Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Tja, je kunt je plannen helemaal omgooien, maar ook een "last minute" klaar houden. Stel dat het allemaal reuze meevalt, dan heb je alles voor niets opnieuw gepland, terwijl het dan niet nodig bleek. Mocht het wel nodig zijn, heb je plan B bij de hand. Dacht ik... Plan A staat nog steeds, plan B is "niet gaan". Wij kijken het gewoon even aan.
NatasjavE schreef:Joolien schreef:Gisteren was trouwens nog maar een voorproefje voor morgenzoals het er nu naar uit ziet, gaat het hard los morgen, en kan t gevaarlijk worden. Noorden van het land krijgt in de laatste run de hoogste cape en li, maar nog maar even afwachten hoe dat verder gaat.
[ Afbeelding ]
Kan Nederland niet vinden
linnnh schreef:Ik denk dat die foto niet geshopt is..Het ging er behooooorlijk op gisterenavond. (Lees: elke 2 seconden een flits+klap en hagelstenen als pingpongballetjes
)
Ik volg ook altijd de p2000 van onze regio (Regio 6; NO Gelderland) en er waren heel wat PRIO1 brandweer oproepen. Veel woningbrand..
Starbreeze schreef:Wat betekenen die kleurtjes en -'getal' precies op jouw laatste kaart Joolien?