alsof ik nooit thuis was.

Ik weet niet wat ik verder nog kan doen om hem buiten mijn leven te houden en hoop dat het kwartje binnenkort toch echt gaat vallen dat het over is tussen ons.

Zeggen dat als hij niet stopt je de politie belt en iedereen vertelt over wat hij doet? :=

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:10

Daphara schreef:

Jeetje, dat is gewoon eng.. :=
Is het al lang aan de gang?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:16

Diertjec schreef:

Hij was bijna 30. :o

Overigens bleef mijn verwonderde blik op het moment dat ik het zag niet onopgemerkt; ik zat midden in de klas en was in gesprek waarna ik volledig stilviel. Niet van verdriet, maar echt van totale verbijstering dat iemand de moeite doet om dit te filmen en er een gifje van te maken. :') We hebben er met zijn allen smakelijk om gelachen. :Y) Hij zei overigens dat hij me gauw ging vergeten en dat ik een afschuwelijk persoon was om hem zo te kwetsen, terwijl hij nooit een relatie wilde (wat we eigenlijk wel gewoon hadden), en mij altijd bij hem wegduwde. Toen ik er na een jaar uiteindelijk geen zin meer in had en dat op hele normale, vriendelijke wijze verteld had, had ik het helemaal gedaan.

Na een maand nam hij echter weer contact op alsof er niets aan de hand was, waarna ik nogmaals duidelijk heb gemaakt dat er niets meer was en ook niets meer kwam. Ik kreeg er ook nog bijgestuurd dat als al mijn andere relaties mislukt waren (wtf), ik altijd nog bij hem terug mocht komen. Dat aanbod heb ik vriendelijk afgeslagen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-09-18 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:19

Resistance schreef:
Diertjec schreef:

Hij was bijna 30. :o

Serieus? :roll:

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:21

Sneue figuren zijn er idd.
Ik ken ze ook, alles terugvragen wat ze ooit hebben gegeven, doodzwijgen, bijna stalken en/of je overal zwartmaken.
Degene die alles terug vroeg heeft het ook teruggekregen: in kleine stukjes geknipt.
Klein stukje wraak voor het geld wat hij had geleend en gejat en wat ik tot op heden nog terug moet krijgen. }>
Het zwartmaken wat diegene deed heb ik tot op bepaalde hoogte genegeerd, mensen waar ik veel mee omging wisten wel wat er daadwerkelijk was gebeurd en mede dankzij hun kwam mijn ex steeds ongeloofwaardiger over.

Nu heb ik er een aan mijn fiets hangen die na een kortdurende scharrel een relatie wil.
Ja leuk, maar ik wil geen relatie, ik val op vrouwen en scharrelen met een man is leuk maar ik zal er geen romantische gevoelens bij ontwikkelen.
Meneer is boos, vindt dat ik hem aan het lijntje heb gehouden (ben vanaf het begin eerlijk hierin geweest) en heeft me overal geblokkeerd. :+
Zal binnenkort wel weer een berichtje of brief krijgen dat hij weer contact wil maar heb daar eerlijk gezegd geen zin meer in.
Als hij gewoon had gezegd 'ik neem ff afstand' maar nee, gelijk verwijten en bam blokkeren en dan van me verwachten dat ik wanneer hij weer afgekoeld is klaar lig voor hem. :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:24

Och er zijn altijd nog kerels die denken een lesbienne wel even te genezen met hun .... helaas denken ze daar ook mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:25

bigone schreef:
Och er zijn altijd nog kerels die denken een lesbienne wel even te genezen met hun .... helaas denken ze daar ook mee.

Dit inderdaad ook. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:29

Dat doet hij idd ook, achteraf gezien.
Hij heeft dat ook verkondigt tegen wederzijdse vrienden, dat nu hij mij in bed had gekregen het wel bleek dat ik geen echte lesbiënne ben en dat hij mij dat wel heeft laten inzien. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:29

Wat een ongelofelijk trieste figuur zeg. :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:30

Aan de ene kant fijn zo'n kinderachtige ex..
Ben je er wel gelijk klaar mee :+
Maar dat stalkerige is gewoon eng :oo

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:39

lor1_1984 schreef:
Hij heeft dat ook verkondigt tegen wederzijdse vrienden, dat nu hij mij in bed had gekregen het wel bleek dat ik geen echte lesbiënne ben en dat hij mij dat wel heeft laten inzien. :')

Oh wauw :')

Er lopen echt bijzondere mensen op deze wereld rond hahah

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:43

Jongens dat gifje :') maar dan ga je toch helemaal stuk??

