Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superraar!
kindermaten gaan op de groei en ik ben 1.65, dus wat dat betreft is t prima, maarja de breedte
) en die kocht ik altijd in maat 170, omdat die veel goedkoper waren dan de volwassene xs versie. Het is wel iets kleiner, dus ik durf niet te garanderen dat het je gaat passen. Bij mij hielp het ook dat ik maar 1.60 ben haha.
158 is idd wel echt heel erg klein.. Beetje lastig inschatten omdat er ook 170 bij staat. T scheelt wel echt bizar veel met de volwassenenmaten ja, alleen deze hebben ze alleen maar in de kiddo-maat
zit vaak tussen de S en M in.. Kan het natuurlijk wel altijd proberen en daarna terugsturen als t niet past
desnoodd van een goeiekope winkel. die van mij komt van, komtie weer.. De Primark! Zit als gegoten en flatteerd zelfs haha
..... Sodera schreef:Sorry dat ik hier zomaar even in kom breken maar ik heb een klein vraagje.. Ik woon in Ierland en daar heeft de Penneys (Primark) een iets ander assortiment. Verkoopt de NLe Primark ook zelfbruiner en dan met name de mousse van St Moriz in de kleur medium:
[ Afbeelding ]
Ik heb het ook al in het Primark topic gevraagd maar daar krijg ik, tot nu toe, nog geen enkele reactie en aangezien hier volgens mij best mensen zitten die er geregeld komen.....
Heb er wel een speciaal applicatie handschoentje bijgekocht, ook in de primark.
ik liep daar toevallig vanmorgen even door en kon hem echt niet laten liggen!