Wachten op m'n pakketje, daarna naar het bos om o.a. mooie foto's te maken en daarna door naar stage vanavond weer de schaatsen aan voor een aantal km.
vanmorgen gesprek gehad over de hypotheek, daarna even gelunched in de stad met mijn vriend (als we dan toch vrij hebben!), net de cavia's verschoond en het huis gestofzuigd. straks nog naar stal, verder weinig
Gewerkt tot 13:00, hond uitgelaten en straks nog even het centrum in met vriendje en de rest van de avond ook met vriend doorbrengen
Shiawase
Geplaatst: 27-11-15 18:55
Iejoor schreef:
Felicity2511 schreef:
In ieder geval naar de Harry Potter studio tour. Verder weet ik het nog niet.
Gaaf! Veel plezier!
Bedankt! Ben er nu voor de vijfde keer geweest. Blijft geweldig!
LisaFalco
Geplaatst: 27-11-15 21:12
Op school geweest van half 9 tot 6, dalijk lekker stappen met vriendinnen
Shaggy09
Geplaatst: 28-11-15 11:27
Zit nog heerlijk te ontbijten, maar dalijk alweer naar de paardjes om een beetje te klussen. Nog even internetshoppen, straks vriendinnetje ophalen en dan lekker optutten en met onze dates naar de bios!
nts19
Geplaatst: 28-11-15 13:37
Hooi lossen, even dekens scoren bij EJ, paardjes daarna mesten en voeren en vanavond visite van collega. Daarna lekker niks doen !
Dagje mee lopen op mijn hopelijke nieuwe werkplek daarna eventjes naar de bieb om mijn boeken die ik gereserveerd heb op te halen en dan lekker naar huis
Vanochtend al lekker optijd paarden naar buiten gedaan, boxen uitgemest, foto's bewerken en straks van 12:00 tot 17:00 werken dan weer even naar stal en dan lekker niks doen !