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:45

Lieszje schreef:
Aan de ene kant fijn zo'n kinderachtige ex..
Ben je er wel gelijk klaar mee :+
Maar dat stalkerige is gewoon eng :oo

Nou, dit :=

Maar Lor, dan ben je er mooi makkelijk af. Alleen maar voordelen :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:49

Naamloos1994 schreef:
Hoi allen, als stille lezer kom ik mij helaas melden. Gister middag heeft mijn vriend onze relatie verbroken, het voelde alsof er een vrachtwagen over me heen reed.

Ik zal het hele verhaal niet uitleggen, maar wij wonen best een eindje uit elkaar en ik geef al jaren aan dat dit een zorg voor mij is. Nu hadden we al 3 weken ruzie en gezeur dus ik ging gister zijn kant op om alles eens goed uit te praten. We houden immers van elkaar, dus we komen er wel uit, toch? Maar hij bleek allemaal pijn en verdriet te hebben van de afgelopen weken en wil ermee stoppen. Hij heeft mij nooit laten weten hoe hij zich voelde, hoe kon ik het weten? Hoe kon ik mezelf verbeteren?

Kennelijk is hij een enorme binnenvetter en daardoor voel ik me een soort ‘bedrogen’. Niks laten weten over je gevoel, en dan ineens alles op tafel gooien en al besloten hebben te stoppen. Ik sta machteloos.

En daar reed ik dan, overstuur naar huis. Geen honger, niet kunnen slapen. Hoe moet je in hemelsnaam verder als je de iemand waar je zo van houdt van het ene op het andere moment nooit meer zult zien.

Herkenbaar van een aantal jaar geleden bij mij. Driejarige relatie met mn toemalige vriend. Laatste paar weken ruzie omdat meneer steeds meer en meer tijd aan zn hobby (vissen) besteed en ik steeds later welkom ben. Bovendien was dhr steeds moe en slaperig.
Waarom ga ik dan nog was mijn vraagstuk.
Na paar weken aankeutelen toch maar aangekaart. Hij wild erover nadenken en rust.
Twee weken niks van hem gehoord, dat vond ik wel zo apart. Je bent drie jaar lang elk weekend samen, deelt alles. En dan ineens wil hij twee weken rust om na te denken en hij laat werkelijk niets horen. Na een week heb ik gebeld dat ik wilde praten en eraan kwam. Ik was niet welkom. Toch gegaan, want mn gevoel zei dat hij niet emotioneel wilde worden.
Eenmaal daar gesproken, hij wilde ermee stoppen. Hij vond me niet meer aantrekkelijk. Bizar dat voor die ruzieperiode wilde ie nog samen een caravan kopen en had hij het vaak over dat ik ooit zn vrouwtje werd blablbla.
Ik kon hem breken door uit te vragen wat er nu speelde. Hij kon niet alles zeggen zei hij maar was wel verdrietig en zou me gaan missen.
Natuurlijk had ik allang door dat hij op facebook vaak getagd werd door een vrouw waar hij vanuit zn werk verbouwingen verrichtte. Ik heb hier niks over gevraagd, omdat ik het antwoord niet bevestigd wilde hebben (doet alleen maar pijn, en stiekem wist ik het).
Daarna heeft ie me uitgezwaaid en stapte hij zelf ook in de auto om 'boodschappen' te doen. Een week later had hij zn profiel fotos overal gewijzigd naar n selfie met haar.
Overigens was hij 26 en zij 38 met twee kinderen.

Hij wilde nog contact houden met mij, want hij wilde me niet missen als vriendin. Ik heb daarvoor bedankt en hem heel veel succes gewenst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 20:15

lieveli schreef:
Jongens dat gifje :') maar dan ga je toch helemaal stuk??

Jup. :') Het bevestigde tevens dat het de juiste keuze was geweest om hem te laten voor wat hij was. :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 20:15

Diertjec schreef:
lor1_1984 schreef:

Oh wauw :')

Er lopen echt bijzondere mensen op deze wereld rond hahah

Geloof me, het kan nog veel maffer maar moet zeggen dat ik gisteren echt wel ff flink van slag was.
Nu kan ik er vnl om lachen, het is gewoon zo sneu en dat voor een man van 48. :')
Hhilde schreef:
Maar Lor, dan ben je er mooi makkelijk af. Alleen maar voordelen :')

Absoluut, hij moet dan ook van heel goede huizen komen wil hij het vriendschappelijke stukje hersteld hebben, scharrelen gebeurt zowiezo niet meer. :x :x

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 20:41

Esmee_98 schreef:
Daphara schreef:

Jeetje, dat is gewoon eng.. :=
Is het al lang aan de gang?

We hebben een tijdje gedate, na een paar dates werd hij al snel heel serieus en voor mij al snel benauwend. Alles draaide om hem en zijn bedrijf, zijn toekomst en wat hij nodig had en wat hij wilde. Ik kwam er achter dat hij loog over bepaalde dingen en dat het financieel erg slecht ging met zijn bedrijf, terwijl hij de hele tijd mooie praatjes had over de toekomst, huis buitenaf enz. Bleek dat hij dan wel mijn salaris nodig had om dat voor elkaar te krijgen. Toen ik vroeg om wat afstand en ruimte voor mezelf, omdat ik over alles na moest denken, begon hij stalker gedrag te vertonen, hij liet mij niet met rust, maar ging juist vaker bellen en appen. Ik had op een gegeven moment een storing op mijn whats app en die tijdelijk even van mijn telefoon gegooid, wilde het wel weer installeren, maar was onderweg naar een vriendin... al met al een uurtje geen whats app gehad. In dat uurtje heeft hij mij overal berichten achter gelaten, op messenger, sms, antwoordapparaat thuis en voicemail van mijn mobiel. Hij was helemaal over de rooie dat ik hem geblokkeerd had op whats app... dat had ik dus niet, ik had de app gewoon even verwijdert van mijn telefoon. Het voicemail bericht schokte mij nog het meeste, de aannames over mij als persoon, de beschuldigingen, de nasty ondertoon. Dus ik was er klaar mee en heb er per direct heel duidelijk een punt achter gezet.

Hij is mega tekeer gegaan tegen mij aan de telefoon en later op de app, sms en messenger. Uiteindelijk heb ik hem overal moeten blokkeren. Toen bleef hij bellen naar mijn vaste telefoon, mijn moeder (die naar mij gekomen was, omdat ik bang van hem werd) heeft uiteindelijk 3 kwartier hem in moeten praten om hem rustig te krijgen. Daarna begon het mailen, na een dag of wat heb ik hem geantwoord om het gewoon heel duidelijk te maken dat het over was en dat ik er klaar mee was. Maar hij geeft dus nog niet op.

Hij is 42 jaar, maar zoals hij reageert lijkt het meer een klein kind. Ik ben het echt zo spuug zat inmiddels. We kende elkaar 2 maanden, we hadden daarvan een paar weken wat, maar ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat er iets niet klopte. Ik ben echt zo blij dat ik er redelijk op tijd achter kwam hoe hij echt is. Nu nog echt van hem af zien te komen!

MarlindeRooz schreef:
Zeggen dat als hij niet stopt je de politie belt en iedereen vertelt over wat hij doet? :=

Dat vereist contact met hem en dat weiger ik verder nog. Het mailen is irritant, maar liever irritant dan hem nog weer contact hebben.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 21:08

Jeetje heftig. Zeker als je hem nog maar zo kort kent. Ik zou dat wel eng vinden. Hopelijk blijft het bij mailen

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 21:20

Resistance omg die gifje dat is echt heel triest maar wel grappig

Daphara jeejtje wat eng zeg krijg er zelfs de kriebbels van

Hier appt me ex me net weer heel dramatisch van
Ashley ...? Mag ik je over 4 jaar terug dan is alles beter en heb ik me leven beter op de rit en werkt onze relatie misschien wel .

Pff dan wilt die vrienden blijven dan wilt die geen contact en dan wilt die me over 4 jaar terug . Geen idee wat ik hier mee moet . Heb maar gezegt we zien wel wat de toekomst gaat brengen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 21:38

Daphara, pas maar op, klinkt als flink narcistisch figuur die geen nee accepteert .

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:38

bigone schreef:
Daphara, pas maar op, klinkt als flink narcistisch figuur die geen nee accepteert .

Nou idd :oo Zou inderdaad ook alle contact vermijden.

Biggirl, dat zijn gewoon de emoties... mijn recente ervaring is dat je het best gewoon duidelijk kan zijn dus echt ‘nee, dat gaat niet gebeuren’ of inderdaad kijken wat de toekomst brengt, maar voor nu niet. Vooral niet teveel met hoop laten ronddobberen. Dat is alleen maar moeilijk. In de fase dat ik zelf nog twijfelde ben ik ook nee gaan zeggen en dat heeft veel geholpen.

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:40

Lig met honderden tranen in bed op momenteel hij zegt heletijd dat hij wilt proberen en me kans geeft ? En ik zeg de heletijd dat t niks meer word nu zit die me een flink schuld gevoel aan te praten pff ik ben zo zwak voor hem niet normaal hoe hard ik er ook tegen vecht pff